je moet dan wel draadloos internet (hotspots) ergens hebben of zien te vindenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:41 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Dit is dus ideaal voor op korte vakanties, bespaard hoop ruimte vergeleken met laptopEr komt er bij mij zeker eentje in huis.
zeker weten, en andere updates maken dit ding ook weer een stuk cooler.. andere themas, je kan nu ook zelf pics er opzetten en als achtergrond selecteren!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:42 schreef tonks het volgende:
Dit maakt dat dingetje een stuk interessanter
350 euri heb ik betaald, maar hij komt wel uit japan.. value pack!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:44 schreef tonks het volgende:
Wat mot zoiets tegenwoordig kosten?
komen 1 september uit in europa, normaal standaard met versie 2.0!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:46 schreef __Saviour__ het volgende:
Toch wel een vet dingetje hoor
Beetje sparen en dan ga ik er eentje halen denk ik.
Ik wacht er mee, heb ik hem voor 249 euro en zeker van dat ik garantie heb.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:47 schreef ne0n het volgende:
[..]
350 euri heb ik betaald, maar hij komt wel uit japan.. value pack!
adapters, hoesje, psp, pc kabel, en één game
wou net een edit doen, zat nog een memory stick van 512mb bij ookquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:48 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Ik wacht er mee, heb ik hem voor 249 euro en zeker van dat ik garantie heb.
webmsn mss, ik weet niet of je MSN kan installeren, veronderstel van niet.. binnenkort mss welquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:50 schreef tonks het volgende:
nu kun je dus ook makkelijk msnen
het gaat natuurlijk wel iets trager, omdat hij de hele pagina moet saven op de memory stick en dan kan je lekker surfen, er zit zo een rond knopje op je psp dat je kan ronddraaien, kan je als muis gebruiken.. je kan het ook instellen dat hij de pagina over heel het scherm weergeeft of in stukken.. kan je zelf allemaal kiezen, startpagina, favorieten, geschiedenis, staat er allemaal op!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:52 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ziet er goed uit. Maar surft (lees: fokt) het ook een beetje lekker?
filmkwaliteit van de UMD discs of 'gedownloade' films?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Hoe is de filmkwaliteit op memorysticks?
Ik heb nu een DS met MoviePlayer, maar da's toch niet superkwaliteit helaas.
nope.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:59 schreef tonks het volgende:
is dat geen touchscreen?
Tuurlijkquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:52 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ziet er goed uit. Maar surft (lees: fokt) het ook een beetje lekker?
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:58 schreef skiczukie het volgende:
[afbeelding]
Dus. Tof zeg. Zal jij even gelukkig zijn!
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |