Er is niets mis met Zwolle... Ik kom uit Zwolle en ik heers, het is alleen jammer dat er wat rotte vruchten bij zittenquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:04 schreef Imberr het volgende:
[..]
hij komt uit Zwolle..waarom komt toch iedereen uit zwolle tegenwoordig??!
![]()
Vraagje, heb je enig idee wat een beetje advocaat kost? Voor een paar uurtjes werk mag je wel heel veel van je lampen verhuren per weekquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:58 schreef yosander het volgende:
NU GA IK IEDEREEN AANKLAGEN DUS SMEKEN HEEFT GEEN ZIN MEER
Na sesamstraatquote:Op zondag 4 september 2005 00:52 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Hoelaat zou Sander naar bed moeten van zijn ouders?
Als ik een dag die lamp mag, dan geef ik hem een uurtje rechtsbijstand.quote:Op zondag 4 september 2005 00:36 schreef gieling het volgende:
[..]
Vraagje, heb je enig idee wat een beetje advocaat kost? Voor een paar uurtjes werk mag je wel heel veel van je lampen verhuren per week![]()
Oh en denk je nou echt dat ook maar ķemand hier deze big-talk serieus neemt? (wel vermakelijk echter)
Maar hij heeft gewoon alle modjes gemaild nu dat hij zo gepest wordtquote:Op zondag 4 september 2005 00:36 schreef gieling het volgende:
[..]
Vraagje, heb je enig idee wat een beetje advocaat kost? Voor een paar uurtjes werk mag je wel heel veel van je lampen verhuren per week![]()
Oh en denk je nou echt dat ook maar ķemand hier deze big-talk serieus neemt? (wel vermakelijk echter)
Zo zie je maar weer hoe genereus FOK!kes zijnquote:Op zondag 4 september 2005 09:30 schreef Pool het volgende:
[..]
Als ik een dag die lamp mag, dan geef ik hem een uurtje rechtsbijstand.![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 02:47 schreef TC03 het volgende:
En de Xbox is vet gers bokka.
Net alsof het leuk is om daar te wonen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:04 schreef Imberr het volgende:
[..]
hij komt uit Zwolle..waarom komt toch iedereen uit zwolle tegenwoordig??!
![]()
Je kan er in ieder geval disco lampen hurenquote:Op zondag 4 september 2005 12:40 schreef Blokhut het volgende:
[..]
Net alsof het leuk is om daar te wonen.
Ik denk niet dattie nog weer op Fok! terug durft te komenquote:Op zondag 4 september 2005 15:28 schreef gieling het volgende:
Zullen wij een topic in R&P voor hem aanmaken, of zal hij het zelf wel doen?
arme sander...zo jong en nu al verdreven....quote:Op zondag 4 september 2005 15:32 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik denk niet dattie nog weer op Fok! terug durft te komen
hij moet zich niet aanstellenquote:Op zondag 4 september 2005 15:35 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
arme sander...zo jong en nu al verdreven....![]()
Die post boven jequote:Op zondag 4 september 2005 18:09 schreef tho_Omas het volgende:
Hallo, waar is die derdegraads zakverbranding nu?
volgens mij heeft ie er geen zin meer in..quote:Op zondag 4 september 2005 18:09 schreef tho_Omas het volgende:
Hallo, waar is die derdegraads zakverbranding nu?
Ik mis hem nu alquote:Op zondag 4 september 2005 18:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
volgens mij heeft ie er geen zin meer in..
En terecht!quote:Op zondag 4 september 2005 18:22 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik mis hem nu al
Gelukkig woont hij in Zwolle en weten we zijn achternaam dus ik ga hem irl stalken![]()
Ik wil zijn discolampenquote:
Ik wil z'n HTML-Paginaquote:
Ik wil zijn HTML-skillsquote:
Nou fantastisch, zijn site sluit niet eens goed zijn pagina af met </body> en </html>quote:
echt wel en IK DURF WEL TERUG TE KOMEN!quote:Op zondag 4 september 2005 21:19 schreef freiss het volgende:
[..]
Nou fantastisch, zijn site sluit niet eens goed zijn pagina af met </body> en </html>
Nou, je site op http://home.versatel.nl/henryvisscher is niet goed hoorquote:Op zondag 4 september 2005 21:22 schreef yosander het volgende:
[..]
echt wel en IK DURF WEL TERUG TE KOMEN!
Zonder caps-lock kunnen we ook wel lezen wat je schijft hoorquote:Op zondag 4 september 2005 21:22 schreef yosander het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 september 2005 21:22 schreef yosander het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |