Ah, broodje aap dus, gister was het nog Korea.quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:46 schreef Tjabbo het volgende:
is dit hier al voorbij gekomen http://www.hln.be/hln/cch/det/art_119640.html
?
quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:52 schreef Ballebek het volgende:
Rotterdam ook nog een paar maanden terug, daar was het wel waar ieg
Maar waren het 3 vieze lelijke....
Kan sandra niet even een dagje alleen doorbrengen dan?quote:Op zondag 4 september 2005 00:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik baal er van dat we niet kunnen.
jawel. maar ik heb geen zin alleen te gaan. zoals ik al zei: of ik ga met Sandra, of ik ga niet.quote:Op zondag 4 september 2005 00:07 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Kan sandra niet even een dagje alleen doorbrengen dan?
Alleen zei je? Kijk voor de gein nog eens op de pta-meet.tk site, en dan naar de aanmeldingenquote:Op zondag 4 september 2005 00:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jawel. maar ik heb geen zin alleen te gaan. zoals ik al zei: of ik ga met Sandra, of ik ga niet.
blij dat ze eindelijk van je rotkop af isquote:Op zondag 4 september 2005 00:28 schreef Alexxxxx het volgende:
nog vergeten iedereen plezier te wensen
en nog wat stof tot nadenken.
Sandra had zich er ook op verheugd. Maar kan niet door haar handicap. Hoe zou ze zich dan voelen als ik alleen ging?
0830quote:Op zondag 4 september 2005 01:42 schreef BoJo het volgende:
ik ga maar eens slapen, straks om 8:30 gaat de wekker![]()
Hmmm zit wat in, niet aan gedacht evenquote:Op zondag 4 september 2005 00:28 schreef Alexxxxx het volgende:
nog vergeten iedereen plezier te wensen
en nog wat stof tot nadenken.
Sandra had zich er ook op verheugd. Maar kan niet door haar handicap. Hoe zou ze zich dan voelen als ik alleen ging?
jij veel plezier op "studiereis"quote:Op zondag 4 september 2005 02:08 schreef hermandeperman het volgende:
Ik ga nu ook slapen, morgen om 7u het wekkertje voor France
Veel plezier mensen die naar de meet gaan
Duidelijk.quote:Op zondag 4 september 2005 00:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jawel. maar ik heb geen zin alleen te gaan. zoals ik al zei: of ik ga met Sandra, of ik ga niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |