* Casparovvv ookquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:03 schreef H-blast het volgende:
Jill Sander, Sport for Men uiteraard
[afbeelding]
Die is erg lekker ja !quote:Op woensdag 7 september 2005 08:24 schreef tonks het volgende:
Ik weet niet maar hij ruikt naar appel en nog wa
quote:Op maandag 12 september 2005 16:00 schreef Croupouque het volgende:
"Zwitsal".
Dat is en blijft een heerlijk geurtje, verveeld eigenlijk nooit... Hugo Boss bottled is er ook zoéén.quote:Wel lekker, maar ik vind "le male" van Jean Paul Gaultier lekkerder, die wil ik binnenkort even halen.
Prachtig!quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:01 schreef Tokay het volgende:
Ideaal voor de sprankelende vrouw die het leven omhelst!
Kom jij zo dicht bij andere mannen in de buurt dan ?quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:45 schreef Erosjuhhh het volgende:
[afbeelding]
DKNY menheerlijk fris geurtje en tot nu toe nog geen andere man met dit luchtje geroken
nee, maar als je in een club/cafe bent ruik je vaak toch wat anderen op hebben, vaan jpg of tommy hilfiger etcquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:52 schreef Focusdriver het volgende:
[..]
Kom jij zo dicht bij andere mannen in de buurt dan ?![]()
Een maat van mij heeft em ook die DKNY, idd lekker geurtjequote:Op zaterdag 17 september 2005 17:19 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
nee, maar als je in een club/cafe bent ruik je vaak toch wat anderen op hebben, vaan jpg of tommy hilfiger etc
deze nog niet geroken
*aansluitquote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:24 schreef Tokay het volgende:
die is lekker, hè pos?
[afbeelding]
Pleasures - Estée Lauder
ook die heb ik...heerlijkquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:11 schreef Salsagirl het volgende:
chanel madmoiselle [[url=http://img177.imageshack.us/img177/6426/product3465328sj.th.jpg]afbeelding][/URL]![]()
ja hij is zeker lekker..quote:
Chanel Allure vind ik bij een ander heerlijk ruiken maar bij mij ruikt het niet lekker.quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:41 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
ja hij is zeker lekker..gebruik hem dagelijks ik heb ook chanel allure die is ook lekker..
Ik draag uitsluitend niet hippe parfums.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:06 schreef ondeugend het volgende:
Alweer een tijdje minder hip maar ik vind hem nog steeds erg lekker :
Davidoff Cool Water.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:01 schreef Tokay het volgende:
Deci Delà van Nina Ricci![]()
Aroma's van:perzik, framboos, meiroos, hazelnoot, cipres, ceder, musk, olijfbloem, fresia
De compositie behoort tot de geuren van mosachtig hout met pittige, levendige aroma's.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:37 schreef Tokay het volgende:
quote:
vind de male versie er van niet zo lekker, ruikt beetje naar zee..quote:
ik vind die juist erg lekker, ga hem binnenkort kopen...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:28 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
vind de male versie er van niet zo lekker, ruikt beetje naar zee..
Op bovenstaande reactie na heb ik er alleen positief commentaar over gekregenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:33 schreef Gelderland het volgende:
[..]
ik vind die juist erg lekker, ga hem binnenkort kopen...
Die is echt lekkerquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:02 schreef SEMTEX het volgende:
Ik blijk niet allergisch voor parfum, dus sinds kort draag ik weer:
[afbeelding]
heb hem zelf opgehad... kan zijn dat hij bij mij gewoon niet lekker ruikt hoor, maar ik had echt zo'n zeelucht ervan (kan lekker zijn, moet je wel echt bij de zee zijn..)quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:33 schreef Mr.G het volgende:
[..]
Op bovenstaande reactie na heb ik er alleen positief commentaar over gekregen
Oeh, sweet memories...quote:Op maandag 10 oktober 2005 09:36 schreef mrsj het volgende:
Maroussia
zelfdequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:57 schreef BabaORiley het volgende:
[afbeelding]
jawel. dus. voor de volledigheid, alsof het plaatje nog niet VOLledig genoeg is;)
Van Gils, Between Sheets
CK One is een unisex luchtjequote:Op maandag 10 oktober 2005 15:15 schreef illusions het volgende:
Je gaat toch geen mannenluchtje dragen als vrouw????
iddquote:
idemquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:16 schreef NiteSpeed het volgende:
De mannelijke versie van het luchtje ontwikkeld door deze man:
[afbeelding]!
Ik neem aan dat er niet veel andere merken zijn die hetzelfde flesje hebben, dus ik dénk dat ik deze vanmiddag gezien hebquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:23 schreef Triangeljosti het volgende:
[afbeelding]
NEMO van Cacharel
Maar dat verkopen ze niet meer in Nederland (?)
Iemand enig idee waar dit luchtje nog te koop is? Ik heb het nu uit Amerika, maar dat is zo omslachtig...
Same here, als monstertje gekregen toen ik voor Hugo Boss - Energise ging, maar deze is ook zo enorm lekkerquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:04 schreef OKComputer het volgende:
[afbeelding]
Jean Paul Gaultier Le Male![]()
mequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |