abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30266411
quote:
Op zondag 4 september 2005 19:12 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat laatste is zeker waar maar daar zou de regering dan meer aan moeten doen: koolzaad en zo.

Maar ik blijf van mening dat er wel erg gemakkelijk naar de auto gegrepen wordt.
Door fucking dombo's als jou word deze land de ravijn ingeduwd.

Fucking retard ALS IK DE AUTO WIL PAKKEN, OOK AL IS HET VOOR 1 METER, DAN PAK IK HEM OOK.

Geen enkele sukkel gaat mij komen vertellen wanneer ik me wagen mag pakken.

En nee ik voel me niet aangevallen, ik pak de auto echt niet voor alles, maar wat jij hier zegt is echt overdreven gelul.
pi_30266603
quote:
Op zondag 4 september 2005 19:23 schreef yup het volgende:

[..]

Door fucking dombo's als jou word deze land de ravijn ingeduwd.

Fucking retard ALS IK DE AUTO WIL PAKKEN, OOK AL IS HET VOOR 1 METER, DAN PAK IK HEM OOK.

Geen enkele sukkel gaat mij komen vertellen wanneer ik me wagen mag pakken.

En nee ik voel me niet aangevallen, ik pak de auto echt niet voor alles, maar wat jij hier zegt is echt overdreven gelul.
idd, autorijden (en dan vooral op de minst economische manier) is leuk.
had je niet verwacht!
pi_30266628
quote:
Op zondag 4 september 2005 19:23 schreef yup het volgende:

pi_30266758
Als iemand zo graag wilt controleren wat burgers doen bokt ie maar op naar een communistisch land
pi_30267093
Je bent niet alleen op de wereld yuppemans
pi_30267660
Moet je aan de Amerikanen vertellen, met hun mooie 5.7 liter V8jes. Zolang die klojo's benzine als water gebruiken ga ik er niet minder om rijden

Je moet niet alleen naar je zelf kijken, maar ook naar de anderen. Die braafste jongetje van de klas mentaliteit van NL komt me zwaar de strot uit
pi_30267716
quote:
Op zondag 4 september 2005 20:02 schreef yup het volgende:
Moet je aan de Amerikanen vertellen, met hun mooie 5.7 liter V8jes. Zolang die klojo's benzine als water gebruiken ga ik er niet minder om rijden

Je moet niet alleen naar je zelf kijken, maar ook naar de anderen. Die braafste jongetje van de klas mentaliteit van NL komt me zwaar de strot uit
Dan ga jij toch ergens anders wonen?
  zondag 4 september 2005 @ 20:09:46 #133
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_30267956
quote:
Op zondag 4 september 2005 19:04 schreef SCH het volgende:

[..]

Dichter bij het werk gaan wonen?
Dus mensen die voor een uitzendburo werken of op detacheringbasis werken moeten maar elke 14 dagen verhuizen

hoezo kortzichtig...
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_30268181
quote:
Op zondag 4 september 2005 20:03 schreef SCH het volgende:

[..]

Dan ga jij toch ergens anders wonen?
Weer zo een fantastische antwoord.

Dude, jij bent diegene met de uitspraak "er word te gemakkelijk naar de auto gegrepen"

Als jij het daar niet mee eens bent, ga jij maar opbokken naar een of ander communistisch land.
  zondag 4 september 2005 @ 20:23:13 #135
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_30268396
SCH snapt het niet he? Er wordt idd door sommige makkelijk naar de auto gegrepen, maar dat is een normale auto met een normaal verbruik en een normale uitstoot aan schadelijke stoffen (over het algemeen te zijn).

Amerika lapt alles aan hun laars en verbruiken olie alsof het niets is. Tekenen geen enkel verdrag om er iets aan te doen. Wij betalen ons scheel aan bezine daar delen ze het bijna uit. Nu hebben ze daar wat tekort en moeten wij het weer bezuren.

Overigens betalen wij van alle EU landen (zelfs van de wereld) de hoogste prijs voor een liter, terwijl het hier geraffineerd wordt...

Moeten wij de asociaal houding van de VS compenseren door hier de benzine zo duur te maken?
Fuck catching lightning, he struck it
screamed shut up at thunder, then flipped the world upside down
and made it rain upward
  zondag 4 september 2005 @ 20:28:04 #136
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30268551
er wordt veel te gemakkelijk naar de auto gegrepen, zeker door mensen die zeggen dat ze op elk moment dat zij willen naar de auto grijpen, prima, maar ga dan niet zeiken dat het duur is. ga fietsen...
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_30268627
Sjabba my man

Om je verhaaltje aan te vullen:

Als ieder land net als de VS benzine/brandstof/electriciteit zou verbruiken, zou de benzine voorraad binnen 5 jaar op zijn, en zou onze klimaat binnen 100 jaar de tering in gelopen zijn.

Voordat er weer dom geluld word over kom met bewijzen:

De VS verbruikt 25% van de energie (brandstof/electriciteit e.d.) van de hele fucking wereld, terwijl die retards 250 miljoen mensen zijn...

Op deze fucking aarde leven 6,5 miljard mensen (+- uiteraard) om het simpeler te maken zeg ik maar 6 miljard mensen. Dat is ongeveer 4 % van de wereld.

Een bevolking die +- 4% van de wereld vormt, verbruikt 25% van de energie/brandstof/electriciteit... Hoezo scheve verhoudingen...
  zondag 4 september 2005 @ 20:36:52 #138
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30268837
quote:
Op zondag 4 september 2005 20:30 schreef yup het volgende:
Sjabba my man

Om je verhaaltje aan te vullen:

Als ieder land net als de VS benzine/brandstof/electriciteit zou verbruiken, zou de benzine voorraad binnen 5 jaar op zijn, en zou onze klimaat binnen 100 jaar de tering in gelopen zijn.

Voordat er weer dom geluld word over kom met bewijzen:

De VS verbruikt 25% van de energie (brandstof/electriciteit e.d.) van de hele fucking wereld, terwijl die retards 250 miljoen mensen zijn...

Op deze fucking aarde leven 6,5 miljard mensen (+- uiteraard) om het simpeler te maken zeg ik maar 6 miljard mensen. Dat is ongeveer 4 % van de wereld.

Een bevolking die +- 4% van de wereld vormt, verbruikt 25% van de energie/brandstof/electriciteit... Hoezo scheve verhoudingen...
afgezien dat je 4% wel erg naar jezelf gerekend is, is het ook nog eens zo dat die '4%' wel de wereldeconomie op gang heeft gezet en vaak draaiende houdt..
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_30268969
quote:
Op zondag 4 september 2005 20:36 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

afgezien dat je 4% wel erg naar jezelf gerekend is, is het ook nog eens zo dat die '4%' wel de wereldeconomie op gang heeft gezet en vaak draaiende houdt..
De VS is net zo afhankelijk van het buitenland dan dat wij afhankelijk van hun zijn.

Weet jij hoeveel geld Japan bijv. de VS heeft geleend ? Weet jij hoe fucking veel schuld de VS heeft ?

De VS houd de wereldeconomie draaiende, maar de wereld houd de VS ook draaiende. Zonder het buitenland stelt de VS geen fucking reet voor.

Think about that
pi_30269010
Verder als de wereld eens beter met elkaar ging samenwerken had niemand de VS nodig.
pi_30269218
ja die amerikanen zijn vette noobs als het op efficientie aankomt
De status 'bagger-user' voorbij
pi_30269781
quote:
Op zondag 4 september 2005 20:23 schreef Sjabba het volgende:
SCH snapt het niet he? Er wordt idd door sommige makkelijk naar de auto gegrepen, maar dat is een normale auto met een normaal verbruik en een normale uitstoot aan schadelijke stoffen (over het algemeen te zijn).

Amerika lapt alles aan hun laars en verbruiken olie alsof het niets is. Tekenen geen enkel verdrag om er iets aan te doen. Wij betalen ons scheel aan bezine daar delen ze het bijna uit. Nu hebben ze daar wat tekort en moeten wij het weer bezuren.

Overigens betalen wij van alle EU landen (zelfs van de wereld) de hoogste prijs voor een liter, terwijl het hier geraffineerd wordt...

Moeten wij de asociaal houding van de VS compenseren door hier de benzine zo duur te maken?
Ik wilde op dezelfde manier reageren, maar jij had het al gedaan. Ben het roerend met je eens.
pi_30271123
pi_30271266
quote:
Op zondag 4 september 2005 21:53 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
ik vind die 19% btw al genoeg over de "kale" prijs... zelfs dan verdient de regering bakken met geld
Hopeloos benzine verslaafd
  zondag 4 september 2005 @ 21:57:13 #145
70795 GiSH
waiting for sun
pi_30271276
auto is gewoon een melkkoe.. en elke verhoging wordt gewoon geslikt door de automobilist....

ik heb nog nooit actie voerende automobilisten gezien.. als een boer maar één cent minder voor bloemkool krijgt, blokkeren deze de snelweg op en trekken ze naar Den Haag.. verder zo verder zo..

Maar de benzine wordt gewoon centen te gelijk verhoogd.. en iedereen klaagt er maar lekker over... maar niemand komt het een oplossing waar men de regering onderdruk weet te zetten.. en dat weet elke regering.. dus dit kan men redelijk ver door voeren.. waar is het eind.. automarkt op het binnenhof a.s. zaterdag??
Made love to an Angel, but her wings are in the way
pi_30271322
quote:
Op zondag 4 september 2005 21:57 schreef GiSH het volgende:
auto is gewoon een melkkoe.. en elke verhoging wordt gewoon geslikt door de automobilist....

ik heb nog nooit actie voerende automobilisten gezien.. als een boer maar één cent minder voor bloemkool krijgt, blokkeren deze de snelweg op en trekken ze naar Den Haag.. verder zo verder zo..

Maar de benzine wordt gewoon centen te gelijk verhoogd.. en iedereen klaagt er maar lekker over... maar niemand komt het een oplossing waar men de regering onderdruk weet te zetten.. en dat weet elke regering.. dus dit kan men redelijk ver door voeren.. waar is het eind.. automarkt op het binnenhof a.s. zaterdag??
ik wil wel actie voeren
  zondag 4 september 2005 @ 22:00:12 #147
70795 GiSH
waiting for sun
pi_30271386
quote:
Op zondag 4 september 2005 21:58 schreef Youp het volgende:

[..]

ik wil wel actie voeren
kom maar naar Den Haag AS zaterdag.. en zet je auto te koop... geen auto geen benzine verkoop!!
pi_30271406
quote:
Op zondag 4 september 2005 21:57 schreef GiSH het volgende:

Euh.. toevallig zijn er wel wat dingen gaande.. Als er genoeg animo is gaan we sowieso misschien met een grote groep motorrijders naar het binnenhof, op korte termijn. Vraag is alleen of dat iets gaat worden. MAG is geinformeerd en misschien dat we (een forum voor motorrijders) hulp vragen aan andere fora (auto's en weet ik veel).
  zondag 4 september 2005 @ 22:02:37 #149
70795 GiSH
waiting for sun
pi_30271460
kom maar gewoon in actie.. op deze manier laat je eigen horen.. alleen maar klagen schiet niet op!!
pi_30271501
quote:
Op zondag 4 september 2005 22:00 schreef GiSH het volgende:

[..]

kom maar naar Den Haag AS zaterdag.. en zet je auto te koop... geen auto geen benzine verkoop!!
1 mn auto rijdt nu niet
2 als ik m daar te koop aan bied is hij ook zo verkocht (en dat wil ik niet )
3 het is een te groot stuk voor mn motor
4 as zaterdag kan ik niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')