Aangezien het in Oostenrijk altijd barst van de Zweden, lijkt me dat geen goed ideequote:Op zaterdag 3 september 2005 22:22 schreef the_jasper het volgende:
nah wij gaan mss iets anders proberen zoals zweden ofzo, iemand ervaringen?
De bergen in Zweden zijn erg laag. Noorwegen kan wel, de bergen waarop geskied wordt zijn daar ook een stuk lager dan in de Alpen, maar doordat het veel kouder is daar kan je skieën tot 200 meter zeg maarquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:22 schreef the_jasper het volgende:
nah wij gaan mss iets anders proberen zoals zweden ofzo, iemand ervaringen?
10 meter van de piste? Dat moet haast wel Val Thorens zijn.quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:31 schreef Sport_Life het volgende:
Met een beetje geluk kan ik weer met mn vorige school mee, in het laagseizoen en met enorm veel korting (leraar die van alles voor elkaar krijgt). Vorig jaar voor 300E zaten we in een appartement 10 meter van de piste en incl. snowboardlessen, busreis etc etc.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:22 schreef ChrisJX het volgende:
Waarschijnlijk zoals gewoonlijk naarKaprun
Dat is anders niet bepaald uniek hoor,quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
10 meter van de piste? Dat moet haast wel Val Thorens zijn.![]()
In minstens de helft van de dorpjes kun je zo dicht op de piste zittenquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:34 schreef Jaguarized het volgende:
Hoe weet je dat, ben je wel eens altijd naar dezelfde bestemming geweestquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:17 schreef Frezer het volgende:
, altijd de zelfde bestemming is saai.
Nee, dat dan weer niet,quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:06 schreef ChrisJX het volgende:
Hoe weet je dat, ben je wel eens altijd naar dezelfde bestemming geweest
Maarquote:Op donderdag 8 september 2005 21:42 schreef Frenkie het volgende:
Ik ga maar een week of drie dit jaar..
Ik ga het echt missen
Ja "maar"quote:Op donderdag 8 september 2005 22:47 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Maar
Drie weken per jaar skiën lijkt me ook wel wat *zucht*
Ik heb in mijn hele leven nog niet eens 15-18 weken geskiedquote:Op donderdag 8 september 2005 23:04 schreef Frenkie het volgende:
Ja "maar"
Afgelopen jaren was het 15-18 weken. Weekje kaprun oktober (rudolfshof), weekje kaprun november. En vanaf december tot mei Flachau danwel Obertauern..
Duh dit is weinig!
Serre Chevalier!!quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jij hebt in het verkeerde deel van Oostenrijk gewoontquote:Op donderdag 8 september 2005 23:20 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik heb in mijn hele leven nog niet eens 15-18 weken geskied
Niks tegen Wenen hequote:Op zaterdag 10 september 2005 22:37 schreef Frenkie het volgende:
Jij hebt in het verkeerde deel van Oostenrijk gewoont
Wien ist anders. Aber gaudi gibt es nicht mit Wiener
De Wiener zijn met recht "Wiener". Echt de meest onsympathieke mensen van Oostenrijk. Wel de gulste overigensquote:
Nou zegquote:Op zondag 11 september 2005 21:57 schreef Frenkie het volgende:
De Wiener zijn met recht "Wiener". Echt de meest onsympathieke mensen van Oostenrijk. Wel de gulste overigens
Zermatt is mijn favo.quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:49 schreef michiel5 het volgende:
In februari een week naar Zermatt, Zwitserland.
Kan het gebied iedereen aanraden!! Ze hebben, geloof ik, het hoogste kabelbaan station van europa (3883 meter) En dan is het vanaf daar mogelijk om in een keer af te dalen naar het dorp (1620 meter). Echt super mooi om zo in 1 keer te doen.
Michiel
Daar ben ik 2 jaar geleden geweest, erg leuk en goed skiën daarquote:Op maandag 19 september 2005 10:06 schreef Boost het volgende:
En het is een weekje Kaltenbach geworden! Lekker midden in het Zillertal een mooi appartementje! Waarom duurt het nu nog 5 maanden![]()
Kun je me toevallig eens even iets over het dorpje en de omgeving vertellen, want daar vind ik niet al te veel over op het net (wel over depistes e.d., maar meer over de kroegjes, restaurantjes, sfeer in het dorpje etc.)quote:Op maandag 19 september 2005 10:07 schreef Dezz het volgende:
Ik ga normaal ieder jaar op wintersport, maar dit jaar kan ik niet![]()
Ik moet namelijk stage lopen dan, maar ja dan kan ik wel wat meer geld sparen voor een nieuwe gitaar en een te gekke zomervakantie
[..]
Daar ben ik 2 jaar geleden geweest, erg leuk en goed skiën daar![]()
Fügen is een klein gebied van 60km niet verbonden met andere dorpjes.. De rest van het Zillertal ligt wel op een steenworp afstand. Dat wordt dus pendelen met de bus of de Zillertalbahn naar Hochfügen/Kaltenbach en Zell/Gerlos/Königsleiten.quote:Op woensdag 14 september 2005 11:14 schreef Boost het volgende:
Ik ga dit jaar voor het eerst naar Fugen in Oostenrijk! Dit jaar ook helaas maar een weekje of 3, zit met hetzelfde als Frenkie te kijken![]()
Ben wel benieuwd hoe het is in Fugen, iemand ervaringen? Wordt ook trouwens voor het eerst sinds 5 jaar weer eens naar Oostenrijk...heb echt hele seizoenen in Frankrijk doorgebracht en Italie...dus ben benieuwd!
Info is dus altijd welkom!
Is die pas ook geldig op de gletscher dan? Ik meende dat die er juist buitenviel. En zoals je in de post boven je kon lezen hebben we ook geboekt in Kaltenbachquote:Op maandag 19 september 2005 23:22 schreef WorstKaas het volgende:
[..]
Fügen is een klein gebied van 60km niet verbonden met andere dorpjes.. De rest van het Zillertal ligt wel op een steenworp afstand. Dat wordt dus pendelen met de bus of de Zillertalbahn naar Hochfügen/Kaltenbach en Zell/Gerlos/Königsleiten.
Afgelopen januari zat ik in Kaltenbach en heb me prima vermaakt.
Neem een skipas voor de gehele Zillertal en neem elke dag een ander dorpje en eindig bij de Hintertuxgletsjer
Kaltenbach is een klein gezellig dorpje, alleen 's ochtends bij de lift kan het ontzettend druk zijn. Maar ja, dat is overal onderhand wel het geval hequote:Op dinsdag 20 september 2005 08:34 schreef Boost het volgende:
[..]
Is die pas ook geldig op de gletscher dan? Ik meende dat die er juist buitenviel. En zoals je in de post boven je kon lezen hebben we ook geboekt in Kaltenbach, dus dat komt dan mooi uit!
Maar wat kun je me vertellen over het dorpje Kaltenbach? Ben erg benieuwd hoe het daar is of dat het echt een rustig dorpje is of juist niet....kan er me echt geen beeld van vormen eigenlijk (en dat terwijl ik toch wel de nodige dorpjes ken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |