Heerlijk weer
De stand van zaken:
- Christina: niet echt bijzonder; aparte oogopslag... zullen ze wel wat van gaan zeggen, denk ik. Vorig jaar zat er ook iemand tussen met van die wijd opengesperde ogen;
- Kahlen: ook niet echt bijzonder, geloof ik. Kan me haar niet meer herinneren;
- Brandy: wel leuk, met dat spleet
je tussen haar tanden;
- Keenyah: heeft opvallende kaken inderdaad. Verder kan ik me haar niet herinneren;
- Lluvy: sympathiek en haar ogen zijn heel (positief) opvallend;
- Michelle: dit snap ik dus niet. Ze heeft geen nek én een geen mooi figuur. Ze is "anders", maar je plukt toch ook niet zomaar iemand van de straat? Slechte keuze;
- Noelle: doet me heel erg aan Amanda denken op deze foto's; verder heeft ook zij geen nek op deze foto. Is dit dat kleine meisje?;
- Rebecca: wel mooi bedeesd koppie. Elke serie ANTM heeft wel een "lief meisje" er tussen zitten. Maar ik zie haar niet winnen;
- Sarah: wat is dat met die naam? Vorig jaar was er ook al zo'n type onder de zelfde naam. Kalender-materiaal;
- Tatiana: apart meisje. Aparte ogen. Vind haar op de foto's de leukste, maar ik kan haar niet meer herinneren;
- Tiffany: hm. Gaat het niet redden. Ze heeft wel een mooi lichaam, geloof ik, maar verder vind ik 'r niet bijzonder;
- Brita: het mooiste meisje. Beetje Claudia Schiffer: niets mis mee, maar of ze vernieuwend is? Moet dat eigenlijk? ;
- Brittany: wauw. Kan niet wachten totdat zij op d'r bek gaat. Want dat gaat gebeuren. Moet haast wel;
- Naima: de tomby van deze serie. Mooi koppie. Beetje klein, geloof ik...
Oh, en alles is "tot nu toe" he? Vorig jaar vond ik er ook een aantal nobodys tussen zitten (dwz meiden die totaal niet opvallen) en daar bleek later Nicole tussen gezeten te hebben; m'n uiteindelijke favoriet
Come hither, said the crocodile, for I am the crocodile, and he wept crocodile tears to show it was quite true