voor 5 euro wil ik de tondeuse er wel overheen halen hoorquote:Op zondag 4 december 2005 13:46 schreef Springsteen27 het volgende:
Jezus ik moest gisteren weer...echt ik zit nog geen kwartier in die godvergeten stoel. Eerst twee minuten wassen, tien minuutjes knippen (lees: acht minuten tondeuse, twee minuten herstelwerk met de schaar)...¤ 20,-
Iemand in de buurt van Roosendaal die het thuis doet voor minder?
Dan moet je wat bijbetalen.quote:Op zondag 4 december 2005 13:30 schreef euh.. het volgende:
[..]
*proest*
Ik las "een likbeurtje van de vrouwelijke kapper"
De clerqstraat/bilderdijk vlakbij kinkerstraat? Die is nl een soort van semi hip en kost idd 30 euroquote:Op zondag 4 december 2005 22:39 schreef Roellio het volgende:
Laatst hier in Amsterdam bij zo'n semi-hippe kapper geweest. Alleen knippen 30 euro!
Leeuwarden ligt een beetje uit mijn richting, dan zou ik kwa kosten van het reizen ernaar toe nog veel duurder uitzijn dus laat maar zittenquote:
Gaat bij mij binnenkort gebeuren, ik weet niet wat ik moet verwachtenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:35 schreef ennuik het volgende:
Heeft iemand ervaring met "kappers model" zijn? Een hippe salon vraagt hier om modellen die kosteloos geknipt / gekleurd / ed kunnen worden. Klinkt goed, is goedkoop, lijkt me alleen dat je geen enkele inspraak hebt.
Heeft iemand horror verhalen of juist positieve ervaringen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |