valt wel mee toch? Kesse uit cycle1, Camille en Mercedes uit cycle 2, Eva en Yaya uit 3 waren best leuk vond ik. Ergens heb je wel gelijk, die Ebony uit de eerste antm was echt niet knap en brandy nu vind ik ook niet geweldigquote:Op maandag 9 januari 2006 22:35 schreef Aventura het volgende:
Ik vind de meeste zwarte meisjes die in ANTM voorkwamen/komen trouwens echt niet mooi. Veel te lomp hoofd en pezig lichaam hebben ze meestal. Alleen die Tiffany van nu en die verwaande biatch uit de vorige cycle, die nummer 2 werd, vind ik mooi.
Ja iddquote:Op maandag 9 januari 2006 22:57 schreef ruby het volgende:
Ow god....weer iemand met een "ziekte" er tussen. Verleden jaar hadden we de bijna blinde al en nu de epileptische. Volgens mij worden ze er op geselecteerd en doet Tyra net alsof ze het nooit geweten had.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:53 schreef Jerruh het volgende:
zullen we dan nog even alle seasons op een rijtje zetten?/
Cycle 1
elyse
Ja, Elyse was een van de leukste kandidaten van heel antm, en ze had ook leuke foto's!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 02:40 schreef Toeps het volgende:
[..]Zooo jammer dat ik serie 1 nergens meer kan vinden... Elyse rocks!
En haar LJ is ook al zo tof!
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:55 schreef Jerruh het volgende:
kan lebeau weer de fotos posten van de shoot?
daar issie oed in :p
Laat dat maar aan Jay Manuel over.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:02 schreef Toeps het volgende:
Hoe ze toch steeds weer van die draken van fotoshoots weten te organiseren....
Nou, wat een gemeend berouw ook. "It's the worst mistake I've ever made in my lifequote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:05 schreef Twinkle20 het volgende:
En ik vind het dom dat die koe van een Brandy door is met der bijdehante gedrag. Dat andere meisje dat zo moeilijk deed over haar metamorfose toonde nog enigzins berouw, maar die Brandy..![]()
Die reactie van Janice vond ik dan ook geweldig.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:16 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nou, wat een gemeend berouw ook. "It's the worst mistake I've ever made in my life" Bitch please, rot toch op met je magere acteerkunstjes.
Ja! Dat geluid wat ze maakte.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die reactie van Janice vond ik dan ook geweldig.
Christina, het meisje zonder lippen... brrrrquote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
En ik snap niet waarom ze zo'n fan zijn van Christina. Ik vind haar zo'n enge heks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |