Kan he tme niet herinneren. Zal wel bij de "show" horen, Talpa-style.quote:Op maandag 5 september 2005 22:51 schreef Penny_Lane het volgende:
Gingen ze op RTL4 ook altijd applaudiseren voor gasten? Erg eigenlijk, dat ik me dat niet meer kan herinneren.
Zit er bij jullie ook zo'n irritante pieptoon doorheenquote:
Nee.quote:Op maandag 5 september 2005 22:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Zit er bij jullie ook zo'n irritante pieptoon doorheen
neequote:Op maandag 5 september 2005 22:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Zit er bij jullie ook zo'n irritante pieptoon doorheen
Wat vreselijk melig, die parodie.quote:
was wel een te duur geintje.quote:Op maandag 5 september 2005 23:09 schreef Zwansen het volgende:
Ik begin haast spijt te krijgen dat ze hem bevrijd hebben...
Nee.quote:Op maandag 5 september 2005 23:11 schreef tong80 het volgende:
Artsen zonder grenzen aanklagen. CDA lid worden. Spoort die vent wel ?
Barend en van Dorp, elke werkdag rond de klok van half elf!quote:Op maandag 5 september 2005 22:35 schreef pberends het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeele slechte reclame om pas om .35 te beginnen. Ze hebben nu op z'n minst 50.000 kijkers verloren aan NOVA en Jensen.
Ja en? Gaan een deel van de kijkers echt niet op wachten.quote:Op maandag 5 september 2005 23:18 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Barend en van Dorp, elke werkdag rond de klok van half elf!
Hoe lang hebben ze erover gepraat? halve minuut ofzo? Over die ontvoering, waardoor hij al veel eerder te gast was hebben ze veel langer gepraat. Helemaal geen concrete plannenquote:Arjan Erkel Het Rotterdamse CDA heeft Arjan Erkel gevraagd om zich in 2006 kandidaat te stellen voor de gemeenteraadsverkiezingen. Het CDA ziet Erkel daarmee als een belangrijke aanwinst voor de partij. In de eerste aflevering van het nieuwe seizoen BVD komt Arjan Erkel zijn plannen toelichten in de fonkelnieuwe studio..
Is altijd zo geweest en volgens mij was BvD een van de best bekeken programma's.quote:Op maandag 5 september 2005 23:19 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja en? Gaan een deel van de kijkers echt niet op wachten.
Idem dito !quote:Barend en van Dorp gingen naar Talpa omdat ze iets nieuws wilden doen. Ehhh??
Ze wilden naar Talpa om iets nieuws te doen (met het programma BvD)quote:Op maandag 5 september 2005 23:30 schreef Mike het volgende:
B&vD wilden niks nieuws doen hoor?
Volgens mij wilden ze gewoon nog ff 1 jaartje belachelijk veel geld verdienen.quote:Op maandag 5 september 2005 23:38 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze wilden naar Talpa om iets nieuws te doen (met het programma BvD).
Dat lijkt mij ook ja. Ze konden bij RTL toch ook gewoon verder?quote:Op maandag 5 september 2005 23:40 schreef Mike het volgende:
[..]
Volgens mij wilden ze gewoon nog ff 1 jaartje belachelijk veel geld verdienen.
Jahoor, ze hadden dit laatste jaar ook gewoon daar af kunnen maken.quote:Op maandag 5 september 2005 23:41 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook ja. Ze konden bij RTL toch ook gewoon verder?
Nee hoor.quote:Op maandag 5 september 2005 23:28 schreef pberends het volgende:
Barend en van Dorp gingen naar Talpa omdat ze iets nieuws wilden doen. Ehhh??
Dat is echt Talpa. Kijk maar naar 'Thuis' of 'NSE'. NSE lijkt wel een markt met kraampjes voor het nieuws, weer enz. En 'Thuis' lijkt me wel duidelijk.quote:Op maandag 5 september 2005 22:37 schreef pberends het volgende:
Hoeveel gasten hebben ze wel niet? Beetje overkill.
Thuis is inderdaad verschrikkelijk met 4 presentatoren en dan ook nog gasten erbijquote:Op maandag 5 september 2005 23:55 schreef Cool_Runner het volgende:
[..]
Dat is echt Talpa. Kijk maar naar 'Thuis' of 'NSE'. NSE lijkt wel een markt met kraampjes voor het nieuws, weer enz. En 'Thuis' lijkt me wel duidelijk.
Wat ik ervan meegepakt heb oversteeg het rtl4 niveau iig niet. Vrij niet toe doenende gesprekken allemaal.
Ik schrok er zelfs van, zo slecht had ik niet verwacht, zeker niet bij zo'n eerste uitzending (eerste aflevering van het nieuwe seizoen scoort meestal hoger). Ik dacht die hebben iets van 600k ipv de gebruikelijke 800k bij RTL4, maar 300k is echt slechtquote:
Wat ik niet snap is dat mensen jarenlang naar BvD gekeken hebben en nu er op een andere zender precies hetzelfde programma wordt uitgezonden de helft van die mensen niet meer kijkt ineens.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:30 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik schrok er zelfs van, zo slecht had ik niet verwacht, zeker niet bij zo'n eerste uitzending (eerste aflevering van het nieuwe seizoen scoort meestal hoger). Ik dacht die hebben iets van 600k ipv de gebruikelijke 800k bij RTL4, maar 300k is echt slecht. Talpa is gewoon een zwakkere basis dan RTL4 voor Barend en van Dorp. En wat ik al zei; ze begonnen pas laat om 22.35, terwijl andere concurrerende programma's al iets eerder begonnen (scheelt tienduizenden kijkers).
quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:19 schreef R_ON het volgende:
Waarom kijken als je de volgende dag de enige bent die het programma gezien heeft - terwijl anderen over het topje van Milika praten?
En ik maar denken dat mannen van middelbare leeftijd natte dromen van haar hebben.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:26 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Die is al 43 man, die heeft al hanguiers.
Als je het over mij hebt:quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:28 schreef R_ON het volgende:
[..]
En ik maar denken dat mannen van middelbare leeftijden natte dromen van haar hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |