hoe kan het dan dat de xbox een sneller proccecor heeft en meer geheugen en betere graphics??quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:56 schreef Young_David het volgende:
Gamecube is de beste, en ik kan het weten want ik doe HBO
De kast is groterquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:57 schreef yosander het volgende:
[..]
hoe kan het dan dat de xbox een sneller proccecor heeft en meer geheugen en betere graphics??
Mhz'en zeggen niet alles, kijk alleen al naar AMD <--> Intelquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:57 schreef yosander het volgende:
[..]
hoe kan het dan dat de xbox een sneller proccecor heeft en meer geheugen en betere graphics??
hoe kan het dan dat je achternaam met een j begint en niet met een g(van gates..)quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:54 schreef tonks het volgende:
Want dat is mijn vader
Opgezwollequote:Op zaterdag 3 september 2005 16:59 schreef yosander het volgende:
[..]
hoe kan het dan dat je achternaam met een j begint en niet met een g(van gates..)
oeps uitgeluld.....![]()
(ik hoop dat je weet wat dat betekent...
Ik ben undercover sander.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:59 schreef yosander het volgende:
[..]
hoe kan het dan dat je achternaam met een j begint en niet met een g(van gates..)
oeps uitgeluld.....![]()
nou en die gamecube heeft geen eens een dvd-speler FLUTquote:
Oeps.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:59 schreef yosander het volgende:
[..]
oeps uitgeluld.....![]()
een paar vraagje over billie dan:quote:
Maar is wel kleinerquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:00 schreef yosander het volgende:
[..]
nou en die gamecube heeft geen eens een dvd-speler FLUT
Je quote gaat niet helemaal goedquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:02 schreef yosander het volgende:
[quote]Op zaterdag 3 september 2005 17:00 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik ben undercover sander.
[/quoteeen paar vraagje over billie dan:
geboortedatum van bill gates
waar woont hij hoe heet zijn vrouw
....
en dan vind ik dit dom ik ben te klein voor mn leeftijd en dat is dan "niet goed" en nu wel.....quote:
Hij woont natuurlijk in amerika, mijn vader is geboren op 18 oktober 1955 en mijn moeder zijn vrouw heet melindaquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:02 schreef yosander het volgende:
[..]
een paar vraagje over billie dan:
geboortedatum van bill gates
waar woont hij hoe heet zijn vrouw
....
Ik vind jou ook dom maar dat post ik toch ook niet. Koorknaapjequote:Op zaterdag 3 september 2005 17:04 schreef yosander het volgende:
[..]
en dan vind ik dit dom ik ben te klein voor mn leeftijd en dat is dan "niet goed" en nu wel.....
jawel oepsssssss uitgedist jullie zeuren echt alles aan elkaar dief vertelt nog eerder de waarheid...quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:05 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik vind jou ook dom maar dat post ik toch ook niet. Koorknaapje
heb je allemaal van internet afgehaal en wil weten welke stadquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:04 schreef tonks het volgende:
[..]
Hij woont natuurlijk in amerika, mijn vader is geboren op 18 oktober 1955 en mijn moeder zijn vrouw heet melinda
Seattlequote:Op zaterdag 3 september 2005 17:10 schreef yosander het volgende:
[..]
heb je allemaal van internet afgehaal en wil weten welke stad
ja ook echt he....... wie dat gelooft moet wel de familie zijn van bill gates ja en je zegt ook echt dat je "undercover"r bent he!quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:10 schreef tonks het volgende:
Ik wilde je nog een gratis proefmodel geven van de Xbox360 maarja dat gaat nu over
ik vertrouw je!quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:12 schreef yosander het volgende:
[..]
ja ook echt he....... wie dat gelooft moet wel de familie zijn van bill gates ja en je zegt ook echt dat je "undercover"r bent he!
internet!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |