Preciesquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:10 schreef diamondvoodoo het volgende:
Je ken lullen wat je wil maar Dido is wel spontaan, creatief etc
Haar been zal wel geamputeerd worden.quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:11 schreef Molluck het volgende:
Het duurt wel lang om alleen een envelop in ontvangst te nemen
Ja... misschien hele uitleg erbijquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:11 schreef Molluck het volgende:
[..]
Het duurt wel lang om alleen een envelop in ontvangst te nemen
That's the Big Question!!!quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:12 schreef milagro het volgende:
Leuk!
Heeft Dido dat spel zelf verzonnen? of via BB een opdracht gekregen : hier heb je de regels vh spel, maak zelf een speelbord en hou iedereen bezig.
zelf bedachtquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:12 schreef milagro het volgende:
Leuk!
Heeft Dido dat spel zelf verzonnen? of via BB een opdracht gekregen : hier heb je de regels vh spel, maak zelf een speelbord en hou iedereen bezig.
Zou wel kunnen. De Joost-opmerking "staat die naast de K3?" was weer typischquote:
die slaapt nogquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:16 schreef diamondvoodoo het volgende:
Volgens mij is Joost iemand die NIET tegen zijn verlies kan.
Waar is chantal eigenlijk?
Sla m op zn bekquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:16 schreef Maurisico het volgende:
Stomp 'm Rob!
Zijn spellen toch niet zo dodelijk als verwacht...quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:17 schreef Marrije het volgende:
Ik zit me hier rot te lachen om Joost, Rob en Dido![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:17 schreef Marrije het volgende:
Ik zit me hier rot te lachen om Joost, Rob en Dido![]()
Hier ben ik!quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:16 schreef diamondvoodoo het volgende:
Waar is chantal eigenlijk?
Ik ook, ik vind Rob nu ook wel leuk, hij behandelt Joost nu ook gewoon als een vervelende kleutert , dadelijk stuurt ie hem naar zijn kamerquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:14 schreef -Delta- het volgende:
Hoe irritant Rob en Joost soms zijn, ik vind altijd gegarandeerd lol als ze met Dido met z'n drietjes iets doen.
Nog niet gezien...quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:18 schreef Tamaartje het volgende:
Is Ingrid al terug uit de dbk ... ?
volgens mij nietquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:18 schreef Tamaartje het volgende:
Is Ingrid al terug uit de dbk ... ?
Zou tof zijn ja, hahaquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:18 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik ook, ik vind Rob nu ook wel leuk, hij behandelt Joost nu ook gewoon als een vervelende kleutert , dadelijk stuurt ie hem naar zijn kamer
Als Rob niet de leiding over iets probeert te nemen of de les leest is ie best gezellig. Vooral met Joost en Dido, zijn net 3 kleuters, alhoewel Dido dan de meest volwassene isquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:18 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik ook, ik vind Rob nu ook wel leuk, hij behandelt Joost nu ook gewoon als een vervelende kleutert , dadelijk stuurt ie hem naar zijn kamer
Nee, en vroeg me ook al af waarmee ze spelen?quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:19 schreef vw_caddy het volgende:
Iemand enig idee hoe dat spel in zijn werk gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |