When it's done!quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:16 schreef McGreen het volgende:
weet iemand een release datum van gran turismo 4 mobile
Ik heb zelfs al geen vingertoppen meer... Nog stéeds geen TPG... Argh!quote:
haha goedemorgequote:Op zaterdag 3 september 2005 16:44 schreef spenky het volgende:
heb net tog iets geweldigs ontdekt!!! ik zat altijd te kloten met dat internet ding... maar met dat anologe stikje kan je de muis bewegen
Nu ook met je Sony PSP op FOK! Dankzij firmware v2.0 ! +PICSquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:49 schreef cyberrobin het volgende:
[..]
haha goedemorgekan iemand trouwens nog wat foto's maken van het i-net? ben wel benieuwd hoe dat eruit ziet, ook met het moeten intypen van dingen enzo!
tvp -> Tering Verlate PSPquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:20 schreef Fonzarelli het volgende:
nou dat zal wel maandag of dinsdag worden...en dan is er niemand thuis, handig. (tvp)
quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:06 schreef HansvanOchten het volgende:
Het lot tart mij, ik kon het niet langer uithouden -> ren naar winkel uitverkocht
23 sept. d8 in, alleen in japan toch?quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:14 schreef menesis het volgende:
Wanneer is die witte PSP eignelijk te koop en zijn er nog meer kleuren?
Lol hier zijn er overal nog genoeg..quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:06 schreef HansvanOchten het volgende:
Het lot tart mij, ik kon het niet langer uithouden -> ren naar winkel uitverkocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |