quote:Op zondag 4 september 2005 09:06 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Omdat ik jullie helemaal niet gezellig vind
Ik probeer haar al telkens over te halen...Maar ik zet m wel eens stiekem weer bij haar favorietenwerkbalkquote:Op zondag 4 september 2005 08:33 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Duidelijk.
Dan komen jullie de volgende keer toch naar de karbomeeting?
Hoewel sandra daar niet veel meer post*boos probeert te kijken*
Tot straks mensen. Rijd voorzichtig
de watjesquote:Op zondag 4 september 2005 13:07 schreef Alexxxxx het volgende:
nee, gewoon heel degelijk naast mn vrouw in slaap gevallen
Maar ik mag geen details meer over wilde dingen vertellen, de meeste SC-ers kunnen niet zo goed over sex geloof ik
Om het van een vrouw te horen is stukke aangenamer dan om het van een vent te horenquote:Op zondag 4 september 2005 13:20 schreef Mukie het volgende:
tsss wat een watjes.
Doen ze soms niet aan sex ofzo?
ikke wel, gisteren ahum vanmorgen nog
heterosex is heterosex.quote:Op zondag 4 september 2005 13:35 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Om het van een vrouw te horen is stukke aangenamer dan om het van een vent te horen
Ah dus als een vrouw over sex praat is hetquote:Op zondag 4 september 2005 13:35 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Om het van een vrouw te horen is stukke aangenamer dan om het van een vent te horen
quote:Op zondag 4 september 2005 13:47 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ah dus als een vrouw over sex praat is het
En als het een vent is,?
quote:Op zondag 4 september 2005 13:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
jij snapt het! Maar vertel over vanmorgen
Weet ik eigenlijk nietquote:Op zondag 4 september 2005 13:58 schreef Mukie het volgende:
Waarom zijn jullie iet op de meet btw?
Ah en nu is het tijd voor de reboundsexquote:Op zondag 4 september 2005 14:01 schreef Mukie het volgende:
[..]
Is niet veel te vertellen eigenlijk.
Heb tegen mn FB (mn ex) gezegd dat ik er geen zin meer in had en op zoek wilde gaan naar een echte vent. Dus het was een soort van goodbyefuck
neuhquote:Op zondag 4 september 2005 14:07 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ah en nu is het tijd voor de reboundsex![]()
Dat is ook alleen als je je kut voelt enzo en getroost moet wordenquote:
kloptquote:Op zondag 4 september 2005 14:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat is ook alleen als je je kut voelt enzo en getroost moet worden
Maar daar heb je geen last van zo te zien![]()
Daarom ben ik gestopt met mn fbquote:Op zondag 4 september 2005 14:27 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Gelijk heb jeVaste relatie hebben kan altijd nog
![]()
helemaal juistquote:Op zondag 4 september 2005 14:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nu kun je al je tijd in auto's steken![]()
vorige week in de bioscoop gezien, aanrader!quote:Op zondag 4 september 2005 15:26 schreef Mukie het volgende:
[..]
helemaal juist
mega vage film: Hitchhiker's Guide To The Galaxy
ben um nu aant kijkenquote:Op zondag 4 september 2005 15:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
vorige week in de bioscoop gezien, aanrader!
Ik heb daarstraks The Pacifier gezien met die Vin Dieselquote:Op zondag 4 september 2005 15:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
vorige week in de bioscoop gezien, aanrader!
Alan Rickman is gaafquote:Op zondag 4 september 2005 15:30 schreef Mukie het volgende:
[..]
ben um nu aant kijken
Een manisch depressieve robot
Je bent weer veilig (en de rest van wereld) moet je maar denkenquote:Op zondag 4 september 2005 17:27 schreef ook_gek het volgende:
dacht al wat zijn dat voor gekke tralies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |