en de rest praat NOOOOOOOIT over sexquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:09 schreef vw_caddy het volgende:
En dan klaagt Tanja 'mag ik een trekje' dat Lieske te snel over seks praatErg snel moven dit wijf.
![]()
Er heerst wel een gevoel dat BB alles er aan doet om haar in het huis te laten. Een vrouw die een baby uitpoept is namelijk zeer spectaculair en nog nooit eerder vertoont op de Nederlandse televisiequote:Op zaterdag 3 september 2005 16:16 schreef Martijn31 het volgende:
Wat ik me afvroeg, is het niet een beetje oneerlijk om zo iemand in het huis te zetten ? Je hebt toch wel een voorsprong met al die mensen die haar er alleen al in willen laten om die bevalling mee te maken ?
Ok, het lijkt erop dat de meeste mensen haar nu al haten maar vroeg het me toch af
Ik weet niet wat voor kabelexploitant of schotel jij hebt, maar ik heb meer babies geboren zien worden op de diverse NL kanalen (commercieel en publiek) dan me lief is. Je hoeft op een gemiddelde avond maar te zappen en de nageboorten vliegen je om de orenquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:26 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Er heerst wel een gevoel dat BB alles er aan doet om haar in het huis te laten. Een vrouw die een baby uitpoept is namelijk zeer spectaculair en nog nooit eerder vertoont op de Nederlandse televisie![]()
Dat bedoelde ( ->quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:45 schreef weathergirl het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor kabelexploitant of schotel jij hebt, maar ik heb meer babies geboren zien worden op de diverse NL kanalen (commercieel en publiek) dan me lief is. Je hoeft op een gemiddelde avond maar te zappen en de nageboorten vliegen je om de oren![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:44 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ach waarom zou je Tanja er persé in willen houden. Als je bevallingen wil zien zijn daar genoeg programma's voor op TV. Laat die muts alsjeblieft optieven. Ze kan nog niet eens voor zichzelf zorgen, laat staan straks voor haar kindje. In het BB huis leert ze dat zeker niet, dus hups naar huis met die slet en dan heeft ze nog een paar weken de tijd om haar eigen leven op poten te zetten.
Tanja, jij bent de zwakste schakel
Je ziet gewoon aan die venijnige kop dat ze weer ligt te broeden op plannetjes om die vieze slet van een Lieske zwart te maken.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:40 schreef Molluck het volgende:
[..]
haha, die wilde ik ook net posten
Dat mag gewoon hoor, bij Big Brother. Afbranden die lelijke valse slet.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:45 schreef Tinkerbell het volgende:
Ik zit hier thuis in mijn eentje in een deuk te liggen, das ergens ook niet goed
En zo kijkt ze niet even, nee zo gaat het de godganze dag.quote:
quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:02 schreef Arcee het volgende:
Ja, opzouten met die instabiele crackhoer.
Ik ga er nu naar toe. Blijf ff luisteren!quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:02 schreef Sirolf het volgende:
Kan er niet iemand met een megafoon naar dat huis toe lopen en naar de bezoekers schreeuwen dat Tanja zogenaamd ¤50.000 heeft ingepikt voor zichzelf, dan weten we in ieder geval zeker op wie de overige bewoners gaan stemmen komende week.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:41 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik ga er nu naar toe. Blijf ff luisteren!
Ja maar dit gaat wel erg ver te ver.quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:23 schreef charlysilva het volgende:
Kan ze nog zwangerschapsvergiftiging krijgen?![]()
Het liefst vandaag nog.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:02 schreef Arcee het volgende:
Ja, opzouten met die instabiele crackhoer.
maar tanja is juist irritant , die wil je niet langer in het huis ...quote:Op zondag 4 september 2005 10:06 schreef Blue Thunder het volgende:
Dus dan moet ze blijven....
Hoe irritanter en achterbakser, hoe beter. Anders wordt het zo'n suffe zooi, waar iedereen lief voor elkaar is enzo
Zou ze nu ook zo ongeintresseerd dom voor zich uitgekeken hebben toen ze door die zwerver van achter gepakt werd voor 5 euro ?quote:
ze is nog maar 1 ding aan het doen naast het slapen : lieske zwart maken omdat lieske ook wat aandacht krijgt .. en deze wil tanja allemaal voor zichzelf houden..quote:Op zondag 4 september 2005 14:08 schreef Nokia3310 het volgende:
Waarover heeft ze geroddeld/gelogen dan? Heb ik denk ik even gemist
Ik heb op zich geen hekel aan Tanja maar ik heb er ook niet veel mee. Zou er ook niet mee zitten als ze eruit moet. De bevalling hoef ik sowieso niet te zien. Bevallingen op tv ontnemen me de lust om zelf ooit zwanger te raken![]()
Bedankt voor de samenvatting! Tanja is dus erg vals bezig op het moment, das minder. Hoewel, wel weer leuk om naar te kijken natuurlijkquote:Op zondag 4 september 2005 14:11 schreef korrel het volgende:
[..]
ze is nog maar 1 ding aan het doen naast het slapen : lieske zwart maken omdat lieske ook wat aandacht krijgt .. en deze wil tanja allemaal voor zichzelf houden..
Lieske is dus een slet , en tanja die zwanger raakt nadat ze iemand nog maar 4 weken kent niet ... ( in haar eigen ogen dan )
*ril*quote:Tanja wil in Playboy
Chantal doet haar badjas een stukje open als ze de Tuin inloopt waar Tanja zit, en sluit ‘m meteen weer. Tanja lacht: “Zo, da’s genoeg, de rest is voor de Playboy!”
Maar daar moet Chantal niet aan denken, zegt ze. Tanja heeft daar een ander idee over: “Nou, als de Playboy mij een aanbieding doet… Mijn broertje zegt steeds dat ik het niet moet doen, maar als ze toch al alles zien bij de bevalling, wil ik ook wel ‘ns mooi op de foto. Zonder dikke buik enzo.” Ze heeft ook een bedrag in haar hoofd: “Voor minder dan 50.000 euro doe ik het niet.” Chantal vindt dat nogal een bedrag: “Zo da’s eruit! Kunnen ze besparen op de echte sterren!”
Ze hebben er lol om. Maar Tanja maakt zich wel echt een beetje zorgen om wat haar broertje Roel erover denkt: “Hij wordt gek als ie dit hoort, want hij zei nog zo: ‘Als je maar niet in de Playboy gaat.’ Sorry Roel…”
Zal Tanja's droom werkelijkheid worden?
Een andere man nog wel? Zo zo. Nou Tanja, sterkte met Shurendy he.quote:Op zondag 4 september 2005 19:29 schreef Sarah-Jezebel het volgende:
Ow wij kennen haar vriend hier, die Shurendy, die neukt allang weer een ander man!
lol.
Dat persen hoeft dan ook nog niet persé op tv...gewoon opflikkerenquote:Op zondag 4 september 2005 00:31 schreef Dafje33 het volgende:
Je hoort het Tanja: Hup, persen, en wegwezen!
www.pearle.nlquote:Op maandag 5 september 2005 21:19 schreef harlingen het volgende:
...Ik vind haar persoonlijk een lekkerder ding dan dat trutje van Vindicat...
...Nu is er tenminste een redelijk lekker wijf...
quote:
Pearle Opticiens doet er alles aan om er voor te zorgen dat haar klanten een kwaliteitsproduct krijgen. Maar daar houdt het voor ons niet bij op. Ook na een aankoop van een bril of contactlenzen blijft een perfect zicht onze voortdurende zorg. Daarom biedt Pearle Opticiens een pakket aan garanties, waardoor onze klanten ook de komende jaren veel plezier van uw bril of contactlenzen blijven houden.
Welnee, Blijven! Iig tot de miskraam.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:05 schreef Tamaartje het volgende:
Wat een dom wicht
Nu mag ze helemaal oprotten van mij
quote:Op maandag 5 september 2005 22:00 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Welnee, Blijven! Iig tot de miskraam.
kromme uitspraak voor een forum adminquote:Op maandag 5 september 2005 22:00 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Welnee, Blijven! Iig tot de miskraam.
Ben benieuwd wat voor namen er doorgesmst gaan wordenquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:29 schreef RubberenRobbie het volgende:
En Tanja hoopt dat Talpa nog komt met een sms-spelletje, waarbij kijkers namen mogen doorgeven voor het kind
Win een waardecheque van ¤ 2.500, te besteden bij Prenatal, als je nú de toekomstige naam van Tanja's baby smst. Wil je meedoen? Sms dan 'BASTAARD <NAAM>' naar 6969 om kans te maken op deze fantastische prijsquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat voor namen er doorgesmst gaan worden
Viel mij ook al op:quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:42 schreef ScienceFriction het volgende:
Die tanja lijkt wel op een vampier uit Buffy the vampire slayer...
Goh... Wat was dat dan wat ze net nog in haar mond had en rook produceerde toen ze uitademde?quote:Op donderdag 8 september 2005 13:05 schreef soylent het volgende:
Ik haat 'r al weer een beetje minder dan eerst, nu ze in ieder geval gekapt is met roken.
Héle dunne sjekkies tellen nietquote:Op donderdag 8 september 2005 13:09 schreef scanman01 het volgende:
Goh... Wat was dat dan wat ze net nog in haar mond had en rook produceerde toen ze uitademde?
De uitzendingen zijn zeker biased. Daar zetten ze haar nog wel enigszins vriendelijk neer.quote:Op donderdag 8 september 2005 13:05 schreef soylent het volgende:
Ik haat 'r al weer een beetje minder dan eerst, nu ze in ieder geval gekapt is met roken.
Doet ze ook nog wat, of is ze alleen maar een beetje aan het hangen en de routine aan 't doen van "nobody loves me, i'm gonna eat worms"? In de uitzendingen is ze maar triest, maar ik weet niet hoe biased dat is, heb de stream niet bekeken.
Ik las dat net ook ergensquote:Op donderdag 8 september 2005 13:51 schreef Gert het volgende:
Willen jullie misschien iets minder gemeen doen tegen "onze Tan"?![]()
Gore Talpashit?quote:Op donderdag 8 september 2005 14:03 schreef Gstyles het volgende:
Dat jullie naar die gore TALPASHIt kijken is al erg genoeg
Je mag blij zij dat Tanja in het huis zit anders had je niks om over zeiken.quote:Op maandag 5 september 2005 23:46 schreef Maerycke het volgende:
Over Tanja kun je niet krom genoeg zijn. Wat een rotmokkel is dat zeg!
En die gore FOKShit is zelfs zonder jouw bijdragen al bijna niet te harden, maar we houden toch vol!quote:Op donderdag 8 september 2005 14:03 schreef Gstyles het volgende:
Dat jullie naar die gore TALPASHIt kijken is al erg genoeg
Verkeerde topic deze is de juiste:quote:Op donderdag 8 september 2005 14:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gore Talpashit?Over Talpa kun je veel zeggen, maar of het goor is? Dacht het niet.
![]()
Ja, tuurlijkquote:Op donderdag 8 september 2005 14:31 schreef regenworm het volgende:
Je mag blij zij dat Tanja in het huis zit anders had je niks om over zeiken.
quote:Op donderdag 8 september 2005 14:36 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk![]()
Tanja is gewoon de ergste minkukel in het huis, niet de enige hoor
??quote:Op donderdag 8 september 2005 14:45 schreef weathergirl het volgende:
Weet je wat irritant is? Een rijtje van dezelfe smileys naast elkaar.
Hé kneusje, anders tief je even op naar je "lik hier de nicotine van Tanja´s moederkoek" fantopic voor de sociaal en mentaal minderbedeelden.quote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 14:52 schreef Pinball het volgende:
[..]
Hé kneusje, anders tief je even op naar je "lik hier de nicotine van Tanja´s moederkoek" fantopic voor de sociaal en mentaal minderbedeelden.
Als jij je stompzinnige huppelsmileys nou niet hier dumpt dan hoef ik mijndaar niet te lozen.
![]()
Jaja, al goedquote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 14:52 schreef Pinball het volgende:
[..]
Hé kneusje, anders tief je even op naar je "lik hier de nicotine van Tanja´s moederkoek" fantopic voor de sociaal en mentaal minderbedeelden.
Als jij je stompzinnige huppelsmileys nou niet hier dumpt dan hoef ik mijndaar niet te lozen.
![]()
Dat hadden we dus niet afgesproken hè.quote:
Ze is zo liefquote:Op donderdag 8 september 2005 15:50 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat hadden we dus niet afgesproken hè.![]()
Hier wordt alleen gebashed, een nat armpje halen doe je maar ergens anders![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |