quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:42 schreef cerror het volgende:
[..]
Liever een intercity in mijn gelaat
dan yvonne de pwner of my zaad.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en post als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeks en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
Nog effe doorzuipen en er kan ook [ONZ] bijquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:56 schreef The_Terminator het volgende:
Toch wel mooi dat kunstwerkje van mij
Waar zou T_T toch voor staanquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:57 schreef Jaguarized het volgende:
Dat is serieus van jou?
Hoeft niet, op zich. Je moet het voor jezelf doen, ofzo.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:57 schreef -Mo- het volgende:
Ik kom hier voortaan speciaal voor jullie elke dag.
Kweeniequote:Op zaterdag 3 september 2005 02:58 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Waar zou T_T toch voor staan![]()
Tja, nog even doppen sparen dan maarquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:58 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nog effe doorzuipen en er kan ook [ONZ] bij
Die ken ik ookquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:01 schreef Jaguarized het volgende:
Vroeger toen de kratten bier nog van hout waren en je door moest zuipen om de kachel op te stoken.
Weet ik.quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:04 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Die ken ik ook![]()
Das wel een leuke![]()
Vroeger, toen Michael Jackson nog gewoon zelf op Neverland speelde.quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:06 schreef The_Terminator het volgende:
Vroeger, toen Michael Jackson nog zwart was
Jij ouwe snoeperd!quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:07 schreef Janetje het volgende:
Vroeger.. toen men met BeFfen nog iets heel anders bedoelde...
quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:07 schreef Janetje het volgende:
Vroeger.. toen men met BeFfen nog iets heel anders bedoelde...
Wie is er hier nou oud?quote:
quote:
Niet van me gedacht?quote:
Jij stelde de vraag!quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:12 schreef Janetje het volgende:
[..]Ja.. maar daar noem je ook een fossiel he..
quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:12 schreef Janetje het volgende:
[..]Ja.. maar daar noem je ook een fossiel he..
Zó braaf ben ik nou ook niet hoor..quote:
Hij was meer.. tja.. retorisch...quote:
Je bent te braaf.quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zó braaf ben ik nou ook niet hoor..Kan ie nog gemaakt worden...
Nou.. ok, heel braaf, maar niet altijd...quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:16 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Je bent te braaf.
En neen, die ist kapot.
Ah.quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hij was meer.. tja.. retorisch...
Hij houdt niet meer van ons...quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:16 schreef rompompom het volgende:
[..]
't Is ons onverbloemd duidelijk geworden, d-d
Sorry hoor, maar je bent echt te braafquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nou.. ok, heel braaf, maar niet altijd...![]()
*huil
Ja duhh!quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah.
*denkt na
Sloeg het dan op mij?
Slaap ze jongen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:18 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar je bent echt te braaf
En ik ga toch zo maffen![]()
Hoe zit het met dat googleding om te sjetten?quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:16 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Je bent te braaf.
En neen, die ist kapot.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:18 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
de c-naam at gmail punt com.quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hoe zit het met dat googleding om te sjetten?
Daar ga ik het nu niet over hebben.quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ben ik echt véél te braaf??! Waarom?!
ik ook...
Zo'n vaag vermoeden had ik alquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:20 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Daar ga ik het nu niet over hebben.
Slapen dus.
*troostend bier in keel gietquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:17 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hij houdt niet meer van ons...![]()
*sniffend in rpp's armen valt...
Slaap wel, na de laatste peukquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:18 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Je zit me zekerweten niet te bespieden?quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:20 schreef rompompom het volgende:
[..]
*troostend bier in keel giet
[..]
Slaap wel, na de laatste peuk [afbeelding]
Ah, ok. Ik heb dat prog niet hier, ik zal er eenmaal thuis eensch een blik op werpen. Geen Hollandia natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:19 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
de c-naam at gmail punt com.
Moet ie je daarvoor bespieden dan?quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:21 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Je zit me zekerweten niet te bespieden?
Ik begin patronen te herkennenquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:21 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Je zit me zekerweten niet te bespieden?
quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:23 schreef Diana_Piper het volgende:
Welterusten mensen die ik vanavond in de gaten heb gehouden..
Ja zo onderhand.. moet er pas om half 9 uut.. maar toch..quote:
Welterusten R.quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:27 schreef Duncan-Death het volgende:
Trusten J.
Ooit zullen uwe lippen den mijne kruisen.
Ik heb er ook weer van genoten ja..quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dag J, het was weer lekker BeFfen vanavond
Tuurlijkquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:29 schreef Jaguarized het volgende:
Blijven er nog mensen over?
Ik denk eerlijk gezegd dat elk levend wezen sterftquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:29 schreef Janetje het volgende:
[..]
Welterusten R.
Wanneer dat gebeurt zullen de vogels buiten opleven en de bloesems weder in bloei geraken...
teiltje opzoekt...
Trusten!!
Dáár gaat het om! Geven en nemen, iedereen moet er een voldaan gevoel aan overhouden!quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:29 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik heb er ook weer van genoten ja..
Ach.. als hij en ik maar blijven leven... dan is alles in orde...quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat elk levend wezen sterft
Ging jij niet slapen?quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach.. als hij en ik maar blijven leven... dan is alles in orde...![]()
brrr...
fijn, toen had ik mezelf echt misselijk gemaakt![]()
Ze proberen me allemaal weg te jagen.. maar ja ik ga alquote:
En daar komt dan een nieuw Superras uit voort?quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach.. als hij en ik maar blijven leven... dan is alles in orde...![]()
brrr...
fijn, toen had ik mezelf echt misselijk gemaakt![]()
Ik slaap eens uit voor de verandering.quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:34 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ach, moet er morgen om 10.00 pas uit. Dat kan ik wel volhouden![]()
Nou.quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:37 schreef rompompom het volgende:
Menschjesch, ook ik geef er momenteel de brui aan, het was een gedenkwaaldige avond
Tja, helaas kan ik dat niet... Maargoed, geld verdienen is ook leukquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:35 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik slaap eens uit voor de verandering.![]()
Dat doet de IBG al voor mij.quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:40 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Tja, helaas kan ik dat niet... Maargoed, geld verdienen is ook leuk![]()
En ik moet weer een keer op zoek naar nieuw werk.quote:
Ach, en dan heb je ook weer wat te doen ja...quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:49 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En ik moet weer een keer op zoek naar nieuw werk.
Doeg!quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:58 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ach, en dan heb je ook weer wat te doen ja...
Ik ga trouwens slapen... Tot morgen![]()
En welk schepsel heb je een oor aangenaaid?quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:49 schreef leolinedance het volgende:
Het was even vroeg eruit, maar het resultaat mag er wezen!
![]()
Heb mijn auto verkocht voor een zeer respectabel bedrag![]()
Een zeeuws stel.quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
En welk schepsel heb je een oor aangenaaid?
Verkeerde topic.quote:
Smilieposts mogen hier wel ja.quote:
hier wel jaquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:21 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Smilieposts mogen hier wel ja.
Waterhole?quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:23 schreef saaw het volgende:
[..]
hier wel ja
een smilie is vaak toch uit duidelijk genoeg?
ik ga zo bierenfrituur komt later vanavond pas denk ik
quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Waterhole?
Ja nu ken ik die tent van naam he.
Oh dat is die kraakplek?quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:24 schreef saaw het volgende:
[..]yeah denk het wel
misschien naar het magazijn
kzie wel
quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:21 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Smilieposts mogen hier wel ja.
nee dat is te occiiquote:
wellicht dat wij nog even gaan bieren in de knikkerbak na het bowlen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:25 schreef saaw het volgende:
[..]
nee dat is te occii
maar daar is niks interessants vanavond geloof ik
ohja je gaat bowlenquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
wellicht dat wij nog even gaan bieren in de knikkerbak na het bowlen.
21.00 en het is vet duur. 6,83 euro per 2 uur per persoon.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:27 schreef saaw het volgende:
[..]
ohja je gaat bowlen
hoelaat?
ik moet mijn vrienden ook maar overtuigen om weer eens te gaan bowlen
wil je er over praten?quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
21.00 en het is vet duur. 6,83 euro per 2 uur per persoon.![]()
zet maar in de SC of mail maar, ik ben zo weg.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:32 schreef saaw het volgende:
[..]jij wint
ohja foto's, ff kabeltje zoeken
ze ze wel in mn fobo, dan zie je ze vast wel een keertjequote:Op zaterdag 3 september 2005 20:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
zet maar in de SC of mail maar, ik ben zo weg.![]()
![]()
ohja dat kan ook ja.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:37 schreef saaw het volgende:
[..]
ze ze wel in mn fobo, dan zie je ze vast wel een keertje
ballenquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:41 schreef Jaguarized het volgende:
ik ben richting bowlingbaan, daar kan je óók bier drinken
AMSTEL 1870!quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:01 schreef Knikkerputje het volgende:
Bier!
Heeft er iemand knikkers meegenomen? Of kaarten?
tis niet druk hierquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:06 schreef Knikkerputje het volgende:
[..]
Klinkt in Ordnung..
Om uit te delen of is het te weinig?
*hand opsteekt en spiedend naar bier kijkt..quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:09 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
tis niet druk hier
kan wel ronddelen
enkele sixpakcs
vertel s wat over jezelfquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:35 schreef Fallacy het volgende:
Ben ik hier ook welkom?
Met een cheil userticon als dat welquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:35 schreef Fallacy het volgende:
Ben ik hier ook welkom?
Fallacy is de nick.quote:
Ik wou dat ik hetzelfde van de jouwe kon zeggen..quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Met een cheil userticon als dat wel
en waarom :quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:50 schreef Fallacy het volgende:
[..]
Fallacy is de nick.
Ik ben niet dol op bushokjes.
Tieten posten doen we niet aan.
Bier heerst..
Echt, ik erger me mateloos aan het taalgebruik hier. Ik lurk nu al een hele tijd, maar dit was echt de druppel!quote:
de druppel uit je knuppel?quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:11 schreef Kniesoor het volgende:
[..]
Echt, ik erger me mateloos aan het taalgebruik hier. Ik lurk nu al een hele tijd, maar dit was echt de druppel!
Fijn, nog zo'n zeikwijf op fok!, precies wat we nodig hadden.quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:11 schreef Kniesoor het volgende:
[..]
Echt, ik erger me mateloos aan het taalgebruik hier. Ik lurk nu al een hele tijd, maar dit was echt de druppel!
*eensquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:23 schreef Fallacy het volgende:
[..]
Fijn, nog zo'n zeikwijf op fok!, precies wat we nodig hadden.
Wat een kansloos antwoord.quote:
Hij zei conflictenquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:37 schreef Kniesoor het volgende:
[..]
Wat een kansloos antwoord.
De verloedering van de taal is de verloedering van de maatschappij. Men is verleerd het normale Nederlandse woord fatsoenlijk te hanteren. Ga maar eens kijken hier op Fok!; er komt haast geen bericht voorbij zonder een woord dat vanuit het Engels gejat is. En dan heb ik het nog niet eens over het taalgebruik op internet van de zogeheten "breezers". De tranen staan bij het pogen-tot-ontcijferen in mijn ogen en niet van ontroering of van het lachen. Het is de ondergang van het belangrijkste communicatiemiddel in onze samenleving. Daarom is het niet verbazend dat het met die samenleving zo slecht gaat op dit moment. We kunnen elkaar niet meer normaal duidelijk maken wat we bedoelen, hetgeen leidt tot onbegrip met als gevolg onnodige conflicten.
Ik voel me een eenzaam strijder.
Dat is ook zo iets. Het selectief lezen van berichten en in een antwoord de rest van de boodschap achterwege laten. Het staat niet voor niets in één bericht; het vormt één geheel. Het dient dan ook als zodanig ge-interpreteerd te worden en niet als losgeslagen zinnen, laat staan woorden, dame. Selectiviteit zorgt er ook voor dat boodschappen niet begrepen worden. En ja, onbegrip werkt kwaad in de hand.quote:
Blablabla..quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:51 schreef Kniesoor het volgende:
[..]
Dat is ook zo iets. Het selectief lezen van berichten en in een antwoord de rest van de boodschap achterwege laten. Het staat niet voor niets in één bericht; het vormt één geheel. Het dient dan ook als zodanig ge-interpreteerd te worden en niet als losgeslagen los staande zinnen, laat staan woorden, dame. Selectiviteit zorgt er ook voor dat boodschappen niet begrepen worden. En ja, onbegrip werkt kwaad in de hand.
Staan hier ook nog namen in van overbekende taalmisbruikers die lachstuipen bij u opwekken?
Ik merk dat het spelen met taal bij u in het bloed zit. Het is bedroevend om te zien dat u het misbruikt.quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:57 schreef Fallacy het volgende:
[..]
Blablabla..
Nee niet echt, maar als ik willekeurige letters hier uit neem kan ik wel namen vormen als:
Braun
Pool
Misschien zelfs dirkh.
Dat is niet de bedoeling? Of wel?
Dude! Ik heb nog nooit zoveel zefgeschreven tekst in één post in BeF gezien als in die posts van jou!quote:Op zondag 4 september 2005 00:00 schreef Kniesoor het volgende:
[..]
Ik merk dat het spelen met taal bij u in het bloed zit. Het is bedroevend om te zien dat u het misbruikt.
Eenschquote:Op zondag 4 september 2005 00:12 schreef cerror het volgende:
Wat doet al dat geouwehoer hier?
Als je een serieuze discussie wilt ga je maar ergens anders heen.
Daar hebben we nog zo'n heerschap die de maatschappij aan het ondermijnen is. Maar vrees niet, mijn waarde, ik probeer slechts te waarschuwen tegen de gevaren die u zelf blijkbaar niet inziet.quote:Op zondag 4 september 2005 00:12 schreef cerror het volgende:
Wat doet al dat geouwehoer hier?
Als je een serieuze discussie wilt ga je maar ergens anders heen.
quote:Op zondag 4 september 2005 00:29 schreef Kniesoor het volgende:
[..]
Daar hebben we nog zo'n heerschap die de maatschappij aan het ondermijnen is. Maar vrees niet, mijn waarde, ik probeer slechts te waarschuwen tegen voor de gevaren die u zelf blijkbaar niet inziet.
Wat voor gevaren?quote:Op zondag 4 september 2005 00:29 schreef Kniesoor het volgende:
[..]
Daar hebben we nog zo'n heerschap die de maatschappij aan het ondermijnen is. Maar vrees niet, mijn waarde, ik probeer slechts te waarschuwen tegen de gevaren die u zelf blijkbaar niet inziet.
Arm schaap.quote:Op zondag 4 september 2005 00:34 schreef cerror het volgende:
[..]
Wat voor gevaren?
Mensen in rolstoelen of zenders in m'n bier?
Taalverloedering?quote:Op zondag 4 september 2005 00:39 schreef Kniesoor het volgende:
[..]
Arm schaap.
Als u de moeite neemt een klein stukje tekst wat ik eerder heb getypt in deze topic door te nemen, begrijpt u vast wat ik bedoel. Hopelijk schijnt het licht op de zaken, waardoor u gaat beseffen wat u moet verbeteren aan u zelf om deze wereld beter te maken.
Whehe, wat een flapdrol! Ik zou zeggen dat hij wat meer bier moet drinken en frituur moet eten. BIER!quote:Op zondag 4 september 2005 00:41 schreef cerror het volgende:
[..]
Taalverloedering?
Het zal mij de anus oxideren.
Trouwens, waarom kan het jou ene ruk schelen?
Hij zei rukquote:Op zondag 4 september 2005 00:41 schreef cerror het volgende:
[..]
Taalverloedering?
Jij nu ook.quote:
Rukken kreng.quote:Op zondag 4 september 2005 00:55 schreef Fallacy het volgende:
[..]
Oeh.. fuck.. ehmm..![]()
Ja, ik ben er.. en nu?
Jij bent ook geen lieve user he?quote:
Het verheugt mij te merken dat u aandacht aan mijn geschriften hebt besteed. Daarentegen bedroeft het mij dat de boodschap uw station geheel voorbij raast. Mijn waarde, het is nog niet te laat om aan boord van deze trein te springen!quote:Op zondag 4 september 2005 00:41 schreef cerror het volgende:
[..]
Taalverloedering?
Ja, wil je nu mekkeren of neucken hodverdehodver?quote:Op zondag 4 september 2005 00:58 schreef Fallacy het volgende:
[..]
Jij bent ook geen lieve user he?
Iemand jou ooit gezegd dat je newbies niet mag pesten?
En voordat je met die stomme door-bushokjes-tyf-smiley aankomt...
Doe is lief..
Ik zie aan de post dat u aardig gefrustreerd bent. Wil je erover praten? Moet ik een topic voor je openen in R&P?quote:Op zondag 4 september 2005 00:59 schreef cerror het volgende:
[..]
Ja, wil je nu mekkeren of neucken hodverdehodver?
Jouw nederlands zoals je het hier etaleert stamt uit het jaar 1500.quote:Op zondag 4 september 2005 00:58 schreef Kniesoor het volgende:
[..]
Het verheugt mij te merken dat u aandacht aan mijn geschriften hebt besteed. Daarentegen bedroeft het mij dat de boodschap uw station geheel voorbij raast. Mijn waarde, het is nog niet te laat om aan boord van deze trein te springen!
De reden waarom ik me zorgen maak is de reden waarom iedereen zich zorgen moet maken. De maatschappij verhardt en daar is de taalverloedering slechts debet aan. Het proces is omkeerbaar en waarom zouden we daar niet met z'n allen energie in steken?
quote:Op zondag 4 september 2005 01:00 schreef Fallacy het volgende:
[..]
Ik zie aan de post dat u aardig gefrustreerd bent. Wil je erover praten? Moet ik een topic voor je openen in R&P?
Arme cerror, moeite de waarheid onder ogen te zien..quote:
Tof.. dan pas je zo in het 'heb je wel eens een newbie geneuckt topic'quote:Op zondag 4 september 2005 00:59 schreef cerror het volgende:
[..]
Ja, wil je nu mekkeren of neucken hodverdehodver?
Mekker niet muts.quote:Op zondag 4 september 2005 01:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
Tof.. dan pas je zo in het 'heb je wel eens een newbie geneuckt topic'
Sterf poepchineesquote:
Hey hey hey.. en píjnlijk he...quote:
Ik ben niet zo into necrofilie.. maar als ik dat wel zou zijn.. mwah.. komt niet eens in de buurt..quote:Op zondag 4 september 2005 01:10 schreef Teringjakkie het volgende:
[..]
zoals jouw endeldarm na een anale beurt van je opa?
Ebola is zooooo 1960.quote:Op zondag 4 september 2005 01:12 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo into necrofilie.. maar als ik dat wel zou zijn.. mwah.. komt niet eens in de buurt..
Ik dacht eigenlijk meer aan een agressieve vorm van ebola.. Beetje uitgekouwd, maar het blijft een heerlijke ziekte...
Mag ookquote:Op zondag 4 september 2005 01:14 schreef Teringjakkie het volgende:
[..]
Ebola is zooooo 1960.
Neen, doe mij maar miltvuur voor dé pasjie!
ja hey, ik ben niet zo rijk mens!quote:Op zondag 4 september 2005 01:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mag ook![]()
Nog een beetje builenpest erbij? Wat van die etterende zweertjes erop? Of is dat dan weer over the top?
Geeft niet, ik kan er wel aan komen voor je..quote:Op zondag 4 september 2005 01:16 schreef Teringjakkie het volgende:
[..]
ja hey, ik ben niet zo rijk mens!
Als mijn taalgebruik op u overkomt alsof het ui de Middeleeuwen stamt, is er ergens iets mis gelopen in uw educatie. Kunt u mij vertellen op welke scholen u heeft gezeten? Waarschijnlijk kan ik de docenten aldaar wat raad geven.quote:Op zondag 4 september 2005 01:00 schreef cerror het volgende:
[..]
Jouw nederlands zoals je het hier etaleert stamt uit het jaar 1500.
Een goed millieu begint bij jezelf vrind.
Mag ik jou dan wat raad geven? Typ normaal, dat voorkomt dat je 20 minuten hebt zitten tussen twee posts.quote:Op zondag 4 september 2005 01:17 schreef Kniesoor het volgende:
[..]
Als mijn taalgebruik op u overkomt alsof het ui de Middeleeuwen stamt, is er ergens iets mis gelopen in uw educatie. Kunt u mij vertellen op welke scholen u heeft gezeten? Waarschijnlijk kan ik de docenten aldaar wat raad geven.
Het kan echt geen kwaad om even na te denken over een antwoord. Maar in dit geval waren internetverbindingsproblemen de oorzaak van mijn wat verlate reactie. Desondanks, bedankt voor het goed bedoelde advies, ik ben u er erkentelijk voor.quote:Op zondag 4 september 2005 01:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mag ik jou dan wat raad geven? Typ normaal, dat voorkomt dat je 20 minuten hebt zitten tussen twee posts.
Als je me nog één keer 'u' noem duw ik je toetsenbord door je strotquote:Op zondag 4 september 2005 01:31 schreef Kniesoor het volgende:
[..]
Het kan echt geen kwaad om even na te denken over een antwoord. Maar in dit geval waren internetverbindingsproblemen de oorzaak van mijn wat verlate reactie. Desondanks, bedankt voor het goed bedoelde advies, ik ben u er erkentelijk voor.
Liefquote:Op zondag 4 september 2005 01:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Als je me nog één keer 'u' noem duw ik je toetsenbord door je strot![]()
Vervolgens kijk ik of het beeldscherm er via de andere kant in gaat.. en geloof me.. probéren zal ik...
Welterusten beste heer..quote:Op zondag 4 september 2005 02:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
Lief
Ook ik zit in de connectiviteiten shit. Als men dat optelt bij de problemen die ik hier sowieso al heb vanwege de verdammte traagheid van internet hier, is de lol er gauw af. Ik haak dus even af voor heute abend
Slaap lekker, ende!
Al symptomen?quote:Op zondag 4 september 2005 02:34 schreef Teringjakkie het volgende:
ben er.
Krijg je die ook van ebola?quote:
yup, eng he?quote:Op zondag 4 september 2005 02:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
Krijg je die ook van ebola?
Hmm..
Naja..
Hmmm.. misschien cerror, of killswitch..quote:Op zondag 4 september 2005 02:41 schreef Teringjakkie het volgende:
[..]
yup, eng he?
Ga je nu nog iemand zo'n ziekte toewensen?
doe dat! 14.gifquote:Op zondag 4 september 2005 02:42 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hmmm.. misschien cerror, of killswitch..
Waarom doe ik nou zo gemeen? Zo ben ik helemaal niet..quote:
Ik ben er onlangs achter gekomen dat mijn type gedrag niet echt leuk word bevonden.quote:Op zondag 4 september 2005 02:45 schreef Janetje het volgende:
[..]
Waarom doe ik nou zo gemeen? Zo ben ik helemaal niet..
*iedereen bosje bloemetjes toewenst.. Behalve de mensen die allergisch zijn voor bloemen.. die krijgen een kunstplant..
Het maakt jou wie je bent..quote:Op zondag 4 september 2005 02:47 schreef Teringjakkie het volgende:
[..]
Ik ben er onlangs achter gekomen dat mijn type gedrag niet echt leuk word bevonden.
Maar zoals gewoonlijk heb ik daar weer dikke poep aan.
Eentje die een probleem heeft als ie me niet snel unblockt..quote:Op zondag 4 september 2005 02:52 schreef Teringjakkie het volgende:
[..]
De chagrijnige cynische alcohollist.
eerst rokenquote:Op zondag 4 september 2005 02:52 schreef Janetje het volgende:
[..]
Eentje die een probleem heeft als ie me niet snel unblockt..
quote:
De eerste zweren ook maar meteen uitgeknepen?quote:
U bent correctquote:
tuurlijk, ik ga er niet altijd zo bijlopen!quote:Op zondag 4 september 2005 03:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
De eerste zweren ook maar meteen uitgeknepen?
Gaat u wel eens uit?quote:
Wel goed handen gewassen toch he?quote:Op zondag 4 september 2005 03:07 schreef Teringjakkie het volgende:
[..]
tuurlijk, ik ga er niet altijd zo bijlopen!
Jazeker wel.. voelde mij alleen niet zo lekker vandaagquote:
Dat mag... maar niet vroeg naar bed danquote:Op zondag 4 september 2005 03:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jazeker wel.. voelde mij alleen niet zo lekker vandaag
Ik heb de hele dag al telkens dutjes gedaan.. niet moe meerquote:Op zondag 4 september 2005 03:09 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat mag... maar niet vroeg naar bed dan?
keej danquote:Op zondag 4 september 2005 03:09 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag al telkens dutjes gedaan.. niet moe meer
ik ga morgen dutten tot half 3quote:Op zondag 4 september 2005 03:09 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag al telkens dutjes gedaan.. niet moe meer
Mwah.. kan slechterquote:
Ik ga morgen nog eens een poging doen om de stad in te gaan.. hopelijk kom ik deze keer verder dan de bushaltequote:Op zondag 4 september 2005 03:17 schreef Teringjakkie het volgende:
[..]
ik ga morgen dutten tot half 3
hehehehe zolang je linkerzijde meewerkt welquote:Op zondag 4 september 2005 03:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik ga morgen nog eens een poging doen om de stad in te gaan.. hopelijk kom ik deze keer verder dan de bushalte
En rechts ook..quote:Op zondag 4 september 2005 03:21 schreef Teringjakkie het volgende:
[..]
hehehehe zolang je linkerzijde meewerkt wel
oefening baart kunst.quote:Op zondag 4 september 2005 03:22 schreef Janetje het volgende:
[..]
En rechts ook..
Mja.. dan kom ik in ieder geval tot in de bus
*met links tas vasthouden, met rechts ov laten zien
Ik denk een penseel..quote:Op zondag 4 september 2005 03:24 schreef Teringjakkie het volgende:
[..]
oefening baart kunst.
wie is dan de vader?
Drank.gifquote:Op zondag 4 september 2005 03:24 schreef The_Terminator het volgende:
Zo, dat was wel ff lekker zuipen in de kroeg![]()
Dus oefening plus penseel baart kunst?quote:
Oefening met penseel.. baart kunst.. een kunstwerk.quote:Op zondag 4 september 2005 03:26 schreef Teringjakkie het volgende:
[..]
Dus oefening plus penseel baart kunst?
Waar is het stukje creativiteit?
tja, technische oefening of spirituele.quote:Op zondag 4 september 2005 03:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oefening met penseel.. baart kunst.. een kunstwerk.
Die creativiteit is een onderdeel van oefening denk ik..
Oefening helpt wel om de techniek meester te worden om je gevoelens op papier/doek te krijgen.quote:Op zondag 4 september 2005 03:29 schreef Teringjakkie het volgende:
[..]
tja, technische oefening of spirituele.
Maar toch; oefening behoort eigenlijk niet qua kunst.
Doe wat je voelt... schilder vanuit nul
Naakte vrouw of auto?quote:Op zondag 4 september 2005 03:35 schreef The_Terminator het volgende:
Start ik mijn computer op, mag ik gelijk weer naar mijn prachtige wallpapertje kijken![]()
En ja, het bier smaakte lekker![]()
En het is een prachtig woord..quote:Op zondag 4 september 2005 03:37 schreef Teringjakkie het volgende:
peop.
Ik moest dat woord gewoon even posten
Vertelquote:Op zondag 4 september 2005 03:37 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Geen van beideLekkerrrrrrr
peopquote:
Het is fokking half 4quote:Op zondag 4 september 2005 03:40 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Moet je hier even op Fok! zoeken, vind je em wel![]()
Zal ik je ff helpen danquote:Op zondag 4 september 2005 03:41 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het is fokking half 4ik ga geen forum afzoeken om te kijken wat jij op je desktop hebt staan
Met peop?quote:
Merci.quote:Op zondag 4 september 2005 03:43 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Zal ik je ff helpen dan...
Het grote enige echte 'post je desktop' topic! dl. 8
zonder?quote:
Jaja, vind ik ookquote:Op zondag 4 september 2005 03:45 schreef Janetje het volgende:
[..]
Merci.
Leuke panties heeft ze aan..
Daar ging het ook om bij deze wall zeker?quote:
En ehmm.. rijstwafel met ehmmm.. pindakaas?quote:Op zondag 4 september 2005 03:52 schreef Teringjakkie het volgende:
[..]
dat natuurlijk.
en wat nog meer?
quote:Op zondag 4 september 2005 03:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
En ehmm.. rijstwafel met ehmmm.. pindakaas?
Ik wist het nog ik wist het nogquote:
Nou gaan ze hier denken dat ik de lievelingssnack van alle kutnewbies weet...quote:Op zondag 4 september 2005 03:57 schreef Teringjakkie het volgende:
[..]
Hodver, ik ben niet veilig meer!
Neequote:Op zondag 4 september 2005 03:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Daar ging het ook om bij deze wall zeker?
Je wilt graag toegang tot het keldertje en probeert zo je interesse in vastbinden te tonen?quote:
oh ja, kloonheid mogen ze niet wetenquote:Op zondag 4 september 2005 03:58 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nou gaan ze hier denken dat ik de lievelingssnack van alle kutnewbies weet...
Wat?! Ben jij een kloon?quote:Op zondag 4 september 2005 04:01 schreef Teringjakkie het volgende:
[..]
oh ja, kloonheid mogen ze niet weten
Ik heb allang toegangquote:Op zondag 4 september 2005 03:59 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je wilt graag toegang tot het keldertje en probeert zo je interesse in vastbinden te tonen?
Jezus 60km...quote:Op zondag 4 september 2005 19:33 schreef leolinedance het volgende:
Vanmiddag iets van 50 a 60 km gefietst![]()
Lekker weer mên![]()
Das snugger. Hoe lang was de oorspronkelijke route?quote:
Ik had niet echt een route. Ik ging hier ff naar het vliegveld (EIndhoven) en ff bij de kartbaan kijken. Toen besloot ik om maar een rondje er omheen te fietsen (wat nog vrij ver was trouwensquote:Op zondag 4 september 2005 19:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Das snugger. Hoe lang was de oorspronkelijke route?
Hehe nou lekker dan.quote:Op zondag 4 september 2005 19:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik had niet echt een route. Ik ging hier ff naar het vliegveld (EIndhoven) en ff bij de kartbaan kijken. Toen besloot ik om maar een rondje er omheen te fietsen (wat nog vrij ver was trouwens) En opeens zat ik in Waalre
en wist ik niet meer hoe ik terug moest. Heb het ff aan iemand gevraagd daar en lekker door de landerijen naar huis gefietst.
en terrasjes?quote:Op zondag 4 september 2005 19:33 schreef leolinedance het volgende:
Vanmiddag iets van 50 a 60 km gefietst![]()
Lekker weer mên![]()
Fietsen heerschtquote:Op zondag 4 september 2005 20:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee was geld vergeten. En was met de mountainbike (dus beetje tempo gemaakt)
Aha chill!quote:Op zondag 4 september 2005 20:37 schreef Jaguarized het volgende:
Mijn pa heeft ook een racefiets, fietst er ook regelmatig mee naar Assen en terug (60km) en Winschoten, Stadskanaal enzo....
Haha dan compenseert dat wel ja. Hij moet nog een keer naar Groningen fietsen. Heb ik vroeger, een jaar of 4-5quote:Op zondag 4 september 2005 22:39 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Aha chill!
Ben trouwens echt goed bezig. Bijna 2 maanden gestopt met roken, auto verkocht (dus meer fietsen). En dan ook nog op zondag dit soort tochten.
Pfff gekkenwerk eigenlijk. Ach ik compenseer het wel met een lekker biertje en snacks uit de vetpan![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 20:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee was geld vergeten. En was met de mountainbike (dus beetje tempo gemaakt)
*luistert "dude looks like a lady"quote:Op zondag 4 september 2005 23:27 schreef JDude het volgende:
Avond, jongens en meisjes.
Ik zit zonder bier vanavond.
* leolinedance trekt een biertje openquote:Op zondag 4 september 2005 23:27 schreef JDude het volgende:
jij luisterd helemaal nietsquote:Op zondag 4 september 2005 23:28 schreef Janetje het volgende:
[..]
*luistert "dude looks like a lady"
Sinds wanneer zit er een msn-plugin in winamp?quote:Op zondag 4 september 2005 23:34 schreef killswitch het volgende:
[..]
jij luisterd helemaal niets
volgens msn dan
kun je zo regelen hoorquote:Op zondag 4 september 2005 23:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
Sinds wanneer zit er een msn-plugin in winamp?
Dat heb jij niet.. en ik kan het we...quote:
Wederom tref ik vanavond mensen die niet in staat zijn een fatsoenlijke Nederlandse zin te typen. Mijn hart huilt!quote:Op zondag 4 september 2005 23:34 schreef killswitch het volgende:
[..]
Jij luistert helemaal niets
volgens msn dan
Hop eens naar het TPG topic.quote:Op zondag 4 september 2005 23:27 schreef JDude het volgende:
zgeit aan jauquote:Op zondag 4 september 2005 23:37 schreef Kniesoor het volgende:
[..]
Wederom tref ik vanavond mensen die niet in staat zijn een fatsoenlijke Nederlandse zin te typen. Mijn hart huilt!
En nu?quote:
Wederom ben jij er. Mijn hart huilt..quote:Op zondag 4 september 2005 23:37 schreef Kniesoor het volgende:
[..]
Wederom tref ik vanavond mensen die niet in staat zijn een fatsoenlijke Nederlandse zin te typen. Mijn hart huilt!
Oh gaan we weer heel fout Nederlands typen?quote:
Spot er maar mee! Ooit zul je achter de waarheid komen. Mijn waarheid! Maar dan is het al te laat, mijn waarde, te laat zeg ik je!quote:
quote:Op zondag 4 september 2005 23:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wederom ben jij er. Mijn hart huilt..
Dat was mijn verkapte "Heb-medelijden-met-mij" post.quote:
En wie zegt dat jou "waarheid" de waarheid is?quote:Op zondag 4 september 2005 23:40 schreef Kniesoor het volgende:
[..]
Spot er maar mee! Ooit zul je achter de waarheid komen. Mijn waarheid! Maar dan is het al te laat, mijn waarde, te laat zeg ik je!
is er ook een reden om medelijden met je te hebben dan ?quote:Op zondag 4 september 2005 23:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat was mijn verkapte "Heb-medelijden-met-mij" post.![]()
Begin jij ook al met die smiley?quote:
Mwoah in het kort komt het er op neer dat ik niet terug mag komen bij TPG en andere mensen wel terwijl er duidelijk is gezegd dat men niet terug mag komen.quote:Op zondag 4 september 2005 23:42 schreef killswitch het volgende:
[..]
is er ook een reden om medelijden met je te hebben dan ?
Net gelezen. Wat een hufterige actie.quote:Op zondag 4 september 2005 23:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat was mijn verkapte "Heb-medelijden-met-mij" post.![]()
Je lijkt c wel...quote:
Zolang je blijft functioneren ja.quote:Op zondag 4 september 2005 23:44 schreef JDude het volgende:
[..]
Net gelezen. Wat een hufterige actie.
Ben blij dat ik er al 5 jaar zit en ze me met geen mogelijkheid de deur uit krijgen, zolang ik blijf functioneren..
lekkere naai actie idd om je zo als onbestelbaar weer terug naar huis te sturenquote:Op zondag 4 september 2005 23:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mwoah in het kort komt het er op neer dat ik niet terug mag komen bij TPG en andere mensen wel terwijl er duidelijk is gezegd dat men niet terug mag komen.
Momenteel ben ik een roepende in een zeer uitgestrekte woestijn. Maar zoals een oase nomaden lokt, zal ik ooit gehoord worden. En ik geloof dat ook u, momenteel nog ronddolend, de weg zal weten te vinden!quote:Op zondag 4 september 2005 23:41 schreef killswitch het volgende:
[..]
En wie zegt dat jou "waarheid" de waarheid is?
dat u de komende maand geen water tegen mag komenquote:Op zondag 4 september 2005 23:46 schreef Kniesoor het volgende:
[..]
Momenteel ben ik een roepende in een zeer uitgestrekte woestijn. Maar zoals een oase nomaden lokt, zal ik ooit gehoord worden. En ik geloof dat ook u, momenteel nog ronddolend, de weg zal weten te vinden!
Het slaat werkelijk waar nergens op en ik zit er ook over na te denken om binnenkort, op een nette manier, even "verhaal" te halen.quote:Op zondag 4 september 2005 23:46 schreef killswitch het volgende:
[..]
lekkere naai actie idd om je zo als onbestelbaar weer terug naar huis te sturen
Ik vind je gewoon een randdebiel die nog geen chloor in een openluchtzwembad zou kunnen vinden..quote:Op zondag 4 september 2005 23:46 schreef Kniesoor het volgende:
[..]
Momenteel ben ik een roepende in een zeer uitgestrekte woestijn. Maar zoals een oase nomaden lokt, zal ik ooit gehoord worden. En ik geloof dat ook u, momenteel nog ronddolend, de weg zal weten te vinden!
Dat is echt een hele wrange woordspeling!quote:Op zondag 4 september 2005 23:46 schreef killswitch het volgende:
[..]
lekkere naai actie idd om je zo als onbestelbaar weer terug naar huis te sturen
Die gebruikt hem ook ten overvloede hierquote:Op zondag 4 september 2005 23:46 schreef killswitch het volgende:
[..]
omdat?
en thanx for the compliment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |