Das vaker bij rappers. Op het moment dat ze binnen zijn slaat de verveling toe. Of ze raffelen hun werk af of ze gaan op zoek naar een nieuwe uitdaging en gaan ze collega's dissen om zo een oorlog te ontketenen.quote:'k kreeg op Werchter het idee dat ze liever lui dan moe waren.
Om de haverklap 20 keer achter elkaar 'Say "Wu-tang"' roepen is niet mijn idee van een onderhoudend concert.
Oh ja van Maradona.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:27 schreef dolle_hond het volgende:
opus
Da's de groep die ik eigenlijk wilde posten, maar daar kon ik geen plaatje van vinden.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:27 schreef dolle_hond het volgende:
opus
Op de beat van life is life hield Diego hoog tijdens de warming up van een wedstrijd. Heel bekend fragment is dat.quote:
Oh dan weet je ook wel dat zij diep ongelukkig wasquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:24 schreef dolle_hond het volgende:
ik ken sylvia plath dankzij de film met gwyneth paltrow
rappen of schieten, één pot natquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:26 schreef mr_anonimous het volgende:
collega's dissen om zo een oorlog te ontketenen.
Weer wat geleerd.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:29 schreef mr_anonimous het volgende:
Op de beat van life is life hield Diego hoog tijdens de warming up van een wedstrijd. Heel bekend fragment is dat.
balletje op schouder en zoquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Op de beat van life is life hield Diego hoog tijdens de warming up van een wedstrijd. Heel bekend fragment is dat.
Probleem met de meeste van die rappers is dat het vaak ex-gangmembers zijn. Die attitude houden ze terwijl ze nu rolemodels horen te zijn.quote:
ik ben (nog) niet verder gekomen dan de eerste 25 minuten.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh dan weet je ook wel dat zij diep ongelukkig was. Ik heb de film zelf niet gezien, alleen ooit voor Engels een boek van haar gelezen.
[..]
rappen of schieten, één pot nat![]()
maar solist of met bolland & bollandquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:31 schreef wyccie het volgende:
Falco was ook een Oostenrijker of niet?
Met losse veters!quote:
Net als RUN-DMC...quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:33 schreef mr_anonimous het volgende:
Met losse veters!
Nee, die hadden geen veters!quote:
Hadden die doerakken van Aerosmith zeker gejat ?quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:34 schreef mr_anonimous het volgende:
Nee, die hadden geen veters!
Ik probeerde maar wat, hoopte dat hij misschien vroeger in een bandje zatquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:32 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
maar solist of met bolland & bolland
Nee, ze hadden geprobeerd Steve Tyler's mond te snoeren met die veters maar dat lukte niet.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:36 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Hadden die doerakken van Aerosmith zeker gejat ?![]()
Bij mij ook.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:39 schreef Tokay het volgende:
mr_a, het plaatje van de OP is bij mij een rood kruisje.
't is inderdaad zeer spijtig dat iedereen, net tijdens mijn plaatje, massaal meent offtopic te moeten gaan en te gaan slowchatten...quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:38 schreef Tokay het volgende:
Jammer dat het niets te maken heeft met de heren op jouw plaatje, TH.![]()
Sorry, we zullen het NOOOOOOOOIIIIT meer doen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:40 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
't is inderdaad zeer spijtig dat iedereen, net tijdens mijn plaatje, massaal meent offtopic te moeten gaan en te gaan slowchatten...![]()
Dat lieg je toch, hopelijk ?quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:42 schreef wyccie het volgende:
Sorry, we zullen het NOOOOOOOOIIIIT meer doen.
Ik zou toch nooit tegen jou durven liegen?quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:44 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dat lieg je toch, hopelijk ?
Waar blijft m'n gedichtje ?![]()
Is dat cool of niet?quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:47 schreef mr_anonimous het volgende:
Een gedicht in morsecode.
Hmmm....doe 's ondertitelen...quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:46 schreef wyccie het volgende:
Voor TH,
- .- -.- . / - .... .. ... / -.- .. ... ... / ..- .--. --- -. / - .... . / -... .-. --- .-- !
.- -. -.. --..-- / .. -. / .--. .- .-. - .. -. --. / ..-. .-. --- -- / -.-- --- ..- / -. --- .-- --..--
- .... ..- ... / -- ..- -.-. .... / .-.. . - / -- . / .- ...- --- .-- -....-
-.-- --- ..- / .- .-. . / -. --- - / .-- .-. --- -. --. --..-- / .-- .... --- / -.. . . --
- .... .- - / -- -.-- / -.. .- -.-- ... / .... .- ...- . / -... . . -. / .- / -.. .-. . .- -- -.-.-.
-.-- . - --..-- / .. ..-. / .... --- .--. . / .... .- ... / ..-. .-.. --- .-- -. / .- .-- .- -.--
.. -. / .- / -. .. --. .... - --..-- / --- .-. / .. -. / .- / -.. .- -.-- --..--
.. -. / .- / ...- .. ... .. --- -. --..-- / --- .-. / .. -. / -. --- -. . --..--
.. ... / .. - --..-- / - .... . .-. . ..-. --- .-. . --..-- / - .... . / .-.. . ... ... / --. --- -. . ..--..
.- .-.. .-.. / - .... .- - / .-- . / ... . . / --- .-. / ... . . --
.. ... / -... ..- - / .- / -.. .-. . .- -- / .-- .. - .... .. -. / .- / -.. .-. . .- -- .-.-.-
Doe je er niet eens een beetje moeite voor om het zelf te ontcijferen?quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:49 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Hmmm....doe 's ondertitelen...
'k moet over een half uurtje weg, maar ik beloof je; als ik vanavond thuiskom van Peter Pan speedrock, ga ik dat gekriebel proberen te vertalen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:50 schreef wyccie het volgende:
Doe je er niet eens een beetje moeite voor om het zelf te ontcijferen?![]()
[Beatles]quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:51 schreef Tokay het volgende:
Och ja, nu herken ik ze, de Erste Allgemeine Verunsicherung, natuurlijk...![]()
Prima!quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:51 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k moet over een half uurtje weg, maar ik beloof je; als ik vanavond thuiskom van Peter Pan speedrock, ga ik dat gekriebel proberen te vertalen.
't is vanavond in Waalwijk te doen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:53 schreef wyccie het volgende:
Prima!![]()
Is het niet veel handiger om bij 013 te gaan werken? Scheelt je een heleboel entreegeld denk ik.
Het siert een dame niet, met vleeswaren smijten.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:54 schreef Tokay het volgende:
Nee tong, we lullen het topic vol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |