Het kan mij echt geen fuck schelen dat iemand dit emo vindt, of dat ze dat zelf vinden, dat ze er niet uit zien of dat het juist 5 Brad Pritt klonen zijn, ze de gitaren vasthouden alsof het hun eigen lul is, of dat ze met hun lul spelen, dat het 5 incest homo's zijn (weet jij veel), of dat de Paus gister 3x een scheet heeft gelaten, whatfuckingever,
dit album heeft gewoonweg een paar heerlijke nummers
imho.
OFfSprngr, ga aub ergens anders je ontzettend debiele leven verkondigen met je salvo meest bekrompen kutopmerkignen. BHFH heeft nog meer interessantere zaken te melden dan jij, en geloof het of niet: een nog intelligentere insteek ook nog. Ongelooflijk hoe iemand muziek kan afkraken omdat het niet underground genoeg is, of blijkbaar de hair-cut niet goed is (WHATEVER), muziek aanspreekt bij pubers (zegt iemand die van punk houdt...), het een slecht ontwikkelde muziekscene is (flikker toch op met die muziekontwikkeling-scene shit), blalalalBLALABLA.
Het kan mij niets schelen welke muziekgenre het is. Niet alles hoeft een afsplitsing te zijn van dit, of van dit. Al hebben ze zich gebaseerd op de Emo hardcore (ja, ik ken dat ook wel), misschien hebben ze van allemaal verschillende genres wat zaken uitgepikt en heeft iemand anders (of de platenmaatschappij, een blad, muziek'kenners' whatever) de stempel emo(core) er op geplakt. Imho heeft elke band weer een andere sound, zich laten beinvloeden door verschillende bands, spelen of speelden allemaal weer in een andere tijd, wel of geen creatief brein er achter. Als bands (ZELF, dat vind ik wel belangrijk) met hun geschiedenis (leeftijd, afkomst, sekse, whatever), creativiteit, invloeden, kansen dankzij platenmaatschappijen een leuke plaat hebben gefabriceerd vind ik het prima! Dat jij er dan druk om gaat maken dat het softe kutmuziek is wat afgeleid is wat je blijkbaar leuk vond/vind, het pubers aanspreekt, dat ze er niet uitzien en ze er er een leuk zakcentje aan verdienen: your loss
![]()
.
En mag ik nog even lachen:
quote:
Daarnaast geeft het Punkers, Goths, Metalheads, Grungeheads, Altos en Skaters een slechte naam.
![]()
OMFG! Get a life. Of liever misschien juist niet.