Het was het dubbeltje eigenlijk, en niet eens van Kok....quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:56 schreef PeuRac het volgende:
Wie gaat er mee de snelwegen blokkeren maandag morgen![]()
Laat ze dat 'kwartje van kok' er maar afhalen, dan wordt de benzine tenminste weer betaalbaar
![]()
is dit al op MF bekend? als er zoiets georganiseerd word wil ik de lange rit misschien wel overwegenquote:Op zondag 4 september 2005 22:00 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Euh.. toevallig zijn er wel wat dingen gaande.. Als er genoeg animo is gaan we sowieso misschien met een grote groep motorrijders naar het binnenhof, op korte termijn. Vraag is alleen of dat iets gaat worden. MAG is geinformeerd en misschien dat we (een forum voor motorrijders) hulp vragen aan andere fora (auto's en weet ik veel).
dit bedoel ik dus.. men klaagt wel.. maar is (nog) niet bereid om actie te voeren...quote:Op zondag 4 september 2005 22:03 schreef Youp het volgende:
[..]
1 mn auto rijdt nu niet
2 als ik m daar te koop aan bied is hij ook zo verkocht (en dat wil ik niet)
3 het is een te groot stuk voor mn motor
4 as zaterdag kan ik niet
Wij moeten iets tegen de VS doen, natuurlijk. Ik ben de eerste in de strijd. De VS gaat schandalig om met alles wat met milieu en vervoer te maken heeft.quote:Op zondag 4 september 2005 20:23 schreef Sjabba het volgende:
SCH snapt het niet he? Er wordt idd door sommige makkelijk naar de auto gegrepen, maar dat is een normale auto met een normaal verbruik en een normale uitstoot aan schadelijke stoffen (over het algemeen te zijn).
Amerika lapt alles aan hun laars en verbruiken olie alsof het niets is. Tekenen geen enkel verdrag om er iets aan te doen. Wij betalen ons scheel aan bezine daar delen ze het bijna uit. Nu hebben ze daar wat tekort en moeten wij het weer bezuren.
Overigens betalen wij van alle EU landen (zelfs van de wereld) de hoogste prijs voor een liter, terwijl het hier geraffineerd wordt...
Moeten wij de asociaal houding van de VS compenseren door hier de benzine zo duur te maken?
Jij bent slimquote:Op zondag 4 september 2005 19:23 schreef yup het volgende:
[..]
Door fucking dombo's als jou word deze land de ravijn ingeduwd.
Fucking retard ALS IK DE AUTO WIL PAKKEN, OOK AL IS HET VOOR 1 METER, DAN PAK IK HEM OOK.
Geen enkele sukkel gaat mij komen vertellen wanneer ik me wagen mag pakken.
En nee ik voel me niet aangevallen, ik pak de auto echt niet voor alles, maar wat jij hier zegt is echt overdreven gelul.
Gewoon geslikt???quote:Op zondag 4 september 2005 21:57 schreef GiSH het volgende:
auto is gewoon een melkkoe.. en elke verhoging wordt gewoon geslikt door de automobilist....
open maar een nieuw topic geen slecht idee..quote:Op zondag 4 september 2005 22:06 schreef Fulcrum_X het volgende:
Misschien even een nieuw topic openen over deze mogelijke aktievoering
jawel, en als er iemand is die met 100km/h over de snelweg 250km met me mee wil tuffen ga ik ook zeker met de motorquote:Op zondag 4 september 2005 22:05 schreef GiSH het volgende:
[..]
dit bedoel ik dus.. men klaagt wel.. maar is (nog) niet bereid om actie te voeren...
wake up.. actie voeren in Den Haag.. dus tegen de regering...!!!quote:Op zondag 4 september 2005 22:11 schreef SCH het volgende:
Waar wil je actie tegen voeren dan? Tegen Katrina?
Je doet je best maar, ga je zeker weer met de auto of de motor heen. Lekker nutteloos.quote:Op zondag 4 september 2005 22:12 schreef GiSH het volgende:
[..]
wake up.. actie voeren in Den Haag.. dus tegen de regering...!!!
klaag dan lekker nietquote:Op zondag 4 september 2005 22:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Je doet je best maar, ga je zeker weer met de auto of de motor heen. Lekker nutteloos.
Actievoerders = Links gespuis
Nee politici zijn lekker..quote:Op zondag 4 september 2005 22:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Je doet je best maar, ga je zeker weer met de auto of de motor heen. Lekker nutteloos.
Actievoerders = Links gespuis
Waarom moet de accijns lager? Dan gaan mensen nog meer autorijdenquote:Op zondag 4 september 2005 22:16 schreef Fulcrum_X het volgende:
Die accijnzen mogen wel wat lager.. of anders maar eens de bio-brandstoffen tevoorschijn toveren! Maar nee daar wordt niet in geinvesteerd, want stel je voor dat de regering al dat geld zou mislopen![]()
Ok nou dan alleen de prijzen omlaag voor motorrijders.. ook goedquote:Op zondag 4 september 2005 22:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom moet de accijns lager? Dan gaan mensen nog meer autorijden![]()
doen doen doen... met poll... verkapte PTA meetquote:Op zondag 4 september 2005 22:06 schreef Fulcrum_X het volgende:
Misschien even een nieuw topic openen over deze mogelijke aktievoering
quote:Op zondag 4 september 2005 22:18 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ok nou dan alleen de prijzen omlaag voor motorrijders.. ook goed![]()
Los je wel het file probleem op![]()
nee, want men rijdt al enorm veel auto... dan gaat men er niet aan failliet, word de koopkracht groter en gaan ze weer andere dingen kopen waardoor de economie weer gaat draaienquote:Op zondag 4 september 2005 22:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Die sukkels die altijd veel te hard rijden bedoel je?quote:Op zondag 4 september 2005 22:18 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ok nou dan alleen de prijzen omlaag voor motorrijders.. ook goed![]()
Los je wel het file probleem op![]()
nee dan blijft er meer geld over voor andere dingen.. misschien dat dan eens de economie aantrekt....quote:Op zondag 4 september 2005 22:17 schreef SCH het volgende:
[..]
weer lekker kort door de bocht he, achterlijke knuppelquote:Op zondag 4 september 2005 22:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Die sukkels die altijd veel te hard rijden bedoel je?![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |