...en sticky gemaakt???? hmmm/???????quote:
Ik denk dat het aantal users dat zijn of haar inzending recycled minimaal zal zijn. Het lijkt mij iig een veel beter ondrwerp dan dood, daar verwacht ik alleen maar graven, Over saai gesproken.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:59 schreef fokuserdetiende het volgende:
zelfportret = zaai!
is net op GOT geweest....dus we kunnen wachten tot er kopietjes van daar terug komen
wat betreft "dood" ben ik het helemaal met je eens.quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:42 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik denk dat het aantal users dat zijn of haar inzending recycled minimaal zal zijn. Het lijkt mij iig een veel beter ondrwerp dan dood, daar verwacht ik alleen maar graven, Over saai gesproken.
En nog eensquote:Op maandag 5 september 2005 14:03 schreef dubbellu het volgende:
Zelfportret
Die was er vroeger, en toen stemden er altijd meer dan 100 mensen ...quote:Op maandag 5 september 2005 16:08 schreef killko het volgende:
Is een poll in het vervolg niet makkelijker?
En de winnaar is?????quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:20 schreef Vliegvrager het volgende:
Je kon stemmen tot maandag 5 september 20.00 uur. Daarna gaat de nieuwe wedstrijd van start.
De dood natuurlijkquote:
ik tel nu 13 om 16.. ik kan niet tellen..quote:Op maandag 5 september 2005 21:30 schreef petre86 het volgende:
15x dood, 14x zelfportret? wil iemand ff natellen?
1 2 3 4 5 6 | Dood 14 Zelfportret 14 Kinderportret 6 Groei 2 Zwervers 1 Scherptediepte 0 |
quote:Op maandag 5 september 2005 23:12 schreef pea4fun het volgende:
zelfportret
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |