Wil je mijn koorknaapje zijnquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:09 schreef yosander het volgende:
[..]
jawel oepsssssss uitgedist jullie zeuren echt alles aan elkaar dief vertelt nog eerder de waarheid...
dat zeg je op een groot forum dat nu al 535 keerquote:
neej niet voor zulke mensenquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:13 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Wil je mijn koorknaapje zijn? . Je bent mijn voorbeeld
zo 535 bezoekers al!quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:13 schreef yosander het volgende:
[..]
dat zeg je op een groot forum dat nu al 535 keer
bezocht is
Ik wilde hem huren maar ik weet geen prijsquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:15 schreef tonks het volgende:
Vette disco dingen trouwens men!
oooh leuk voor je ik dacht dat dat niet meer bestondquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:17 schreef Young_David het volgende:
Ik geef dit topic nog 3 kwartier (dan begint Sesamstraat)
aan jouw verhuur ik nix dan kan ik het net zo goed weg gooien en ikBEN ER NOG NIET KLAAR MEE!!quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:16 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik wilde hem huren maar ik weet geen prijs
Ik kom er ook niet aan. Jij hanteert het geheel en ik betaal in natura terugquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:21 schreef yosander het volgende:
[..]
aan jouw verhuur ik nix dan kan ik het net zo goed weg gooien en ikBEN ER NOG NIET KLAAR MEE!!
de panasonic versie welquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:00 schreef yosander het volgende:
[..]
nou en die gamecube heeft geen eens een dvd-speler FLUT
gadverdamme ik ben nog maar 12 h000rquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:24 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik kom er ook niet aan. Jij hanteert het geheel en ik betaal in natura terug
leuk voor jequote:
quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:26 schreef yosander het volgende:
[..]
gadverdamme ik ben nog maar 12 h000r
ook niet ik ga niet met een wildvreemde iets doen..quote:
Daar heb ik absoluut geen problemen meequote:Op zaterdag 3 september 2005 17:26 schreef yosander het volgende:
[..]
gadverdamme ik ben nog maar 12 h000r
http://us.yesasia.com/en/PrdDept.aspx?pid=1001827247quote:
dan is dit zo bok voor jouw want wij hebben een geheim telefoonnummer en dan kun je dus ook niet ons adres vinden bokkooooquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |