Vrouwen die goed kunnen dansen.quote:
jaquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:55 schreef eborn het volgende:
Zeg, ik ben nou een uurtje weggeweest. Maar zit die Joost nou nog steeds over z'n genotsknotsen te zeuren?
Gisteren heb ik haar in elk geval 5x met een peuk gezienquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:53 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
3 sigaretten per dag...
...officieel dan hè
Ze heeft gisternacht te fanatiek Roel en Rikkert gepijpt.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:55 schreef milagro het volgende:
Liesje heeft of eten op d'r lip of he tis een beginnende koortslip
...en sterven er niet teveel jonge zeehondjes...quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja dan krijgt de baby pas na een paar jaar last van de longen.
hoe je danst, zegt veel over hoe je vrijtquote:
ja en er steeds weer over beginnen betekent helemaal niet dat je er gewoon flink van baaltquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:57 schreef Ymke het volgende:
Lieske , fantastisch , lekker de spot drijvn met die 5 duizend euro![]()
Lieske en Nathalie kunnen dus goed neuken?quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:57 schreef milagro het volgende:
[..]
hoe je danst, zegt veel over hoe je vrijt![]()
Bij normale mensen niet neequote:Op zaterdag 3 september 2005 20:58 schreef milagro het volgende:
[..]
ja en er steeds weer over beginnen betekent helemaal niet dat je er gewoon flink van baalt![]()
En ik wou net vragen of jij goed kan dansen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:57 schreef milagro het volgende:
hoe je danst, zegt veel over hoe je vrijt![]()
Aan zn reactie te zien wist die het nietquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:57 schreef eborn het volgende:
Weet Roel ook al dat ie met Lieske op vakantie moet?
Ja maar milagro, het is ook veel geld voor een student!quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:58 schreef milagro het volgende:
ja en er steeds weer over beginnen betekent helemaal niet dat je er gewoon flink van baalt![]()
LOLquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:53 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Ben ergens begonnen met turven maar was niet meer bij te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |