Hoe laat?quote:Op woensdag 28 december 2005 13:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ok topickick, vanaf aanstaande maandag 2 januari weer op tv!
Nee!quote:Op donderdag 8 september 2005 17:32 schreef Jerruh het volgende:
ben ik de enige die rebecca mooi vind?!.
Half tien, RTL 5quote:Op woensdag 28 december 2005 14:38 schreef Nuna het volgende:
[..]
Hoe laat?
Trouwens, wat mij opvalt is dat die foto's wel erg zijn geretoucheerd.
Idd,die foto's zeggen me niet zoveel....quote:Op woensdag 28 december 2005 19:53 schreef shiNinG_staR het volgende:
Rebecca, Sarah en Britanny vind ik er hier het leukste uitzien.. benieuwd of dat ook zo is als ik ze gezien heb op tv.
Ik ook. En Kahlen ook welquote:Op woensdag 28 december 2005 19:53 schreef shiNinG_staR het volgende:
Rebecca, Sarah en Britanny vind ik er hier het leukste uitzien..
De winnares deed net auditie.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:45 schreef Copycat het volgende:
Shit, schakelde vlak voor de break pas in.
Heb ik veel gemist?
ja wat een dramaqueen.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:44 schreef Svensational het volgende:
Oh gatverdamme, dat wijf denkt dat ze door een potje te gaan staan janken door mag.
Lluvy is die meid waarvan iedereen zegt dat ze zon kamelen/vissenkop heeft, maar ze is eigenlijk best stoer! lekker alternatievig aangelegdquote:Op maandag 2 januari 2006 21:56 schreef Copycat het volgende:
Welke is Lluvy?
Ik vond dat meisje in dat cute Me so corny T-shirt leuk! En die met die mohawk daarna ook!
Die komt pas opdraven als het tijd is voor het betere hakwerk.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:03 schreef Copycat het volgende:
Waar is Janice D. eigenlijk?
Vanaf de volgende serie wordt Janice toch vervangen door Twiggy?quote:Op maandag 2 januari 2006 22:09 schreef Jerruh het volgende:
weet ik niet, maar misschien komt de jury pas als ze de echte shoots gaan doen?
en ik had volgens mij vernomen dat jay meer rol krijgt en janice misschien is opgezouten
dan krijgen we haar nog te zien!!!quote:Op maandag 2 januari 2006 22:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vanaf de volgende serie wordt Janice toch vervangen door Twiggy?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |