Welnee, Blijven! Iig tot de miskraam.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:05 schreef Tamaartje het volgende:
Wat een dom wicht
Nu mag ze helemaal oprotten van mij
quote:Op maandag 5 september 2005 22:00 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Welnee, Blijven! Iig tot de miskraam.
kromme uitspraak voor een forum adminquote:Op maandag 5 september 2005 22:00 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Welnee, Blijven! Iig tot de miskraam.
Ben benieuwd wat voor namen er doorgesmst gaan wordenquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:29 schreef RubberenRobbie het volgende:
En Tanja hoopt dat Talpa nog komt met een sms-spelletje, waarbij kijkers namen mogen doorgeven voor het kind
Win een waardecheque van ¤ 2.500, te besteden bij Prenatal, als je nú de toekomstige naam van Tanja's baby smst. Wil je meedoen? Sms dan 'BASTAARD <NAAM>' naar 6969 om kans te maken op deze fantastische prijsquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat voor namen er doorgesmst gaan worden
Viel mij ook al op:quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:42 schreef ScienceFriction het volgende:
Die tanja lijkt wel op een vampier uit Buffy the vampire slayer...
Goh... Wat was dat dan wat ze net nog in haar mond had en rook produceerde toen ze uitademde?quote:Op donderdag 8 september 2005 13:05 schreef soylent het volgende:
Ik haat 'r al weer een beetje minder dan eerst, nu ze in ieder geval gekapt is met roken.
Héle dunne sjekkies tellen nietquote:Op donderdag 8 september 2005 13:09 schreef scanman01 het volgende:
Goh... Wat was dat dan wat ze net nog in haar mond had en rook produceerde toen ze uitademde?
De uitzendingen zijn zeker biased. Daar zetten ze haar nog wel enigszins vriendelijk neer.quote:Op donderdag 8 september 2005 13:05 schreef soylent het volgende:
Ik haat 'r al weer een beetje minder dan eerst, nu ze in ieder geval gekapt is met roken.
Doet ze ook nog wat, of is ze alleen maar een beetje aan het hangen en de routine aan 't doen van "nobody loves me, i'm gonna eat worms"? In de uitzendingen is ze maar triest, maar ik weet niet hoe biased dat is, heb de stream niet bekeken.
Ik las dat net ook ergensquote:Op donderdag 8 september 2005 13:51 schreef Gert het volgende:
Willen jullie misschien iets minder gemeen doen tegen "onze Tan"?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |