Doorheen slapen of negeren is ook al genoegquote:Op zaterdag 3 september 2005 10:25 schreef Mirage het volgende:
Tp: als je wil uitslapen, ruk de bel van de muur.
Wat ben je dan van plan?quote:Op zaterdag 3 september 2005 10:36 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Doorheen slapen of negeren is ook al genoeg
En jehova getuigen mis ik eigenlijk hier me moeder heeft altijd het geluk die mensen te spreken
Die ga ik morgen proberenquote:Op zaterdag 3 september 2005 10:45 schreef Kinz het volgende:
Jehova's zijn zo leuk om te pesten!
"ik heb nu geen tijd, kunnen we een afspraak maken?"
- Maar natuurlijk, ik zal even mijn agenda pakken
"Ok, dan maken we nu de afspraak dat je je hier nooit meer zult vertonen"
discriminatie!!!quote:Op zaterdag 3 september 2005 10:56 schreef releaze het volgende:
Nog nooit last van gehad van jehovas. woon al mn hele leven in een allochtonenwijk, daar komen ze niet zo snelze proberen geloof ik alleen maar de autochtonen over te halen.. alas
zijn ze nog selectief ook wie er bij hun inteeltclub mag?quote:Op zaterdag 3 september 2005 10:56 schreef releaze het volgende:
Nog nooit last van gehad van jehovas. woon al mn hele leven in een allochtonenwijk, daar komen ze niet zo snelze proberen geloof ik alleen maar de autochtonen over te halen.. alas
gast, moslims zijn aanhangers van de duivel, daar ga je niet mee praten!quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:48 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
zijn ze nog selectief ook wie er bij hun inteeltclub mag?
quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:58 schreef releaze het volgende:
[..]
gast, moslims zijn aanhangers van de duivel, daar ga je niet mee praten!
Ik moest kloppen, want de bel deed het niet...quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:02 schreef Natalie het volgende:
Onze bel doet het de helft van de tijd niet. Da's wel een voordeel in sommige gevallen.
Als ie het wel doet, dan schrikken we ons toch altijd een hoedje.
(Serieus, je staat meteen rechtop..)
Geen probleem met Jehovah's enzo. Die heb ik hier -geloof ik- misschien één keer gezien.
Maar; niet meer nadat je die dingen had gezegd, of kreeg je de kans niet meer om dat te zeggen...???quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:02 schreef longinus het volgende:
Ik heb eigenlijk sindsdien geen bezoek meer gehad
Wat heb jíj diep gegraven zeg.quote:Op maandag 1 september 2008 21:33 schreef FFnog het volgende:
[..]
Ik moest kloppen, want de bel deed het niet...
quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:51 schreef haagse_elfje het volgende:
gewoon heel groot een bord op je deur hangen, ik hou van Satan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |