Vast - Freequote:Op vrijdag 9 september 2005 11:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Special A.K.A. - Free Nelson Mandela
George Michael - Freedomquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:41 schreef Flibble het volgende:
Vast - Free
Richard Marx - Right here waiting for youquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:49 schreef Flibble het volgende:
[..]
Fatboy Slim - Right here, right now
The Rolling Stones - Waiting On A Friendquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:50 schreef PPL het volgende:
Richard Marx - Right here waiting for you
the rembrandts - i'll be there for you (echt waar, hij is diep)quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:59 schreef Tokay het volgende:
[..]
The Rolling Stones - Waiting On A Friend
Bryan Adams - Everything I Do (I Do It For You)quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:41 schreef B4ron het volgende:
[..]
the rembrandts - i'll be there for you (echt waar, hij is diep)
Paintbox-Singing Shouting Cryingquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:45 schreef B4ron het volgende:
Ryan adams - street walkin' blues
rolling stones - paint it blackquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:49 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
Paintbox-Singing Shouting Crying
Down-New Orleans Is A Dying Whorequote:Op vrijdag 9 september 2005 14:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fats Domino - Walking Through New Orleans
Van Morrison - Baby Please Don't Goquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:22 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
Down-New Orleans Is A Dying Whore
The Blue Van - Product of DK.quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van Morrison - Baby Please Don't Go
Mando Diao - From China with love.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:02 schreef Frollo het volgende:
[..]
Camper Van Beethoven - Mao reminisces about his days in Southern China
David Bowie - China Girlquote:Op vrijdag 9 september 2005 16:12 schreef belsen het volgende:
[..]
Mando Diao - From China with love.
David Bowie - Tonightquote:
Genesis - Tonight, Tonight, Tonightquote:Op vrijdag 9 september 2005 16:24 schreef belsen het volgende:
[..]
David Bowie - Tonight
Ook eerst op een soloalbum van Iggy Pop en daarna een hit voor Bowie (met Tina Turner).
The Cure - Kiss me kiss me kiss mequote:Op vrijdag 9 september 2005 16:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Genesis - Tonight, Tonight, Tonight
3 keer woordwaarde!!!![]()
Handsome Threesome - Are you experienced ?quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:35 schreef Frollo het volgende:
[..]
The Cure - Kiss me kiss me kiss me
one two trio - series uit mijn jeugdquote:Op vrijdag 9 september 2005 16:43 schreef melissaatje007 het volgende:
[..]
Handsome Threesome - Are you experienced ?
Sonic Youth - Youth Against Fascismquote:Op vrijdag 9 september 2005 18:44 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
one two trio - series uit mijn jeugd![]()
party animals - die nazi scumquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:56 schreef Berkery het volgende:
[..]
Sonic Youth - Youth Against Fascism
Toy Dolls - Yul Brynner was a skinheadquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:12 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
party animals - die nazi scum
dropkick murphys - skinhead on the mbtaquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:26 schreef Berkery het volgende:
[..]
Toy Dolls - Yul Brynner was a skinhead
Camper Van Beethoven - Take the skinheads bowlingquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:28 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
dropkick murphys - skinhead on the mbta
*Cap vreest straks hoog in Google te eindigen met dit soort associaties![]()
bowling for soup - girl all the bad guys wantquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:07 schreef Berkery het volgende:
[..]
Camper Van Beethoven - Take the skinheads bowling
Lou Bandy - Wie heeft de suiker in de erwtensoep gedaan?quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:24 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
bowling for soup - girl all the bad guys want
Lou Bega-Mambo no 5quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:32 schreef Berkery het volgende:
[..]
Lou Bandy - Wie heeft de suiker in de erwtensoep gedaan?![]()
the searchers - love potion no. 9quote:
Steely Dan - Rikki Don't Lose That Numberquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:39 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
the searchers - love potion no. 9
Number One Cup - Why Did You Piss Yourself?quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:07 schreef Berkery het volgende:
[..]
Steely Dan - Rikki Don't Lose That Number
soft cell - numbersquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:16 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Number One Cup - Why Did You Piss Yourself?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |