abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 3 september 2005 @ 11:40:45 #1
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_30225492
Heel Nederland heeft kennis kunnen maken met Tanja, de 27-jarige Groningse die ;s werelds eerste Big Brotherbaby bij zich draagt. Maar wie is nu eigenlijk de aanstaande vader? De 24-jarige van Curaçao afkomstige Shurendy vertelt openhartig over zijn eerste ontmoeting met Tanja, de schok toen ze zwanger bleek te zijn en hoe zijn leven er nu uitziet. Dit is allemaal heel onwerkelijk


We hebben nooit een punt achter onze relatie gezet

Met een nerveus lachje op zijn gezicht, een piercing door zijn wenkbrauw en bruine ogen die tot spleetjes verworden als hij lacht, zit hij tegenover me. Shurendy, de papa van de nog ongeboren maar nu al veelbesproken BBbaby. De 24-jarige werkzoekende steigerbouwer moet duidelijk verwerken wat er momenteel allemaal in zijn leven gebeurt.Ik besef eigenlijk nog steeds niet dat ik vader word.
Shurendy, die zijn zenuwen nauwelijks kan onderdrukken, steekt van wal:
;Ik moet sowieso erg wennen aan het idee dat Tanja ons kind bij zich draagt. En nu ook nog dit hele gebeuren erbij
Door de onverwachte zwangerschap was zijn leven überhaupt al overhoop gehaald. En dan zit Tanja, de moeder van zijn kind, ook nog eens opgesloten in het Big Brother-huis.
De aanstaande vader;Ik wist dat ze zich had aangemeld voor het programma. Maar ik verwachtte niet dat ze ook écht het huis in zou gaan. Dat had ze mij niet verteld, dat mocht niet. En ineens ging ze. Ik heb haar nog een kwartier gezien voordat ze het huis inging. We namen afscheid met knuffels en kusjes, en ik heb haar sterkte gewenst.
Tja, wat kon ik verder doen Ik was compleet overdonderd. Ik had haar eigenlijk nog wel willen vragen of ze het echt zeker wist
Ineens zelfverzekerd: Maar ik neem haar niets kwalijk. Ik sta nu achter haar keuze. Er wordt goed voor haar en de baby gezorgd. Ze zit daar prima! Maar mocht de baby in het huis geboren worden, dan weet ik niet hoe ik me zal voelen. Het is gewoon een hele vreemde situatie. Zij in dat huis en ik hier
Shurendy herinnert zich hun eerste ontmoeting nog goed.
Ik had haar al wel eens gezien en vond het een leuke meid. In een kroeg in Groningen kwam ik met Tanja in contact. Diezelfde avond nog ging ik met haar mee naar huis. En de volgende ochtend stapte ik met kriebels in mijn buik de deur weer uit. Ik was wel een beetje verliefd, ja. Daarna zagen we elkaar vrijwel iedere dag Tot het telefoontje van Tanja, zes weken na hun eerste nacht, zijn hele leven totaal op zn kop zette.
Ik was op vakantie op Curaçao, waar mijn vader woont. Ze belde me om te zeggen dat ze zwanger was Met de ongeloof opnieuw in zijn ogen: &Ik schrok me rot! Ik reageerde meteen;Je zei toch dat dat niet zou gebeuren?!
Tanja rekende haar vruchtbare dagen uit, zo laat hij doorschemeren.
Ze was niet aan de pil. En dat wist ik. Ik zei nog tegen haar;Ik zit niet op een baby te wachten, want ik ben zelf nog een kind
Maar ze zei tegen me dat ik me geen zorgen hoefde te maken. Dus dat deed ik toen ook maar niet.
Shurendy werd volledig overdonderd door het nieuws.
Tegenover Tanja liet ik op dat moment niet blijken dat ik er, ondanks de grote schok, eigenlijk wél blij mee was. Na het gesprek heb ik meteen met wat vrienden een flesje whisky soldaat gemaakt om mijn aanstaande vaderschap te vieren

De relatie met Tanja is echter nooit meer hetzelfde geworden.
Als ik me onder druk gezet voel, trek ik me terug in mijn schulp
Hij denkt even na en zegt schuchter;We groeiden langzaam uit elkaar. Intiem zijn we ook niet meer geweest, ik was bang dat ik iets kapotmaakte daarbinnen

De papa in spe kijkt even weg..Het is jammer dat het zo gelopen is, want Tanja is een topmeid. Maar, we hebben eigenlijk nooit definitief een punt achter onze relatie gezet, dus wie weet. Misschien vormen we ooit nog eens een gezinnetje. Hoe het ook zal lopen, ik wil wel absoluut een vader zijn voor mijn kind. Hij slikt even en legt uit
Ook omdat mijn eigen vader er nooit voor mij is geweest. Hij woont op Curaçao. Ik heb vaak contact met hem gezocht, maar hij stond daar niet echt voor open. Al moet ik zeggen dat die houding de laatste tijd gelukkig aan het veranderen is. Ik ga het in ieder geval beter doen

Sigaret

De aanstaande moeder rookt in het Big Brother-huis. Shurendy, met grote ogenDat vind ik écht niet goed. Ik heb al zó vaak haar sigaretten afgepakt en verstopt. Ze moet gewoon stoppen;, zegt hij, terwijl hij er zelf eentje opsteekt. Maar ík ben niet zwanger hè;, lacht de aanstaande papa.
De Groninger zit niet aan de buis gekluisterd om Tanja te zien. Mijn gevoel zegt: niet kijken.Waarom, daar kan hij na veel gepeins niet echt een antwoord op geven. Er komt te veel op me af. De moeder van mijn kind is op televisie, dat is al heel raar. En ik word voor het eerst vader. Het is zo ontzettend wennen. Ik moet alles nog een plekje geven.


Is er misschien een ander in het spel?

Grijnzend;Ik kijk wel om me heen, en flirt ook En ik trek vaak op met een ex-vriendin. Dat mag toch? Zij is half- Egyptisch en heeft al twee kinderen, maar dat vind ik alleen maar leuk. Toch sta ik op dit moment niet open voor een ander in mijn leven, omdat het niet duidelijk is hoe het tussen Tanja en mij verder zal gaan. Ze is uitgerekend op 24 oktober. Als het kan, wil ik dolgraag bij de bevalling zijn.

Terwijl heel Nederland toekijkt hoe 's werelds eerste Big Brother-baby wordt geboren

Ja, ook daar moet ik nog steeds aan wennen. Misschien komt het niet eens zover. Is ze vóór de bevalling alweer thuis.Om zich heen kijkend: Hoe dan ook, ik sta hier op haar te wachten als ze wordt weggestemd.
Vertederd: Weet je, ik ben bij de laatste echo geweest, dat was zó mooi. Ik denk dat het een jongetje wordt, want ik zag best grove gelaatstrekken bij het kindje. Gehuild heb ik niet, nee. Misschien omdat ik nog steeds niet goed besef dat ik vader ga worden. Die gevoelens heb ik gewoon nog niet. Maar men zegt dat als je je kind voor de eerste keer ziet, je onmiddellijk verliefd bent. De tijd zal het leren.

En hoe gaat het kindje heten?

Aarzelend: We hebben nog niets definitief besloten.
Shurendy grijpt bijna wanhopig naar zijn hoofd. Echt, ik moet alles nog een plekje geven. Het lijkt wel een sprookje, maar dan wel één waarbij ik alleen maar kan hopen dat het een happy end gaat krijgen...


Bron Telegraaf

tja wat moet je er van zeggen....

en sorry hoor gert met copy pasten zaten die codes er nog niet.. zeikertje!
en naar media verplaatsen mag iemand anders doen...


[ Bericht 4% gewijzigd door mrSPLIFFY op 03-09-2005 12:19:29 ]
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  Moderator zaterdag 3 september 2005 @ 11:43:44 #2
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30225546
Dude, we hebben een media-topic.
Verder is het wel handig als je die codes er even uitsloopt, dit is zo niet te lezen, en als je de bron vermeldt.
Zal De Telegraaf wel zijn neem ik aan..
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_30225635
Ik vind het best zielig voor die gozer.
pi_30225666
heet hij Shurendy????????????


fuck dadelijk ken ik die gozer
don't give me that fucking bullshit
pi_30225760
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 11:49 schreef haagse_elfje het volgende:
heet hij Shurendy????????????


fuck dadelijk ken ik die gozer
Haha, ik geloof dat ik er ook vaag een kende. Maar hij zit in Groningen geloof ik.

En Shurendy is vast een hele gangbare naam. Op de Antillen.
  zaterdag 3 september 2005 @ 12:06:56 #6
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_30226134
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  zaterdag 3 september 2005 @ 12:38:11 #7
6941 APK
Factual, I think.
pi_30226925
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 11:43 schreef Gert het volgende:
Dude, we hebben een media-topic.
Mwah, hij is wel een eigen topic waard, vind ik.

Is dit trouwens de ex van Tanja die aan de coke zat, of was dat een ander
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_30227423
Dappere vent, die Shurendy.
  Redactie Frontpage zaterdag 3 september 2005 @ 13:04:38 #9
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_30227542
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 12:58 schreef Vermaledijde_Snoodaard het volgende:
Dappere vent aap, die Shurendy.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  zaterdag 3 september 2005 @ 13:19:29 #10
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_30227876
OP verplaatst naar het mediatopic.
deze kan dus op slot
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  zaterdag 3 september 2005 @ 13:44:10 #11
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30228371
Dank buzzer, maar ik vind dit bericht toch wel een eigen topic waard.

Weer open dus.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_30228425
Hij heeft niet veel te zeggen gehad in het verhaal, die Shurendy.

En volgens mij zit ie onder de plak van zijn moeder ook, gezien de donderdagavondaflevering
  Moderator zaterdag 3 september 2005 @ 13:48:31 #13
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30228479
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 11:40 schreef mrSPLIFFY het volgende:
en sorry hoor gert met copy pasten zaten die codes er nog niet.. zeikertje!
Dat was best wel ff een kutklus hè, om die allemaal weg te halen.

Verder geen opzienbarende zaken in dit verhaal, m.i.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  zaterdag 3 september 2005 @ 14:02:08 #14
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_30228755
Die vriend was toch een student? Of heb ik het verkeerd begrepen
Aan de andere kant, Tanja was ook een hoogopgeleide vrouw volgens Hummie
pi_30228771
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 14:02 schreef Darklight het volgende:
Die vriend was toch een student? Of heb ik het verkeerd begrepen
Aan de andere kant, Tanja was ook een hoogopgeleide vrouw volgens Hummie
LBO Steigerbouw.
  zaterdag 3 september 2005 @ 14:34:53 #16
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_30229515
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 13:48 schreef Gert het volgende:

[..]

Dat was best wel ff een kutklus hè, om die allemaal weg te halen.

Verder geen opzienbarende zaken in dit verhaal, m.i.
ja dat was idd vervelend... heel de layout ook verziekt...

maar idd geen opzienbarende zaken, maar iemand vroeg in het commentaar op de streams topic of iemand dat artikel had, dus heb ik er ff snel een topic over gemaakt thats all
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  zaterdag 3 september 2005 @ 15:42:46 #17
3767 Herald
Come get some
pi_30231169
je krijgt dan toch een beetje het gevoel dat die Tanja ook niet de snuggerste is eh. Niet aan de pil en dan een jonge man verleiden en wijsmaken dat je de vruchtbare dagen hebt uitgerekend. Het klinkt zo alsof ze niks te doen had en bedacht dat zwanger worden wel leuk was. Of dat haar relaties nooit lukten en je misschien dmv een kind wel iemand kan dwingen ofzo. Na 7 maanden zwangerschap ontmoeten de families elkaar dan eindelijk, vraag me af of mama Tanja degene die haar dochter heeft bezwangerd al ooit eens eerder had gezien.
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  zaterdag 3 september 2005 @ 15:45:43 #18
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_30231224
dit was gewoon een stand in neger
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  Moderator zaterdag 3 september 2005 @ 17:46:38 #19
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30234524
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 14:34 schreef mrSPLIFFY het volgende:

[..]

ja dat was idd vervelend... heel de layout ook verziekt...

maar idd geen opzienbarende zaken, maar iemand vroeg in het commentaar op de streams topic of iemand dat artikel had, dus heb ik er ff snel een topic over gemaakt thats all
Joh ik zat maar wat te zieken. En OK, tikkeltje ochtendhumeur.
't Is best een eigen topic waard idd. Die gast zal nog wel vaker in het programma verschijnen. En hij wil graag bij de bevalling zijn, heeft-ie al aangegeven. En réken maar dat BB dat toestaat.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_30238386
Ik had dit topic nog niet gelezen, maar dat is toch wel bar zeg. Die jongen is er gewoon ingeluisd door Tanja!! Hij geeft duidelijk aan dat hij GEEN kind wil en vertrouwd erop dat ze de waarheid spreekt (is welliswaar een beetje naief) als ze aangeeft dat sex op dat moment geen probleem (zwangerschap dus) zal opleveren.

Als vrouw bekleed je in die zin een machtspositie waar je m.i. nooit misbruik van mag maken. Als je 27 jaar bent mag je toch een iets meer volwassener houding verwachten Die jongen staat nu voor een voldongen feit waarbij zijn mening niet gerespecteerd werd dat is echt geen goede basis voor een relatie.

Tegenwoordig is het echt niet meer nodig dat je per ongeluk zwanger wordt, ik krijg daarom sterk het geveol dat dit een sneeky Tanja plannetje is geweest.

Mijn advies aan hem: trek jij je eigen plan en beperk je alleen op het vaderschap, maar brand je vingers niet nog een keer aan Tanja
pi_30242920
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 20:00 schreef cuall het volgende:
Ik had dit topic nog niet gelezen, maar dat is toch wel bar zeg. Die jongen is er gewoon ingeluisd door Tanja!!
Hij is er niet helemaal ingeluisd, hij heeft er zelf ook in geloosd hoor!
Lekker verantwoordelijk stel...
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_30243057
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 14:03 schreef Toeps het volgende:

[..]

LBO Steigerbouw.
Niet verder dan de 2e klas mag ik hopen
pi_30243630
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 20:00 schreef cuall het volgende:
Ik had dit topic nog niet gelezen, maar dat is toch wel bar zeg. Die jongen is er gewoon ingeluisd door Tanja!! Hij geeft duidelijk aan dat hij GEEN kind wil en vertrouwd erop dat ze de waarheid spreekt (is welliswaar een beetje naief) als ze aangeeft dat sex op dat moment geen probleem (zwangerschap dus) zal opleveren.
Niet zo overdrijven cuall, hij had toch een condoom kunnen gebruiken. Wat in deze tijden sowieso niet onverstandig is
pi_30243696
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 22:52 schreef Tinkerbell het volgende:

[..]

Niet zo overdrijven cuall, hij had toch een condoom kunnen gebruiken. Wat in deze tijden sowieso niet onverstandig is
Heb je helemaal gelijk in, maar het is en blijft een ongeschoolde Antilliaan
pi_30245348
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 11:40 schreef mrSPLIFFY het volgende:



De aanstaande vader; Ik heb haar nog een kwartier gezien voordat ze het huis inging. We namen afscheid met knuffels en kusjes, en ik heb haar sterkte gewenst.
Ging Tanja niet in tranen het "huis" in omdat de vader er niet was?
Women complain about PMS, but I think of it as the only time of the month when I can be myself.
pi_30245593
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 20:00 schreef cuall het volgende:
Ik had dit topic nog niet gelezen, maar dat is toch wel bar zeg. Die jongen is er gewoon ingeluisd door Tanja!! Hij geeft duidelijk aan dat hij GEEN kind wil en vertrouwd erop dat ze de waarheid spreekt (is welliswaar een beetje naief) als ze aangeeft dat sex op dat moment geen probleem (zwangerschap dus) zal opleveren.

Als vrouw bekleed je in die zin een machtspositie waar je m.i. nooit misbruik van mag maken. Als je 27 jaar bent mag je toch een iets meer volwassener houding verwachten Die jongen staat nu voor een voldongen feit waarbij zijn mening niet gerespecteerd werd dat is echt geen goede basis voor een relatie.

Tegenwoordig is het echt niet meer nodig dat je per ongeluk zwanger wordt, ik krijg daarom sterk het geveol dat dit een sneeky Tanja plannetje is geweest.

Mijn advies aan hem: trek jij je eigen plan en beperk je alleen op het vaderschap, maar brand je vingers niet nog een keer aan Tanja
ERIN GELUISD?? WHHHAHAHAHAHAAHAAAAAAA>>>>.....
Als Tanja zo doortrapt/slim (uhuhuh) zou zijn had ze voor dat bezwangeren wel een lekkere intelligente kerel uitgekozen, toch? Je wil toch dat je kind goeie genen krijgt, naast die van jou.

Nee nee, over die hele actie had Tanja van te voren dus echt niet nagedacht.
  zondag 4 september 2005 @ 10:20:44 #27
57819 Woessssj
Benbits&Dubbellicious
pi_30252299
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 12:38 schreef APK het volgende:

[..]

Mwah, hij is wel een eigen topic waard, vind ik.

Is dit trouwens de ex van Tanja die aan de coke zat, of was dat een ander
Oeh, waar staat dát verhaal dan? Dan ga ik dáar vertellen wat ik weet...gniffel..
  Admin zondag 4 september 2005 @ 10:20:44 #28
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_30252300
quote:
Anja, een gefingeerde naam, is volgens een pagina-groot interview in De Telegraaf een goedopgeleide vrouw van midden twintig. De zwangerschap was een 'ongelukje'. "Wij willen alle twee dit kind, maar we weten niet of we elkaar wel willen. We hebben besloten dat ik de bevalling in mijn eentje zal doen", aldus de jonge vrouw. 'Jan', de vader van het ongeboren kind, is drie jaar jonger dan Anja, en staat op het punt te gaan studeren. Hij zou nog niet klaar zijn om een gezin te stichten. " Maar hij wil, gelukkig, ook heel graag dat het kindje komt. Hij zal het erkennen en uit zijn studiebeurs bijdragen aan de kosten."
Hij wordt idd student
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_30255039
na de disscussie die er gisternacht was is die tanja gewoon te erg om langer na te kijken op tv
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst..
  zondag 4 september 2005 @ 13:03:45 #30
6941 APK
Factual, I think.
pi_30255581
quote:
Op zondag 4 september 2005 10:20 schreef Woessssj het volgende:

Oeh, waar staat dát verhaal dan? Dan ga ik dáar vertellen wat ik weet...gniffel..
Geen idee waar het staat, maar Tanja heeft het volgens mij een keer tegen medebewoners gezegd.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zondag 4 september 2005 @ 15:20:59 #31
57819 Woessssj
Benbits&Dubbellicious
pi_30259230
hmm.. okay, zal ik dan de Privé vast bellen?
pi_30276016
(Eerste post en een lange weg te gaan)

Had in 1 van de streams topics gelezen dat deze tanja > Lieske een sloerie heeft genoemd ? hahahahahahahaaaaaaaa
Wat een grap deze tanja

GreetZ
ehhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhh een glaasje prik
pi_30281269
"Grijnzend;Ik kijk wel om me heen, en flirt ook En ik trek vaak op met een ex-vriendin. Dat mag toch? Zij is half- Egyptisch en heeft al twee kinderen, maar dat vind ik alleen maar leuk. Toch sta ik op dit moment niet open voor een ander in mijn leven, omdat het niet duidelijk is hoe het tussen Tanja en mij verder zal gaan. Ze is uitgerekend op 24 oktober. Als het kan, wil ik dolgraag bij de bevalling zijn."

Dit stukje viel me ooke rg op In een roddelblad stond al dat hije en knipperlichtrelatie mete en ander had, niet echt betrouwbaar als vader van je kind.

Heb ook een beetje het idee dat Tanja ontzettend op zoek is naar liefde en aandacht en dat met deze zwangerschap wilde afdwingen oid.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  † In Memoriam † maandag 5 september 2005 @ 23:03:46 #34
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_30304160
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 17:46 schreef Gert het volgende:
En hij wil graag bij de bevalling zijn, heeft-ie al aangegeven. En réken maar dat BB dat toestaat.
Ja, ik vóel dat BB die Shurendy voor een paar weekjes het huis in takelt zodra Tanja gaat biggen. Past ook goed in de gedachte dat er uiteindelijk 18 bewoners zijn. We zitten immers al op 13.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † maandag 5 september 2005 @ 23:04:31 #35
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_30304184
Misschien mogen de wederzijdse grootmama's zelfs wel mee het huis in.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zaterdag 10 september 2005 @ 20:38:47 #36
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30463773
Zou ze Shurrendy de afgelopen dagen ook gesproken hebben? Ze is er wel kwaad over dat hij het van tv moet horen. Terwijl hij zelf geen tv heeft.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_30464400
Er was wel iets met Shurendy .. dat deel uit maakt van de beslissing te blijven. Maar hoe dat nou precies zat is me ontgaan, want toen ze het zat te vertellen ging de bel hier.
pi_30506730
Weet iemand wat er nu precies gebeurd is, afgelopen week, dat ze hem nu nooit meer wilt zien en bla bla?
pi_30506805
Ze heeft haar moeder ernaar gevraagd, en die mocht niets zeggen.
Maar de manier waarop ze dat zei, was voor Tanja genoeg. Ze heeft daaruit opgemaakt dat 'ie een ander heeft.

En dat is ook zo, er stond een artikel met foto's in de Story; hij op z'n motor bij het huis van z'n Egyptische vriendin.
En zijn spijkerbroeken hingen aan de waslijn op het balkon.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  maandag 12 september 2005 @ 11:40:00 #40
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_30509527
tja had ze maar moeten stoppen met roken......
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_30532263
Ze moet gewoon stoppen;, zegt hij, terwijl hij er zelf eentje opsteekt. Maar ík ben niet zwanger hè;, lacht de aanstaande papa.
  dinsdag 13 september 2005 @ 08:04:24 #42
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_30532289
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 11:52 schreef Toeps het volgende:

[..]

Haha, ik geloof dat ik er ook vaag een kende. Maar hij zit in Groningen geloof ik.

En Shurendy is vast een hele gangbare naam. Op de Antillen.
Ik ken hem wel.
Tenminste, ik weet wie hij is.
Ook wie zij is. Ze heeft een tijdje bij "The Happy" achter de bar gestaan.
Ook kwam ik haar regelmatig tegen tijdens het lopen met de hond. In Beijum Groningen dan

Grappig, ik wist eerst niet eens dat het om haar ging, maar ik vond haar al zo vaag bekend voor komen. Toen zag ik opeens haar foto op een roddelblad. Even openslaan dacht ik. Toen wist ik het opeens.
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
  dinsdag 13 september 2005 @ 08:05:10 #43
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_30532298
quote:
Op maandag 12 september 2005 09:26 schreef CartWOman het volgende:
Ze heeft haar moeder ernaar gevraagd, en die mocht niets zeggen.
Maar de manier waarop ze dat zei, was voor Tanja genoeg. Ze heeft daaruit opgemaakt dat 'ie een ander heeft.

En dat is ook zo, er stond een artikel met foto's in de Story; hij op z'n motor bij het huis van z'n Egyptische vriendin.
En zijn spijkerbroeken hingen aan de waslijn op het balkon.
Motor
Het is een scooter, die hebben ze allemaal in Beijum
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_30532427
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 08:05 schreef Jo0Lz het volgende:

[..]

Motor
Het is een scooter, die hebben ze allemaal in Beijum
Oooow, Béijum.... had ik idd kunnen weten.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  dinsdag 13 september 2005 @ 08:32:32 #45
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_30532510
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 20:55 schreef Tinkerbell het volgende:
Er was wel iets met Shurendy .. dat deel uit maakt van de beslissing te blijven. Maar hoe dat nou precies zat is me ontgaan, want toen ze het zat te vertellen ging de bel hier.
Ja en de drang om eruit te gaan had zo bekeken ook met die Shurendy te maken. Omdat hij in de studio zat was haar hoop die ze al die tijd had weer aangewakkerd (zou het dan toch..??).

Toen ze van haar moeder hoorde dat hij met zijn ex omging (en al die tijd had gedaan) was ze daarvan genezen. Dat was misschien de belangrijkste motivatie van gaan vs. blijven kreeg ik de indruk.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_30532551
Idd Beyum, Shurendy, Tanja, The Happy, breek me de bek niet open
  dinsdag 13 september 2005 @ 09:01:46 #47
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_30532839
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 08:37 schreef Sarah-Jezebel het volgende:
Idd Beyum, Shurendy, Tanja, The Happy, breek me de bek niet open
Yeah right...

Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_30532925
Als je weet dat ze de pil niet gebruikt moet je zelf zo slim zijn een condoom te gebruiken,lijkt me sowieso slimmer bij iemand die je niet kent en dus HIV besmet kan zijn dus ik vind het allebei dombo`s en van erinluizen is geen sprake.
pi_30532972
quote:
Op maandag 12 september 2005 09:26 schreef CartWOman het volgende:
Ze heeft haar moeder ernaar gevraagd, en die mocht niets zeggen.
Maar de manier waarop ze dat zei, was voor Tanja genoeg. Ze heeft daaruit opgemaakt dat 'ie een ander heeft.

En dat is ook zo, er stond een artikel met foto's in de Story; hij op z'n motor bij het huis van z'n Egyptische vriendin.
En zijn spijkerbroeken hingen aan de waslijn op het balkon.
Scannen! Doe es!!!!!!!!!!


pretty please
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_30533066
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 09:08 schreef teckeltje het volgende:
Als je weet dat ze de pil niet gebruikt moet je zelf zo slim zijn een condoom te gebruiken,lijkt me sowieso slimmer bij iemand die je niet kent en dus HIV besmet kan zijn dus ik vind het allebei dombo`s en van erinluizen is geen sprake.
zij heeft hem verzekerd, dat ze niet zwanger kon raken, omdat ze met "de temp methode" werkte, dus tja.... en als je dan ook weet dat zij heel graag en liefst jong kinderen wilde, desnoods zonder aanwezige vader ... alleen werd ze op deze donor verliefd en ging ze verwachtingen hebben
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 13 september 2005 @ 09:24:11 #51
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_30533169
Als ik een man was zou ik een vrouw die zegt te tempen niet klakkeloos vertrouwen. Ze kan het altijd mis hebben, als je als vent echt geen koter wilt zorg je zelf voor extra maatregelen.
  dinsdag 13 september 2005 @ 09:31:45 #52
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_30533321
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 09:18 schreef milagro het volgende:

[..]

zij heeft hem verzekerd, dat ze niet zwanger kon raken, omdat ze met "de temp methode" werkte, dus tja.... en als je dan ook weet dat zij heel graag en liefst jong kinderen wilde, desnoods zonder aanwezige vader ... alleen werd ze op deze donor verliefd en ging ze verwachtingen hebben
Ja en nu zie je hoe graag ze een gezinnetje mèt vader had gehad. Waarom dan geen fatsoenlijke vent gezocht? Ze is best knap, niet dom, misschien emotioneel wat kinderlijk maar veel mannen zijn dat net zo goed dus.. Snap ik niet.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_30533375
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 09:24 schreef Aventura het volgende:
Als ik een man was zou ik een vrouw die zegt te tempen niet klakkeloos vertrouwen. Ze kan het altijd mis hebben, als je als vent echt geen koter wilt zorg je zelf voor extra maatregelen.
ik ook niet, maar zij zei altijd zo te werken en dat er dus absoluut geen gevaar was.
zij vrijt altijd zonder condoon, zei ze ook, ook met hem dus


achteraf komt ze dan met het excuus dat door haar slechte eetgewoontes, namelijk niet eten en zo, haar cyclus verstoord was, en zij zich dat niet realiseerde
het geen natuurlijk onzin is, want als je echt tempt, dan weet je dat dus ook.

maar goed, er zijn ook zat vrouwen die een man bezweren de pil te slikken, en dan toch per ongeluk expres zwanger raken "ik snap er niets van hoe kan dat nou?.... oh wacht ik ben 2 weken geleden 1tje vergeten zie ik nu..."
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_30533513
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 09:31 schreef Rica het volgende:

[..]

Ja en nu zie je hoe graag ze een gezinnetje mèt vader had gehad. Waarom dan geen fatsoenlijke vent gezocht? Ze is best knap, niet dom, misschien emotioneel wat kinderlijk maar veel mannen zijn dat net zo goed dus.. Snap ik niet.
tja, ik denk dat ze gewoon verliefd werd, en hem wilde hebben en houden.
ze zal de eerste niet zijn die tegen beter weten in denkt een man aan zich te kunnen binden die niet gebonden wilt zijn, hetgeen duidelijk te zien is aan zijn gedrag.
gewoon ogen sluiten, ontkennen, negeren, en als de nood écht aan de man is, zwanger raken.

bij haar is het alleen vreemd dat ze dit alles deed in de eerste 2 weken van hun samenzijn
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 13 september 2005 @ 09:47:56 #55
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_30533643
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 09:34 schreef milagro het volgende:

[..]

ik ook niet, maar zij zei altijd zo te werken en dat er dus absoluut geen gevaar was.
zij vrijt altijd zonder condoon, zei ze ook, ook met hem dus

achteraf komt ze dan met het excuus dat door haar slechte eetgewoontes, namelijk niet eten en zo, haar cyclus verstoord was, en zij zich dat niet realiseerde
het geen natuurlijk onzin is, want als je echt tempt, dan weet je dat dus ook.

maar goed, er zijn ook zat vrouwen die een man bezweren de pil te slikken, en dan toch per ongeluk expres zwanger raken "ik snap er niets van hoe kan dat nou?.... oh wacht ik ben 2 weken geleden 1tje vergeten zie ik nu..."
Inderdaad, ik vind dat je als man het vertrouwen niet helemaal bij de vrouw moet leggen, dan vraag je om problemen. Vrouwen die temperaturen willen trouwens volgens mij sowieso (on)bewust toch eigenlijk wél zwanger worden. Ik zou die methode niet in mijn kop halen, ik zou elke maand in de rats zitten.
  dinsdag 13 september 2005 @ 10:01:49 #56
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_30533947
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 09:41 schreef milagro het volgende:

gewoon ogen sluiten, ontkennen, negeren, en als de nood écht aan de man is, zwanger raken.
Zo zal het wel ongeveer gegaan zijn ja. Een veel te romantisch beeld opgebouwt en dan denken dat de realiteit er zich wel naar zal schikken.

Het zou BB ook niet zijn om er geen probleemgeval in te zetten.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  dinsdag 13 september 2005 @ 10:44:55 #57
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_30534828
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 10:01 schreef Rica het volgende:

[..]

Zo zal het wel ongeveer gegaan zijn ja. Een veel te romantisch beeld opgebouwt en dan denken dat de realiteit er zich wel naar zal schikken.

Het zou BB ook niet zijn om er geen probleemgeval in te zetten.
Precies, zometeen moet natuurlijk die kerel bij de bevalling zijn, dan volgt dus een confrontatie en dan dus sensatie
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
  dinsdag 13 september 2005 @ 12:09:35 #58
110654 Foeske
lives life, loves life
pi_30537198
devadervandebaby

"laten we hem vanaf nu maar de verwekker noemen", aldus Tanja gisteren

*´¨)
¸.· ¸.·´¨) Vrijwilligerswerk doen in Peru?
(¸.·´ (_.·´* Kijk op www.weeshuisperu.nl !
pi_30537259
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 09:01 schreef Rica het volgende:

[..]

Yeah right...

Schat, ik WOON mijn hele leven al in Beyum, wat is je probleem?
  dinsdag 13 september 2005 @ 13:00:56 #60
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_30538504
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 12:12 schreef Sarah-Jezebel het volgende:

[..]

Schat, ik WOON mijn hele leven al in Beyum, wat is je probleem?
Schrijf het dan wel zoals het hoort

Beijum
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
  dinsdag 13 september 2005 @ 13:01:11 #61
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_30538516
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 12:12 schreef Sarah-Jezebel het volgende:

[..]

Schat, ik WOON mijn hele leven al in Beyum, wat is je probleem?
Nou kom dan eens met wat juicy details.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  dinsdag 13 september 2005 @ 14:27:29 #62
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_30540691
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 13:01 schreef Rica het volgende:

[..]

Nou kom dan eens met wat juicy details.
Zijn er nog meer Juicy details dan?
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_30550517
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 09:12 schreef milagro het volgende:

[..]

Scannen! Doe es!!!!!!!!!!


pretty please


Die heb ik bij de kapper gelezen.

Ik lees 'm altijd op m'n werk (boekhandel) in de pauze, zal 'es kijken of er nog 1 over is.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')