Ik ben onderweg.quote:
Moet je vooral doenquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:56 schreef yosander het volgende:
nee en ik ga iedereen aanklagen die hiermee te maken heeft
quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:56 schreef yosander het volgende:
nee en ik ga iedereen aanklagen die hiermee te maken heeft
Komt voorelkaar 14.gifquote:
Banaanvragen zijn verboden...quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:58 schreef yosander het volgende:
NU GA IK IEDEREEN AANKLAGEN DUS SMEKEN HEEFT GEEN ZIN MEER
Doe jezelf een lol en ga weer met je barbies spelen, je zet jezelf alleen maar voor lul.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:59 schreef yosander het volgende:
jouw ook
Ik ging net op mn knieën liggen om de grond te kussen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:58 schreef yosander het volgende:
Ga maar eens op die knietjesquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:58 schreef yosander het volgende:
*Jij ook.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:59 schreef yosander het volgende:
jouw ook
Doet dat VWO?quote:
Of natuurlijk jou ook maar omdat yosandertje niet quote heb je geen idee waar hij het over heeftquote:
Hij beweert dat hij vwo doet jaquote:
Jij wil gewoon aangeklaagd wordenquote:
*smeekt* Ban me nietquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:58 schreef yosander het volgende:
Nee ze zijn te blauw en te groenquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:07 schreef leejow het volgende:
Zijn deze lampen
[afbeelding]
rood genoeg voor een orgy bij mij thuis?
Disco's georganiseerd door een 12jarige die dreigt op internetquote:
Misschien heeft hij die scheermesjes doorgesliktquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:22 schreef Ayaxola het volgende:
Hij reageert niet meer, dus ik denk dat hij al in bed ligt
Of zijn discobol is van het plafond gevallenquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:24 schreef beelz het volgende:
[..]
Misschien heeft hij die scheermesjes doorgeslikt
Dat weet ik wel zeker 14.gifquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:24 schreef beelz het volgende:
[..]
Misschien heeft hij die scheermesjes doorgeslikt
Of hij zit te trippen op het geflits van zijn stroboscoopquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:25 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Of zijn discobol is van het plafond gevallen
Of hij is gewoon aan het hakken op zijn eigen discofeestquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:28 schreef beelz het volgende:
[..]
Of hij zit te trippen op het geflits van zijn stroboscoop
Whehehe in zijn eentje op zijn zolderkamertje zonder kleren aan en een sok om zijn leuterquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:29 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Of hij is gewoon aan het hakken op zijn eigen discofeest
Met zijn 12 jaar is het denk ik niet meer dan 3 centimeter dus die sok past nooitquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:31 schreef beelz het volgende:
[..]
Whehehe in zijn eentje op zijn zolderkamertje zonder kleren aan en een sok om zijn leuter
Babysokjequote:Op zaterdag 3 september 2005 21:32 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Met zijn 12 jaar is het denk ik niet meer dan 3 centimeter dus die sok past nooit
Mijn strafblad, wat doe jequote:Op zaterdag 3 september 2005 21:44 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Maar volgens mij geeft ie ons nu allemaal aan bij de politie gek!
Ik ook... kinderen van 12 vind ik bedreigendquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:49 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik ben anders wel vet bang hoor!
quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:25 schreef brainster het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Het topic in dig was ook top.
Ja maar die is dichtquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:25 schreef brainster het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Het topic in dig was ook top.
Hopelijkquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:32 schreef brainster het volgende:
[..]
Ons aller YoSander zal er vast en zeker nog meer intelligente topics openen.
hij komt uit Zwolle..quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:38 schreef beelz het volgende:
[..]
Hopelijk
Ik bookmark deze alvast: http://forum.fok.nl/user/history/128838
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |