met de conciergequote:Op zaterdag 3 september 2005 16:07 schreef diamondvoodoo het volgende:
op de trap op de school, die joost toch!!!!!
Dat was Rikkert die dat zei.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:07 schreef scanman01 het volgende:
Joost tegen Dido: "Het maakt jou geil dat je het in de trein hebt gedaan"
neukenquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waar zijn Lieske en Roel eigenlijk?
Lieske wacht tot het kind er is en geeft haar dan een gigantische rechtse hoek.quote:
big brother op zijn bestquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:08 schreef scanman01 het volgende:
Btw, zou het niet gewéldig zijn als BB Lieske in de dbk roept en haar de beelden laat zien wat Tanja net allemaal over haar te zeggen had?
quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:08 schreef amaranta het volgende:
Ik ken iemand die heeft in de trein gepoept..
quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:10 schreef amaranta het volgende:
Ik snap niet dat het over neuken gaat.
Moest je niet maagd zijn om in het huis te mogen?
Er even vanuit gaande dat het meisjes warenquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:10 schreef Tamaartje het volgende:
wel lief dat Menno aan de meisjes denkt en het daarom niet zegt...
Daar zou ik zo 20 euro voor willen geven , dat ze dat gingen doenquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieske wacht tot het kind er is en geeft haar dan een gigantische rechtse hoek.
Btw, zou het niet gewéldig zijn als BB Lieske in de dbk roept en haar de beelden laat zien wat Tanja net allemaal over haar te zeggen had?
quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
IN het gangpad van een wagon....
quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:11 schreef diamondvoodoo het volgende:
hahahaha een jongen die zich aftrok terwijl Dido aan het neuken was op het strand!!
Hilarisch!
Wat heerlijk dat we het een keer eens zijnquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:09 schreef milagro het volgende:
Dan moet ik echt iemand goed vertrouwen.
Ja en dat doe je binnen 4 weken dan
Of een slimme taktiek om heel stoer over te komen terwijl je eigenlijk alleen maar in de slaapkamer hebt geneukt.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:10 schreef Tamaartje het volgende:
wel lief dat Menno aan de meisjes denkt en het daarom niet zegt...
Hij is wel de laatste waar ik over twijfelquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:11 schreef eborn het volgende:
[..]
Er even vanuit gaande dat het meisjes waren
Dat zou ook kunnenquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:12 schreef Knut het volgende:
[..]
Of een slimme taktiek om heel stoer over te komen terwijl je eigenlijk alleen maar in de slaapkamer hebt geneukt.
Daarom, het zijn altijd de stille!quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:12 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Hij is wel de laatste waar ik over twijfel
quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat heerlijk dat we het een keer eens zijn
Vind het juist wel een leuk thema nuquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:12 schreef amaranta het volgende:
Overigens, om maar van thema te switchen...
Dr wordt dus echt alleen maar gegeten....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |