abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 april 2006 @ 17:07:59 #151
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_37100335
quote:
Op woensdag 19 april 2006 17:05 schreef Marie_Louise het volgende:

[..]

je hoeft de muziek niet leuk te vinden, maar iedereen mag naar zun eigen muziek luisteren. laat elkaar in zijn of haar waarde man!
en als iemand naar andere muziek luistert hoef jij um echt niet meteen te gaan haten.
maar oke terug naar panic! at the disco; ze maken leuke muziek, maar alles lijkt zo op elkaar.. misschien een hitje of twee; maar daarna zullen ze wel uit het zich verdwijnen.
Inderdaad, iemand mag zn muziek luisteren, maar Emos hebben gewoonweg geen waarde.
Daarnaast zal Panic niet snel verdwijnen aangezien hordes met ontwetende Emos blindelings volgen wat hun verteld wordt goede muziek te zijn.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  woensdag 19 april 2006 @ 17:08:26 #152
71360 evil-me
Paper Thin Walls
pi_37100357
ze zullen in nl denk ik nooit een hit krijgen.
De nieuwe (2de) clip is ook niet zo mooi. Ik vind hem zelf erg lelijk.

De eerste kun je vinden op de bandsite, mtv 2 of launch.yahoo.com. De tweede op www.jimmyalter.com.. De eerste vond ik leuk....

Maar de liedjes die voor de singles worden uitgekozen zijn meestal niet de beste..
ik vind lying is the most fun.... en honey, there is a reason these tables are numberd de leukste.
Life is easy with your eyes closed
  woensdag 19 april 2006 @ 17:17:50 #153
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_37100669
quote:
Op woensdag 19 april 2006 16:57 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Klopt, maar jij hebt niet een hekel aan iemand die R&B, Gabber, Hardstyle, Trance, Britney Spears of zoiets dergelijks luisteren?.. kan me niet voorstellen.
Het klinkt je wellicht raar in de oren, maar ik baseer m'n oordeel over mensen niet op hun muzieksmaak...
  FOK!fossiel woensdag 19 april 2006 @ 17:18:55 #154
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_37100700
Het kan mij echt geen fuck schelen dat iemand dit emo vindt, of dat ze dat zelf vinden, dat ze er niet uit zien of dat het juist 5 Brad Pritt klonen zijn, ze de gitaren vasthouden alsof het hun eigen lul is, of dat ze met hun lul spelen, dat het 5 incest homo's zijn (weet jij veel), of dat de Paus gister 3x een scheet heeft gelaten, whatfuckingever,
dit album heeft gewoonweg een paar heerlijke nummers imho.

OFfSprngr, ga aub ergens anders je ontzettend debiele leven verkondigen met je salvo meest bekrompen kutopmerkignen. BHFH heeft nog meer interessantere zaken te melden dan jij, en geloof het of niet: een nog intelligentere insteek ook nog. Ongelooflijk hoe iemand muziek kan afkraken omdat het niet underground genoeg is, of blijkbaar de hair-cut niet goed is (WHATEVER), muziek aanspreekt bij pubers (zegt iemand die van punk houdt...), het een slecht ontwikkelde muziekscene is (flikker toch op met die muziekontwikkeling-scene shit), blalalalBLALABLA.

Het kan mij niets schelen welke muziekgenre het is. Niet alles hoeft een afsplitsing te zijn van dit, of van dit. Al hebben ze zich gebaseerd op de Emo hardcore (ja, ik ken dat ook wel), misschien hebben ze van allemaal verschillende genres wat zaken uitgepikt en heeft iemand anders (of de platenmaatschappij, een blad, muziek'kenners' whatever) de stempel emo(core) er op geplakt. Imho heeft elke band weer een andere sound, zich laten beinvloeden door verschillende bands, spelen of speelden allemaal weer in een andere tijd, wel of geen creatief brein er achter. Als bands (ZELF, dat vind ik wel belangrijk) met hun geschiedenis (leeftijd, afkomst, sekse, whatever), creativiteit, invloeden, kansen dankzij platenmaatschappijen een leuke plaat hebben gefabriceerd vind ik het prima! Dat jij er dan druk om gaat maken dat het softe kutmuziek is wat afgeleid is wat je blijkbaar leuk vond/vind, het pubers aanspreekt, dat ze er niet uitzien en ze er er een leuk zakcentje aan verdienen: your loss .

En mag ik nog even lachen:
quote:
Daarnaast geeft het Punkers, Goths, Metalheads, Grungeheads, Altos en Skaters een slechte naam.
OMFG! Get a life. Of liever misschien juist niet.
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
  Moderator woensdag 19 april 2006 @ 17:22:53 #155
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_37100827
quote:
Op woensdag 19 april 2006 17:18 schreef RemCOW het volgende:
Het kan mij echt geen fuck schelen dat iemand dit emo vindt, of dat ze dat zelf vinden, dat ze er niet uit zien of dat het juist 5 Brad Pritt klonen zijn, ze de gitaren vasthouden alsof het hun eigen lul is, of dat ze met hun lul spelen, dat het 5 incest homo's zijn (weet jij veel), of dat de Paus gister 3x een scheet heeft gelaten, whatfuckingever,
dit album heeft gewoonweg een paar heerlijke nummers imho.

OFfSprngr, ga aub ergens anders je ontzettend debiele leven verkondigen met je salvo meest bekrompen kutopmerkignen. BHFH heeft nog meer interessantere zaken te melden dan jij, en geloof het of niet: een nog intelligentere insteek ook nog. Ongelooflijk hoe iemand muziek kan afkraken omdat het niet underground genoeg is, of blijkbaar de hair-cut niet goed is (WHATEVER), muziek aanspreekt bij pubers (zegt iemand die van punk houdt...), het een slecht ontwikkelde muziekscene is (flikker toch op met die muziekontwikkeling-scene shit), blalalalBLALABLA.

Het kan mij niets schelen welke muziekgenre het is. Niet alles hoeft een afsplitsing te zijn van dit, of van dit. Al hebben ze zich gebaseerd op de Emo hardcore (ja, ik ken dat ook wel), misschien hebben ze van allemaal verschillende genres wat zaken uitgepikt en heeft iemand anders (of de platenmaatschappij, een blad, muziek'kenners' whatever) de stempel emo(core) er op geplakt. Imho heeft elke band weer een andere sound, zich laten beinvloeden door verschillende bands, spelen of speelden allemaal weer in een andere tijd, wel of geen creatief brein er achter. Als bands (ZELF, dat vind ik wel belangrijk) met hun geschiedenis (leeftijd, afkomst, sekse, whatever), creativiteit, invloeden, kansen dankzij platenmaatschappijen een leuke plaat hebben gefabriceerd vind ik het prima! Dat jij er dan druk om gaat maken dat het softe kutmuziek is wat afgeleid is wat je blijkbaar leuk vond/vind, het pubers aanspreekt, dat ze er niet uitzien en ze er er een leuk zakcentje aan verdienen: your loss .

En mag ik nog even lachen:
[..]

OMFG! Get a life. Of liever misschien juist niet.
Amen
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  woensdag 19 april 2006 @ 17:25:07 #156
117776 OFfSprngr
pi_37100902
Blablabla, ik ga er maar niet eens meer op in, ik maak wel eens een keer een apart topic hiervoor met al mijn punten over Emo, dat je me bekrompen noemt bewijst allen je eigen ontwetendheid.
En ja, het geeft Punkers, Goths, Metalheads etc een slechte naam, terwijl de Emos zich zitten te snijden en zelfmoord plegen worden de Punks, Goths en Metalheads op aangekeken alsof ze een stel depressieve zelfmoordenaars zijn die tegen alles zijn, ik heb een tiefushekel aan Emo en aan Emos, ik heb hier mijn redenen voor maar aangezien men mij hier liever uitmaakt voor een bekrompen persoon dan daadwerkelijk naar mijn argumenten te luisteren is het te onzinnig, vermoeiend, vervelend en a waste of time om er over door te gaan hier.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
.
.
pi_37100994
Ja! Ga aub iemand anders vervelen! Geniet van je leven, van muziek!! Wees blij! Doe Lief!
AS
  woensdag 19 april 2006 @ 17:34:12 #158
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_37101169
Emo, niet-Emo.. Deze band is vooral slecht.
I don't really come from outer space || Last.fm
  woensdag 19 april 2006 @ 18:29:43 #159
15869 gr8w8
Better by design.
pi_37102688
quote:
Op woensdag 19 april 2006 17:04 schreef OFfSprngr het volgende:
Het beargumenteerde anti-Emo topic is gesloten terwijl de Goth-bashers vrij spel krijgen, goed beleid.
Overigens is dat topic gesloten omdat de Goth-bashers het nodig vonden om het topic te verneuken.
Dus dan doe jij het hier maar.
Welkom bij de V&D der webfora.
  woensdag 19 april 2006 @ 19:11:47 #160
71360 evil-me
Paper Thin Walls
pi_37104009
kom op laat gaan laat gaan
  Moderator woensdag 19 april 2006 @ 20:16:58 #161
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_37106191
Misschien ook een idee om weer even over de band te praten in plaats van allemaal emo-gelul
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  woensdag 19 april 2006 @ 20:20:05 #162
32679 PsyCha
Krieltje!
pi_37106319
quote:
Op woensdag 19 april 2006 20:16 schreef MaJo het volgende:
Misschien ook een idee om weer even over de band te praten in plaats van allemaal emo-gelul
goed idee.
  woensdag 19 april 2006 @ 20:30:48 #163
71360 evil-me
Paper Thin Walls
pi_37106709
ik wil het voorprogramma weten
  zondag 30 april 2006 @ 18:31:06 #164
71360 evil-me
Paper Thin Walls
pi_37431613
en het is bekend.
dit is het voorprogramma: http://www.cluelessweb.com/
  dinsdag 2 mei 2006 @ 21:42:32 #165
32679 PsyCha
Krieltje!
pi_37495817
Ik heb eindelijk de nieuwe clip gezien en ik vind hem saai. En wat valt er zo te lachen op het einde? Maar is die chubby drummer nou minder chubby geworden of ligt het aan mij?
  FOK!fossiel dinsdag 2 mei 2006 @ 22:37:15 #166
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_37497430
Ze zien er zo beter uit dan op die suffe foto's
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
  dinsdag 2 mei 2006 @ 22:41:53 #167
32679 PsyCha
Krieltje!
pi_37497565
Wat een beetje gel wel niet kan doen.
  donderdag 4 mei 2006 @ 00:36:19 #168
71360 evil-me
Paper Thin Walls
pi_37531422
Zo eindelijk terug en ik moet zeggen ik heb me erg vermaakt.

we kwamen aanlopen en er lag zon rot zooi bij de tivoli van die front row girls. Het voorprogramma vond ik niet bijster leuk en ik viel echt in slaap. Aan het einde die meisjes op het podium dat was wel erg grappig.

Panic! begon na veel te lang wachten. En meteen werd er flink geduwt en getrokken beetje jammer. De zanger had zn korte haar was hem erg goed stond. Mn friend vond ze niet zo enthousiast maar ik krijg daar niet zoveel van mee. De zanger is erg goed en de covers waren erg goed maar jammer dat je dan niet zon goede reactie van het publiek kijkt.

achteraf gingen ze nog even handtekeningen uit delen erg gaaf.

- iedereen leek op elkaar met te strakke lage broeken.
  donderdag 4 mei 2006 @ 05:45:50 #169
117776 OFfSprngr
pi_37534363
Wow, ze zagen er "leuk" uit en deden covers,.. speelde ze nog muziek?
.
.
  donderdag 4 mei 2006 @ 05:54:20 #170
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_37534375
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 13:22 schreef cleany2 het volgende:
geniale band...ik heb de cd...
Is dat geen record en subtiele hint van kuttopic? Dat het 1 maand en 3 dagen duurt er er uberhaupt iemand reageert?
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  Moderator donderdag 4 mei 2006 @ 09:10:35 #171
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_37535418
Ik krijg de cd vandaag binnen

Iemand die nog een normale recensie schrijft over het optreden gisteren in Tivoli?
  donderdag 4 mei 2006 @ 11:11:33 #172
148197 mvdven
www.matthijsvanderven.nl
pi_37538445
aan het einde van de middag komt mijn recensie op www.matthijsvanderven.nl en later op www.3voor12.nl/utrecht met foto's
  donderdag 4 mei 2006 @ 12:15:49 #173
71360 evil-me
Paper Thin Walls
pi_37540663
als je dacht dat het een recensie was.

was even heel snel eerste reactie. Ze waren zo gaaf en de zanger werd gezoend door een meisje en echt de grijns op zijn gezicht zo gaaf.

en ze hadden echt zo iets van hu jullie kennen onze liedjes echt fantastisch.
  Moderator donderdag 4 mei 2006 @ 13:04:33 #174
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_37542198
Ik bedoel het ook niet lullig hoor maar ik kan je zinnen gewoon niet goed volgen Ben gewoon benieuwd hoe het was, wat voor nummers ze speelden, of ze live goed zijn, een goede show weggeven, wat sfeerbeschrijving enz.
  donderdag 4 mei 2006 @ 15:23:41 #175
117776 OFfSprngr
pi_37546350
.
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')