Das vaker bij rappers. Op het moment dat ze binnen zijn slaat de verveling toe. Of ze raffelen hun werk af of ze gaan op zoek naar een nieuwe uitdaging en gaan ze collega's dissen om zo een oorlog te ontketenen.quote:'k kreeg op Werchter het idee dat ze liever lui dan moe waren.
Om de haverklap 20 keer achter elkaar 'Say "Wu-tang"' roepen is niet mijn idee van een onderhoudend concert.
Oh ja van Maradona.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:27 schreef dolle_hond het volgende:
opus
Da's de groep die ik eigenlijk wilde posten, maar daar kon ik geen plaatje van vinden.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:27 schreef dolle_hond het volgende:
opus
Op de beat van life is life hield Diego hoog tijdens de warming up van een wedstrijd. Heel bekend fragment is dat.quote:
Oh dan weet je ook wel dat zij diep ongelukkig wasquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:24 schreef dolle_hond het volgende:
ik ken sylvia plath dankzij de film met gwyneth paltrow
rappen of schieten, één pot natquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:26 schreef mr_anonimous het volgende:
collega's dissen om zo een oorlog te ontketenen.
Weer wat geleerd.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:29 schreef mr_anonimous het volgende:
Op de beat van life is life hield Diego hoog tijdens de warming up van een wedstrijd. Heel bekend fragment is dat.
balletje op schouder en zoquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Op de beat van life is life hield Diego hoog tijdens de warming up van een wedstrijd. Heel bekend fragment is dat.
Probleem met de meeste van die rappers is dat het vaak ex-gangmembers zijn. Die attitude houden ze terwijl ze nu rolemodels horen te zijn.quote:
ik ben (nog) niet verder gekomen dan de eerste 25 minuten.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh dan weet je ook wel dat zij diep ongelukkig was. Ik heb de film zelf niet gezien, alleen ooit voor Engels een boek van haar gelezen.
[..]
rappen of schieten, één pot nat![]()
maar solist of met bolland & bollandquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:31 schreef wyccie het volgende:
Falco was ook een Oostenrijker of niet?
Met losse veters!quote:
Net als RUN-DMC...quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:33 schreef mr_anonimous het volgende:
Met losse veters!
Nee, die hadden geen veters!quote:
Hadden die doerakken van Aerosmith zeker gejat ?quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:34 schreef mr_anonimous het volgende:
Nee, die hadden geen veters!
Ik probeerde maar wat, hoopte dat hij misschien vroeger in een bandje zatquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:32 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
maar solist of met bolland & bolland
Nee, ze hadden geprobeerd Steve Tyler's mond te snoeren met die veters maar dat lukte niet.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:36 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Hadden die doerakken van Aerosmith zeker gejat ?![]()
Bij mij ook.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:39 schreef Tokay het volgende:
mr_a, het plaatje van de OP is bij mij een rood kruisje.
't is inderdaad zeer spijtig dat iedereen, net tijdens mijn plaatje, massaal meent offtopic te moeten gaan en te gaan slowchatten...quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:38 schreef Tokay het volgende:
Jammer dat het niets te maken heeft met de heren op jouw plaatje, TH.![]()
Sorry, we zullen het NOOOOOOOOIIIIT meer doen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:40 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
't is inderdaad zeer spijtig dat iedereen, net tijdens mijn plaatje, massaal meent offtopic te moeten gaan en te gaan slowchatten...![]()
Dat lieg je toch, hopelijk ?quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:42 schreef wyccie het volgende:
Sorry, we zullen het NOOOOOOOOIIIIT meer doen.
Ik zou toch nooit tegen jou durven liegen?quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:44 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dat lieg je toch, hopelijk ?
Waar blijft m'n gedichtje ?![]()
Is dat cool of niet?quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:47 schreef mr_anonimous het volgende:
Een gedicht in morsecode.
Hmmm....doe 's ondertitelen...quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:46 schreef wyccie het volgende:
Voor TH,
- .- -.- . / - .... .. ... / -.- .. ... ... / ..- .--. --- -. / - .... . / -... .-. --- .-- !
.- -. -.. --..-- / .. -. / .--. .- .-. - .. -. --. / ..-. .-. --- -- / -.-- --- ..- / -. --- .-- --..--
- .... ..- ... / -- ..- -.-. .... / .-.. . - / -- . / .- ...- --- .-- -....-
-.-- --- ..- / .- .-. . / -. --- - / .-- .-. --- -. --. --..-- / .-- .... --- / -.. . . --
- .... .- - / -- -.-- / -.. .- -.-- ... / .... .- ...- . / -... . . -. / .- / -.. .-. . .- -- -.-.-.
-.-- . - --..-- / .. ..-. / .... --- .--. . / .... .- ... / ..-. .-.. --- .-- -. / .- .-- .- -.--
.. -. / .- / -. .. --. .... - --..-- / --- .-. / .. -. / .- / -.. .- -.-- --..--
.. -. / .- / ...- .. ... .. --- -. --..-- / --- .-. / .. -. / -. --- -. . --..--
.. ... / .. - --..-- / - .... . .-. . ..-. --- .-. . --..-- / - .... . / .-.. . ... ... / --. --- -. . ..--..
.- .-.. .-.. / - .... .- - / .-- . / ... . . / --- .-. / ... . . --
.. ... / -... ..- - / .- / -.. .-. . .- -- / .-- .. - .... .. -. / .- / -.. .-. . .- -- .-.-.-
Doe je er niet eens een beetje moeite voor om het zelf te ontcijferen?quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:49 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Hmmm....doe 's ondertitelen...
'k moet over een half uurtje weg, maar ik beloof je; als ik vanavond thuiskom van Peter Pan speedrock, ga ik dat gekriebel proberen te vertalen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:50 schreef wyccie het volgende:
Doe je er niet eens een beetje moeite voor om het zelf te ontcijferen?![]()
[Beatles]quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:51 schreef Tokay het volgende:
Och ja, nu herken ik ze, de Erste Allgemeine Verunsicherung, natuurlijk...![]()
Prima!quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:51 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k moet over een half uurtje weg, maar ik beloof je; als ik vanavond thuiskom van Peter Pan speedrock, ga ik dat gekriebel proberen te vertalen.
't is vanavond in Waalwijk te doen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:53 schreef wyccie het volgende:
Prima!![]()
Is het niet veel handiger om bij 013 te gaan werken? Scheelt je een heleboel entreegeld denk ik.
Het siert een dame niet, met vleeswaren smijten.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:54 schreef Tokay het volgende:
Nee tong, we lullen het topic vol.
De randstad van Tilburg, hooguit...quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:58 schreef wyccie het volgende:
oh wat erg, ik dacht dat Waalwijk in de randstad was!
Een blinger avant la lettre, zeg maar.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Wat een Blinger zeg!
Correct! Fats Domino, inwoner van New Orleans, en hij is gelukkig in veiligheid.quote:
Hij 's weer boven water ?quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:03 schreef Tokay het volgende:
Correct! Fats Domino, inwoner van New Orleans, en hij is gelukkig in veiligheid.
Ja, lach er maar om!quote:
Oh, ik was in de war met Naaldwijk! (En Katwijk en Rijswijk).quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:02 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
De randstad van Tilburg, hooguit...
Kan me herinneren dat jij zo goed was in topografie. Rekende ze toen wat soepeler?quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, ik was in de war met Naaldwijk! (En Katwijk en Rijswijk).
Nee!quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kan me herinneren dat jij zo goed was in topografie. Rekende ze toen wat soepeler?
Dat heb ik inmiddels gemerkt.quote:
Misschien wil Co Adriaanse het wel voor je doen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee!Ik kan tegenwoordig ook al mijn eigen paaseieren verstoppen.
quote:
Wow, ik heb een rapper goedgeraden! * Droom ik?*quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Een echt volgevreten artiest.
Da's niet erg P.C.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:08 schreef wyccie het volgende:
Fat Joe ofzoiets?
[Knijp]quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:10 schreef wyccie het volgende:
Wow, ik heb een rapper goedgeraden! * Droom ik?*
Nee, hij is echwel Fat!quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:10 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Da's niet erg P.C.
Je bedoelt zeker 'Big-boned Joe' ?
Ik volg geen voetbalnieuws. Is hij ook al dementerend?quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien wil Co Adriaanse het wel voor je doen.
Nee, hij schrijft schreef.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:16 schreef Tokay het volgende:
Du Perron?
Geloof het niet. Al denken sommige van wel.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik volg geen voetbalnieuws. Is hij ook al dementerend?
Geeft niet hoor.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:21 schreef wyccie het volgende:
Oh, ik dacht dat Tokay Péron bedoelde![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:34 schreef mr_anonimous het volgende:
Die van de Le Petit Prince?
quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:39 schreef mr_anonimous het volgende:
Antoine de Saint -exupery.
Okay. Tot zoquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Ik ga even liggen, ben heel erg moe![]()
Als ik zometeen wakker ben, krijg jij ook een gedichtje!
quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:51 schreef Tokay het volgende:
Da's toch een comedian?
Sauers? Erik van Sauers, ofzo
Op deze foto lijkt ze daar heel erg op, nu je het zegt!quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:56 schreef mr_anonimous het volgende:
Carolyn Lillipaly?
Na zo'n slechte wedstrijd even toe aan wat ontspanning.quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:04 schreef Tokay het volgende:
Hey Bolko, kom je ons gezelschap houden?
J.J?quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:07 schreef Tokay het volgende:
Twee hints: Blof en Slauerhoff...
Huh?quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:11 schreef Bolkonsky het volgende:
J.J?
O ja, ik ben in de war met Teresaquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:17 schreef Tokay het volgende:
Cristina Branco is correct, Scrut!
Maar volgens mij is zij nooit zangeres bij Madredeus geweest.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:25 schreef Bolkonsky het volgende:
O, die gehandicapte columniste van het AD, naam schiet me even niet te binnen...komt zo wel.
Dan wachten wij gewoon evenquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:25 schreef Bolkonsky het volgende:
O, die gehandicapte columniste van het AD, naam schiet me even niet te binnen...komt zo wel.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:31 schreef Bolkonsky het volgende:
Ze heeft een Friese achternaam, is het niet?
quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Annemarie Postma?
Bedankt dat je me weer op de hoogte hebt gebracht!quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:37 schreef mr_anonimous het volgende:
Ze had ooit in een column geschreven dat Co haar droomman was enzo. Co schreef haar een brief en vroeg of ze het meende. Zij schreef terug en antwoorde positief. Ze kregen een affaire maar omdat Co getrouwd was en niet wilde scheiden ofzo duurde die maar een paar maanden.
Lex in Fiddler on the roof.quote:
De oprichter van de SAS?quote:
Anatevka me dunktquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Lex in Fiddler on the roof.
Wist de Nederlandse titel niet.quote:
Geen Renault Traffic zeker? Je was al naar Naaldwijk gereden?quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:47 schreef Treinhomo het volgende:
Godverdegodver !!!
PPS is afgelast; ze staan met een kapotte tourbus vast in Zwitserland...![]()
Waalwijk !quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Geen Renault Traffic zeker? Je was al naar Naaldwijk gereden?
95 KM en een dik uur rijden...quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Maakt het wat uit?
Ja maar als je tourbus stuk is maakt dat toch niet uit?quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:53 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
95 KM en een dik uur rijden...
Voor mij had dat wel uitgemaakt...quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja maar als je tourbus stuk is maakt dat toch niet uit?
Close, but no sigar, TH.quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:59 schreef Treinhomo het volgende:
'n jonge Boudewijn ?
Wees dan maar blij dat het niet niet in Naaldwijk was ipv niet in Waalwijkquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:58 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Voor mij had dat wel uitgemaakt...![]()
Mijn idee.quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Wees dan maar blij dat het niet niet in Naaldwijk was ipv niet in Waalwijk![]()
Ik dacht dat vrouwen zo goed konden multi-taskenquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:00 schreef Tokay het volgende:
Guys, ik ben off. Journaal en Nova kijken.![]()
TH zit dichterbij met Boudewijn.quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:00 schreef Berkery het volgende:
of een jonge Albert?
Juist!quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:02 schreef Treinhomo het volgende:
Leopold III.
Ze kunnen nog niet eens autorijden...quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik dacht dat vrouwen zo goed konden multi-tasken![]()
Dat verhaalt de legende niet...quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Was het de vering van de tourbus die het begeven had?
quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Jimmy Sommerville?
quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:21 schreef dolle_hond het volgende:
vince clarke
Vince Clarke was mede-oprichter van Depeche Mode, The Assembly, Yazoo en Erasurequote:
Dan mag-ie best wat vrolijker kijkenquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:28 schreef Berkery het volgende:
[..]
Vince Clarke was mede-oprichter van Depeche Mode, The Assembly, Yazoo en Erasure
quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan mag-ie best wat vrolijker kijkenOf is zijn tourbus ook stuk?
quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:41 schreef Treinhomo het volgende:
Verenigde Stater ?
min of meer. hij was KKK.quote:
Daarvan ken ik alleen David Duke.quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:46 schreef mr_anonimous het volgende:
min of meer. hij was KKK.
Overleden in 2001.quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:48 schreef Berkery het volgende:
Mmm, is dat die oude knar die een maand of wat geleden een gevangenisstraf heeft gekregen?
quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:54 schreef Berkery het volgende:
Heeft James Woods hem ooit gespeeld?
Niet dat ik dan zijn naam weet, maar toch...
Hoi Tokayquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:54 schreef Tokay het volgende:
Ja hoi, ben ik weer.
Ha die mr_a.quote:
Ach joh moet dat zooitje inteelt rednecks toch zelf weten dat ze met witte lakens over hun kop elkaar in de kont bonken in het bos.quote:
quote:
Toch niet persoonlijk, joh...quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Treinhomo kent één van die gasten![]()
Ik was ook al aan 't zoeken naar die fotoquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:59 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ach; op z'n tijd zijn ze wel grappig, hoor:
Dankzij pyl had ik 'm nog op m'n wepspees.quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik was ook al aan 't zoeken naar die foto
Ja; en 't is helemaal niet van de hand van wyccie.quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:13 schreef mr_anonimous het volgende:
TH heb je dat gedicht nou al ontcijferd?
Das in het hebreeuws ofzo?quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:18 schreef wyccie het volgende:
Hier een gedichtje voor Mr_Ano:
Η παλίρροια άμπωτης ΟΤΑΝ περνά η μακριά ημέρα και δεν βλέπω το πρόσωπό σας, η παλαιά άγρια, ανήσυχη θλίψη κλέβει από την κρύβοντας θέση της. Η ημέρα μου είναι άγονη και σπασμένη, Bereft του φωτός και του τραγουδιού, παραλία Α ψυχρή και θυελλώδης που στενάζει ολόκληρη την ημέρα μακριά. Στην κενή παραλία στην παλίρροια άμπωτης, γυμνή με τους βράχους και τα σημάδια του, επιστρέψτε όπως τη θάλασσα με το τραγούδι, και το φως εκατομμύριο αστεριών.
Da's volgens mij Cyrillisch Grieks.quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Das in het hebreeuws ofzo?
Wehe.quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zou even de brightness van je monitor opnieuw instellen als ik jou was![]()
Ik had anders ook gymnastiek op school hoorquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:22 schreef dolle_hond het volgende:
gewoon grieks hoor
stelletje niet-gymnasiasten
Een beetje maarquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:23 schreef Tokay het volgende:
Meneer is vást een acteur. Toch?
Nopequote:Op zaterdag 3 september 2005 23:24 schreef sooty het volgende:
Psycho Anthony Perkins.
Het getij van eb WANNEER de lange dag voorbijgaat en ziet uw persoon niet, in de oude dagen wilde, ongehaaglijke droefheid koopjes van het verbergen van haar plaats. Mijn dag is onvruchtbaar en breken, Beroofd van licht en lied, zet op het strand Een koude en cyellw'dis dat stena'zej volledige het van een dag. In het lege strand in het getij van eb naakt met de rotsen en zijn tekens niet terug, keer als de zee met het lied en het lichte miljoen van sterren.quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:18 schreef wyccie het volgende:
Hier een gedichtje voor Mr_Ano:
Η παλίρροια άμπωτης ΟΤΑΝ περνά η μακριά ημέρα και δεν βλέπω το πρόσωπό σας, η παλαιά άγρια, ανήσυχη θλίψη κλέβει από την κρύβοντας θέση της. Η ημέρα μου είναι άγονη και σπασμένη, Bereft του φωτός και του τραγουδιού, παραλία Α ψυχρή και θυελλώδης που στενάζει ολόκληρη την ημέρα μακριά. Στην κενή παραλία στην παλίρροια άμπωτης, γυμνή με τους βράχους και τα σημάδια του, επιστρέψτε όπως τη θάλασσα με το τραγούδι, και το φως εκατομμύριο αστεριών.
Editten zou verboden moeten worden!quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:19 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Da's volgens mij Cyrillisch Grieks.
Of is 't tóch Grieks ?
De oorspronkelijke is natuurlijk in het Engels, alleen "cyellw'dis dat stena'zej" heb je verkeerd vertaaldquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het getij van eb WANNEER de lange dag voorbijgaat en ziet uw persoon niet, in de oude dagen wilde, ongehaaglijke droefheid koopjes van het verbergen van haar plaats. Mijn dag is onvruchtbaar en breken, Beroofd van licht en lied, zet op het strand Een koude en cyellw'dis dat stena'zej volledige het van een dag. In het lege strand in het getij van eb naakt met de rotsen en zijn tekens niet terug, keer als de zee met het lied en het lichte miljoen van sterren.
'k snapter er niet zoveel van, maar ik begreep er wel uit dat ik een zoen van je kreeg, en dát vind ik dan wel weer prettig...quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:28 schreef wyccie het volgende:
Vond je 'mijn' gedichtje niet mooi?
Tsja die tools kunnen ook niet alles oplossen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
De oorspronkelijke is natuurlijk in het Engels, alleen "cyellw'dis dat stena'zej" heb je verkeerd vertaald![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:31 schreef Tokay het volgende:
Roman Polanski?
Inderdaadquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:33 schreef mr_anonimous het volgende:
PPP?
Kip met Cola Light toch?quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Die eikel die Idols won? Die steeds maar keep the soul alive roept.
quote:
quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:32 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k snapter er niet zoveel van, maar ik begreep er wel uit dat ik een zoen van je kreeg, en dát vind ik dan wel weer prettig...![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:41 schreef wyccie het volgende:
Het is de zanger van Keane, geen idee hoe hij heet.
Mooi hoor.quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
En Mr_Ano, dit is het origineel:
Sara Teasdale - Ebb Tide
When the long day goes by
And I do not see your face,
The old wild, restless sorrow
Steals from its hiding place.
My day is barren and broken,
Bereft of light and song,
A beach bleak and windy
That moans the whole day long.
To the empty beach at ebb tide,
Bare with its rocks and scars,
Come back like the sea with singing,
And light of a million stars.
Ah wel van het zelfde slag als die als die idolswinnaar met Tourettesyndroom.quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:41 schreef Tokay het volgende:
[..]![]()
Tom Chaplin. Die naam vergeet je nu nooit meer!
Da's een ellende.quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:41 schreef wyccie het volgende:
Het is de zanger van Keane, geen idee hoe hij heet.
Moet jij 's opletten...quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:41 schreef Tokay het volgende:![]()
Oh ja....die was ik dus al een keer vergeten.quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:41 schreef Tokay het volgende:
[..]![]()
Je had hem ook weer op kunnen zetten en nog een keer terug kunnen brengen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:43 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Da's een ellende.![]()
Tijdens Kane konden we ons tenminste nog bezighouden met de tent naar de auto brengen.
Tijdens Keane had ik er spijt van dat ik geen tweede tent had meegenomen...
Weet je hoe ver die Belgen de parkeerplaats en de camping uit elkaar hadden gelegd ?quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Je had hem ook weer op kunnen zetten en nog een keer terug kunnen brengen.![]()
Niet zo miepen! Ben je nou een kerel of niet?quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:45 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Weet je hoe ver die Belgen de parkeerplaats en de camping uit elkaar hadden gelegd ?
Dat was wel een schril contrast met vorig jaar. Toen stond m'n auto op nog geen 50 meter van m'n tent...
Die portable playstation heet PSP hoor!quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:46 schreef wyccie het volgende:
TH, heb je je geld eigenlijk nog terug gekregen (van PPS)?
'k had gereserveerd. Nog niks betaald, dus...quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:46 schreef wyccie het volgende:
TH, heb je je geld eigenlijk nog terug gekregen (van PPS)?
Nee hij is een Treinnicht.quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Niet zo miepen! Ben je nou een kerel of niet?![]()
Feit is dat ik 't in België allemaal nét iets minder goed geregeld vind dan hier in NL. (Lowlands bijvoorbeeld)quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:47 schreef wyccie het volgende:
Niet zo miepen! Ben je nou een kerel of niet?![]()
Niet waar!quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die portable playstation heet PSP hoor!
Ja ja.quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Das die van Maroon 5
Gangpadnicht, dan nog altijd...quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Nee hij is een Treinnicht.
Adam Levinequote:Op zaterdag 3 september 2005 23:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Das die van Maroon 5
Dus wel. Play Station Portable.quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:50 schreef wyccie het volgende:
Niet waar!
En wyccie scóórt!quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:50 schreef wyccie het volgende:
Adam Levine
Ik was daar best happy over. Ik heb zelfs rustig kunnen douchen en haren wassen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:49 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Feit is dat ik 't in België allemaal nét iets minder goed geregeld vind dan hier in NL. (Lowlands bijvoorbeeld)
Die Tokay heeft er verstand van.quote:
Ik en Tokay? Ja altijd. Maar in dit geval spreken we beide de waarheid.quote:
ggrrmmm shitquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik en Tokay? Ja altijd.
Bewijsstuk A:
[afbeelding]
Hier, plaatje voor jou. Ga je misschien wat vrolijker kijken.quote:
quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
"Onder één Hoedje" is er alleen voor de X-box
quote:
Ik moet het voorlopig nog even doen met m'n PS2, ik vind dat ding nu nog veel te duur.quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:52 schreef mr_anonimous het volgende:
Die Tokay heeft er verstand van.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:56 schreef mr_anonimous het volgende:
Lucy Alexis Liu
249 geloof ik. Aardig wat geld idd.quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:57 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik moet het voorlopig nog even doen met m'n PS2, ik vind dat ding nu nog veel te duur.
Allicht...quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:57 schreef Tokay het volgende:
Kijk kijk, de heren zijn meteen weer wakker.![]()
Is die middelste Neil van de Young Ones?quote:
En dan de spellen nog...quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:59 schreef mr_anonimous het volgende:
249 geloof ik. Aardig wat geld idd.
Wat nou middelste???quote:Op zondag 4 september 2005 00:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Is die middelste Neil van de Young Ones?
Ja ja, de middelste van de vier.quote:Op zondag 4 september 2005 00:00 schreef mr_anonimous het volgende:
50 per stuk.quote:
Goed dan middelste van links.quote:
De middelste van de vierquote:Op zondag 4 september 2005 00:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Correct-a-mundo...quote:Op zondag 4 september 2005 00:01 schreef Berkery het volgende:
Hayseed Dixie?
quote:Op zondag 4 september 2005 00:01 schreef mr_anonimous het volgende:
50 per stuk.Spaar wel voor een 360 of een PS3. Speel liever games op een groot scherm.
Ik vind schaken wel leuk. Da's ook nie zo duurquote:Op zondag 4 september 2005 00:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
50 per stuk.Spaar wel voor een 360 of een PS3. Speel liever games op een groot scherm.
Leen ik hem wel van mijn broertje. Die gaat hem wel kopen geloof ik.quote:Op zondag 4 september 2005 00:03 schreef Tokay het volgende:
[..]
Voor in het vliegtuig is zo'n ding wel leuk, though. Maar ja, daar reis ik ook niet wekelijks mee, ofzo.![]()
En ik dacht dat ik dom was.quote:Op zondag 4 september 2005 00:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Goed dan middelste van links.![]()
Agossie...quote:Op zondag 4 september 2005 00:03 schreef mr_anonimous het volgende:
Ja ja na 3 keer weet ik wel dat ik dom ben!
Nee jij bent niet dom. Jij hebt alleen een bad case of shellfish.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |