Ik hoorde gisteren van een vriend van me dat dat pas bij de pas van 8 dagen hoeft. Voorheen had ik hem er ook altijd bij de 6-daagse pas, maar dat schijnt te zijn veranderd. Ik neem zelf het zekere voor het onzekere, maar het schijnt niet (meer) nodig te zijn.quote:Op maandag 19 december 2005 21:21 schreef Stansfield het volgende:
Moet je eigenlijk overal een pasfoto op je skipas? ga voor het eerst ik ga naar solden. Weet iemand dat?
quote:6 days no photo 193,50
Ik vier jaar geleden ook in Solden... Sterker nog, tot vorig jaar in Chamonix altijd een pasfoto nodig gehad. Dan waren er wel automatische poortjes, maar moest je je kaartje er nog echt in duwen en daar moest een pasfoto op (zesdaagse pas). Afgelopen jaar hoefde het niet meer, toen hoefde je ook niet meer met zo'n flapper aan je rits te skiën, maar was het magnetisch (of zoiets).quote:Op dinsdag 20 december 2005 08:17 schreef kaputwiehund het volgende:
Volgens mij moest ik drie jaar geleden wel een pasfoto hebben in Solden.
www.sneeuwhoogte.nlquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:44 schreef mikey2k3 het volgende:
iemand ervaringen in ellmau? vertrek donderdag avond. kom oudjaarsavond terug. iemand ook een prijsindicatie voor een 8 daagse skipas ellmau?
Ziet er goed uit, ik ga half januari, heb er erg veel zin in!!quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:40 schreef Knakker het volgende:
Die magnetische kaarten hebben ze ook in Portes du Soleil. Ideaal. Oh ja, afgelopen zondag nog even in Avoriaz geweest.
[afbeelding]
Hierquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:44 schreef mikey2k3 het volgende:
iemand ervaringen in ellmau? vertrek donderdag avond. kom oudjaarsavond terug. iemand ook een prijsindicatie voor een 8 daagse skipas ellmau?
ga jij ook wintersporten?quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:00 schreef ook_gek het volgende:
ga jij ook wintersporten?
Ja dusquote:Op woensdag 14 september 2005 18:19 schreef Coconut het volgende:
Tweede week van maart naar Flims (Zwitserland).
Hey nog een Ortisei-Fok!ker! ik zit er in de week van 14 januariquote:Op dinsdag 13 december 2005 08:45 schreef Frezer het volgende:
Het gaat waarschijnlijk Ortisei/St Ulrich in Val Gardena/Grödnertal worden,.
Italië dus, eind maart.
Ik vertrek zaterdagmorgen. Ik zal de boel voor je aanstampen hoorquote:Op donderdag 22 december 2005 10:22 schreef eL. het volgende:
Gisteren een telefoontje van de hoteleigenaar gehad; Sölden ligt er schitterend bij, in jaren niet zulke lekkere conditie's !! Dat klinkt lekker, het grootste gedeelte vertrekt morgen al om de boel even aan te stampen daar, ik vertrek maandag, als ik dat nog volhou !.
[afbeelding]
Söldenquote:Op donderdag 22 december 2005 10:22 schreef eL. het volgende:
Gisteren een telefoontje van de hoteleigenaar gehad; Sölden ligt er schitterend bij, in jaren niet zulke lekkere conditie's !! Dat klinkt lekker, het grootste gedeelte vertrekt morgen al om de boel even aan te stampen daar, ik vertrek maandag, als ik dat nog volhou !.
[afbeelding]
Heel veel plezier alvast !quote:Op donderdag 22 december 2005 10:31 schreef Stansfield het volgende:
Ik vertrek zaterdagmorgen. Ik zal de boel voor je aanstampen hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |