abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30754951
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 10:10 schreef Boost het volgende:
Maar er zijn neem ik aan nog wel wat gezellige kroegjes en restaurantjes te vinden of niet....
Jawel, alleen ben ik de namen even kwijt. Ik weet wel dat er op de piste een eindje boven het eindstation van de gondel een leuk en lekker restaurant zit, deze is ook veel minder druk dan de andere restaurants
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_31072525
Ik ben toe aan eigen skischoenen. Ik wil graag goed materiaal, wat kosten die dingen eigenlijk?
pi_31075751
De kans wordt steeds groter dat ik dit jaar over moet slaan.. . Ten eerste geen geld en daarnaast heb ik nu hele andere vakantie tijden omdat ik naar het Noorden ben verhuisd en mn vrienden (van wintersport) nog in utreg wonen.

Misschien maar eens proberen om volgend jaar een buitenlandse studie te combineren met veel sneeuw en bergen (Canada ofzo ).
pi_31078592
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 23:01 schreef Chepke het volgende:
Ik ben toe aan eigen skischoenen. Ik wil graag goed materiaal, wat kosten die dingen eigenlijk?
'Goed' betekent voor het grootste deel 'past bij mijn voet'.
Natuurlijk moet je een budget stellen maar vind eerst een schoen die past- zonder naar de prijs te kijken. De beste schoen voor jou hoeft zeker niet de duurste te zijn.

Wat het kost? Alles tussen 100 en 500 euro is mogelijk..

Het is inderdaad verstandiger om schoenen te kopen, in plaats van skis- heb je veel meer plezier van.
How beautiful they are - the trains you miss..
Would you like to watch tv? Or get between the sheets? Or contemplate a silent freeway?
The angle of the dangle is inversely proportional to the heat of the beat
pi_31080084
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 00:58 schreef Sport_Life het volgende:

Misschien maar eens proberen om volgend jaar een buitenlandse studie te combineren met veel sneeuw en bergen (Canada ofzo ).
Salzburg of Innsbruck is een iets minder dure optie Wenen was helaas iets te ver van de bergen af
pi_31080135
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 09:08 schreef charon het volgende:

[..]

'Goed' betekent voor het grootste deel 'past bij mijn voet'.
Natuurlijk moet je een budget stellen maar vind eerst een schoen die past- zonder naar de prijs te kijken. De beste schoen voor jou hoeft zeker niet de duurste te zijn.

Wat het kost? Alles tussen 100 en 500 euro is mogelijk..

Het is inderdaad verstandiger om schoenen te kopen, in plaats van skis- heb je veel meer plezier van.
Bedankt! Voor schoenen is het idd belangrijk dat ze heel goed zitten. Daarom wil ik die ook graag hebben.
Met ski's vind ik et leuk om meerdere verschillende te proberen in een week, dus dan huur ik ze en neem ik na twee dagen weer andere...
pi_31080951
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 11:18 schreef Chepke het volgende:

[..]

Bedankt! Voor schoenen is het idd belangrijk dat ze heel goed zitten. Daarom wil ik die ook graag hebben.
Met ski's vind ik et leuk om meerdere verschillende te proberen in een week, dus dan huur ik ze en neem ik na twee dagen weer andere...
Ik vind het zelf prettiger schoenen in de wintersportplaats zelf te kopen, omdat je dan 's avonds er nog even langs kunt, om wat aan te laten passen.
Heb sinds twee jaar nu ook van die inlegzolen op maat- en nu dus helemaal geen pijn meer, schoenen blijven de hele dag dicht.
Would you like to watch tv? Or get between the sheets? Or contemplate a silent freeway?
pi_31120105
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 11:16 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Salzburg of Innsbruck is een iets minder dure optie Wenen was helaas iets te ver van de bergen af
K ben vorig jaar ff een dag in Duitsland geweest, ff vergeten hoe dat heet. Maar zulke gebiedjes zijn leuk om een dag te skien (snowboarden werkt daar niet helaas, veel te veel vlakke stukken), maar na een dag heb je het wel weer gezien denk ik .
pi_31123676
Vandaag naar de skihappybeurs geweest in de Uithof in Den Haag.
Voor 5 euro toegang tot de beurs en skipiste waar je gratis ski's kon testen.
Ik was er al lekker vroeg om de drukte te vermijden en heb heerlijk geskied op de Atomic SX10, SL11 en de nieuwe ST11. De ST11 had toch wel mijn voorkeur, de anderen bevielen ook heel goed.

Na 2 uurtjes heb ik het voor gezien gehouden op de piste omdat het wat te druk werd. Toen een beetje op de beurs geslenterd en wat praatjes gemaakt op de diverse stands. Gratis hapje en drankje was ook niet verkeerd

Al met al een leuke dag, de skibriebels zitten er nu echt goed in
  zondag 2 oktober 2005 @ 23:40:40 #60
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_31130829
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 18:06 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

K ben vorig jaar ff een dag in Duitsland geweest, ff vergeten hoe dat heet. Maar zulke gebiedjes zijn leuk om een dag te skien (snowboarden werkt daar niet helaas, veel te veel vlakke stukken), maar na een dag heb je het wel weer gezien denk ik .
Vanuit Salzburg zit je in een uur overal. Van Kaprun, tot Maria Alm, tot Bad Hofgastein, Saalbach etc..
  zondag 2 oktober 2005 @ 23:41:38 #61
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_31130867
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 11:50 schreef charon het volgende:
Heb sinds twee jaar nu ook van die inlegzolen op maat- en nu dus helemaal geen pijn meer, schoenen blijven de hele dag dicht.
Op zijn strakste stand zeker
  zondag 2 oktober 2005 @ 23:43:08 #62
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_31130936
Dat worden waarschijnlijk gewoon heel simpel weer een paar dagen Sauerland..... als er goede sneeuw ligt natuurlijk.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_31150331
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 23:41 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Op zijn strakste stand zeker
Nee, want sinds ze zo goed passen, hoeven ze niet meer strak.
pi_31186582
Iemand ooit in Fugen geweest? ik ga als het goed is 14 januari
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 21:34:37 #65
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_31187069
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 21:18 schreef Mereltje het volgende:
Ja wel eens geweest. Best oke skigebiedje.
pi_31187541
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 21:34 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Ja wel eens geweest. Best oke skigebiedje.
Deze keer gaan we het eens zonder HUSK of GOGO tours doen, alleen een huisje 500 euro voor een week bezet met 8 man
pi_31189227
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 21:18 schreef Mereltje het volgende:
Fugen zelf is niet veel qua skigebied, die paar pistes heb je in een morgen wel gezien.
Wel kun je zo met de bus in een minuut of 20 in Kaltenbach gedropt worden waar je een leuk skigebied hebt van 160km wat in verbinding staat met Hochfugen.

De andere dorpen in het Zillertal zijn ook goed bereikbaar met trein of bus.
pi_31189733
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 22:44 schreef WorstKaas het volgende:

[..]

Fugen zelf is niet veel qua skigebied, die paar pistes heb je in een morgen wel gezien.
Wel kun je zo met de bus in een minuut of 20 in Kaltenbach gedropt worden waar je een leuk skigebied hebt van 160km wat in verbinding staat met Hochfugen.

De andere dorpen in het Zillertal zijn ook goed bereikbaar met trein of bus.
Mooi om te weten
pi_31190359
Extreeem zwarte pistes ook daar in Kaltenbach (NOT).. hoewel de dalafdaling wel weer leuk is
pi_31196835
Wij gaan dit jaar naar Kaltenbach toe (zie ook een aantal posts hierboven). Ben er ook nog nooit geweest, maar dat wat ik heb gehoord is alleen maar positief. En met de skibus kun je door het hele dal heen crossen en heb je ook meer dan genoeg pistes om je te vermaken!
Live to ride, ride with your heart
pi_31201728
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 23:16 schreef charon het volgende:
Extreeem zwarte pistes ook daar in Kaltenbach (NOT).. hoewel de dalafdaling wel weer leuk is
Waar heb je wel extreem zwarte pistes dan??
pi_31203162
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 12:59 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Waar heb je wel extreem zwarte pistes dan??
Wat je extreem noemt weet ik niet, maar die in Mayrhofen (Harakiri??) is aardig stijl geloof ik.
pi_31203940
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 13:47 schreef pAin het volgende:

[..]

Wat je extreem noemt weet ik niet, maar die in Mayrhofen (Harakiri??) is aardig stijl geloof ik.
Ik geef niet om kleuren. Maar die knakker waar ik op reageerde wel. Ik zou zeggen vraag het hem
pi_31211272
Ìemand wel eens in het dorpje Saint Sorlin D'Arves gezeten?
Zou er graag wat info over hebben als dat mogelijk is
pi_31217297
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 14:13 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Ik geef niet om kleuren. Maar die knakker waar ik op reageerde wel. Ik zou zeggen vraag het hem
Waar staat dat? Het viel me alleen op dat er een paar 'zwarte' pistes in Kaltenbach zijn, die eerder heel lichtblauw zijn. Het zegt so wie so allemaal niets, maar dat was wel echt vaag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')