Wil ik ook wel weten. Het zal vast wel een of ander gare bandje zijn waar je rest van je leven toch niks meer van zult horen.quote:Op maandag 14 november 2005 23:12 schreef kelso1 het volgende:
vind ik ook
Ik ga fall out boy ook zien in febr. als t goed is.. iemand enig idee wat support is??
quote:It's sad that this is what emo has become. The genre's always had some irritating characteristics, but this newest batch of heartbroken heartthrobs has managed to build their careers solely out of those characteristics. The whining, the emotionally exposed lyrics, and the passionate choruses are there, but there's no sincerity, creativity, or originality.
Nee, ik heb al gecheckt. Het is UK, USA, UK.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:59 schreef LaSalle het volgende:
En zojuist zelfs op MTV1!!![]()
Laat ze maar lekker bekend worden.....komen ze tenminste misschien naar NL?!
Beter! Even kijken wie ik kan meesleuren helemaal naar Utrecht.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:59 schreef evil-me het volgende:
nog eens kicken. is er al gezegd dat panic naar tivoli komt 3 meiik ga zo. Fall out boy was relax.
Idd. Dat gezang is echt vreselijk teenage Amerikaans. Kon het maar net twee nummers aanhoren.quote:Op zondag 13 november 2005 21:35 schreef Bismarck het volgende:
Panic! at the disco. Ik vraag me af of ze ooit van the Smiths gehoord hebben. Ik moest meteen aan het nummer 'Panic' denken. Burn down the disco / Hang the blessed DJ
Aan de muziek te horen van Panic! at the disco gaan hun muzikale invloeden niet verder terug dan de mega top 50 van 2002. Klinkt als een doorsnee American teenage punk band met dance invloeden. Laat de dance achterwege en je zou het zo op TMF uit kunnen zenden tussen Avril Lavigne en Good Charlotte door.
Bagger [afbeelding].
Die kapsels. Kapper gaf zeker korting als ze alle vier hetzelfde zouden nemen!
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |