maar bij de mediamarkt is het ook 3 halen 2 betalen... teminste in Rotterdam.... (tis dattik niet genoeg geld hadquote:Op zondag 4 september 2005 12:45 schreef deGVR het volgende:
Als je er écht drie op het oog hebt is de frs volgens mij net een paar euro goedkoper... Maar als je er dan alleen maar eentje bij neemt omdat 't moet, kun je volgens mij beter naar een van de goedkopere winkels gaan.
Whahaahahahaquote:Op zondag 4 september 2005 12:50 schreef cyberrobin het volgende:
3 maanden zonder psp terwijl je weet dat ie al wel in huis is.. wat een hel..
Heb hem al even mogen testen jaquote:Op zondag 4 september 2005 12:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Even serieus though, test hem iig uit. De omruilgarantie van de PSP is een maand, daar buiten krijg je een refurbished, en dat zou zonde zijn. Test of alles goed werkt.
standaartje?quote:Op zondag 4 september 2005 13:15 schreef child_of_the_matrix het volgende:
Wow zeg , de video en mp3 functies werken ook zeer relaxed zeg! Ik heb er meteen maar wat 2pac en daft punk videos opgezet.Die psp heeft wat gekost, maar dan heb je ook wat! fijn standaardtje ook...(die bij dat pakket zat)
in de value pack?quote:Op zondag 4 september 2005 13:36 schreef Xenwolfie het volgende:
Heb je die niet? Daar kan je mee opladen terwijl je een film zit te kijken.
Kost dat geintjequote:Op zondag 4 september 2005 13:36 schreef Xenwolfie het volgende:
Heb je die niet? Daar kan je mee opladen terwijl je een film zit te kijken.
Edit:|quote:Op zondag 4 september 2005 13:07 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik krijg de filmpjes niet op me PSP afgespeeldeze video kan niet worden afgespeeld*
En hij is geconver naar MPG4
Geen dank sletquote:Op zondag 4 september 2005 14:05 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Edit:|
heb het al via 3GP_Converter
* kijkt op van z'n PSP scherm...hey 't is al weer licht! *quote:Op zondag 4 september 2005 15:03 schreef deGVR het volgende:
De dag krrrruipt voorbij...
quote:Op zondag 4 september 2005 15:04 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
* kijkt op van z'n PSP scherm...hey 't is al weer licht! *
Als je je echt HEEL ERG verveeld kan je altijd nog BB5 streams gaan kijken.quote:Op zondag 4 september 2005 15:03 schreef deGVR het volgende:
De dag krrrruipt voorbij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |