quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:42 schreef cerror het volgende:
[..]
Liever een intercity in mijn gelaat
dan yvonne de pwner of my zaad.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en post als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeks en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
Nog effe doorzuipen en er kan ook [ONZ] bijquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:56 schreef The_Terminator het volgende:
Toch wel mooi dat kunstwerkje van mij
Waar zou T_T toch voor staanquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:57 schreef Jaguarized het volgende:
Dat is serieus van jou?
Hoeft niet, op zich. Je moet het voor jezelf doen, ofzo.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:57 schreef -Mo- het volgende:
Ik kom hier voortaan speciaal voor jullie elke dag.
Kweeniequote:Op zaterdag 3 september 2005 02:58 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Waar zou T_T toch voor staan![]()
Tja, nog even doppen sparen dan maarquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:58 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nog effe doorzuipen en er kan ook [ONZ] bij
Die ken ik ookquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:01 schreef Jaguarized het volgende:
Vroeger toen de kratten bier nog van hout waren en je door moest zuipen om de kachel op te stoken.
Weet ik.quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:04 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Die ken ik ook![]()
Das wel een leuke![]()
Vroeger, toen Michael Jackson nog gewoon zelf op Neverland speelde.quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:06 schreef The_Terminator het volgende:
Vroeger, toen Michael Jackson nog zwart was
Jij ouwe snoeperd!quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:07 schreef Janetje het volgende:
Vroeger.. toen men met BeFfen nog iets heel anders bedoelde...
quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:07 schreef Janetje het volgende:
Vroeger.. toen men met BeFfen nog iets heel anders bedoelde...
Wie is er hier nou oud?quote:
quote:
Niet van me gedacht?quote:
Jij stelde de vraag!quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:12 schreef Janetje het volgende:
[..]Ja.. maar daar noem je ook een fossiel he..
quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:12 schreef Janetje het volgende:
[..]Ja.. maar daar noem je ook een fossiel he..
Zó braaf ben ik nou ook niet hoor..quote:
Hij was meer.. tja.. retorisch...quote:
Je bent te braaf.quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zó braaf ben ik nou ook niet hoor..Kan ie nog gemaakt worden...
Nou.. ok, heel braaf, maar niet altijd...quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:16 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Je bent te braaf.
En neen, die ist kapot.
Ah.quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hij was meer.. tja.. retorisch...
Hij houdt niet meer van ons...quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:16 schreef rompompom het volgende:
[..]
't Is ons onverbloemd duidelijk geworden, d-d
Sorry hoor, maar je bent echt te braafquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nou.. ok, heel braaf, maar niet altijd...![]()
*huil
Ja duhh!quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah.
*denkt na
Sloeg het dan op mij?
Slaap ze jongen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:18 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar je bent echt te braaf
En ik ga toch zo maffen![]()
Hoe zit het met dat googleding om te sjetten?quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:16 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Je bent te braaf.
En neen, die ist kapot.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:18 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
de c-naam at gmail punt com.quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hoe zit het met dat googleding om te sjetten?
Daar ga ik het nu niet over hebben.quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ben ik echt véél te braaf??! Waarom?!
ik ook...
Zo'n vaag vermoeden had ik alquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:20 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Daar ga ik het nu niet over hebben.
Slapen dus.
*troostend bier in keel gietquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:17 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hij houdt niet meer van ons...![]()
*sniffend in rpp's armen valt...
Slaap wel, na de laatste peukquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:18 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Je zit me zekerweten niet te bespieden?quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:20 schreef rompompom het volgende:
[..]
*troostend bier in keel giet
[..]
Slaap wel, na de laatste peuk [afbeelding]
Ah, ok. Ik heb dat prog niet hier, ik zal er eenmaal thuis eensch een blik op werpen. Geen Hollandia natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:19 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
de c-naam at gmail punt com.
Moet ie je daarvoor bespieden dan?quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:21 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Je zit me zekerweten niet te bespieden?
Ik begin patronen te herkennenquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:21 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Je zit me zekerweten niet te bespieden?
quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:23 schreef Diana_Piper het volgende:
Welterusten mensen die ik vanavond in de gaten heb gehouden..
Ja zo onderhand.. moet er pas om half 9 uut.. maar toch..quote:
Welterusten R.quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:27 schreef Duncan-Death het volgende:
Trusten J.
Ooit zullen uwe lippen den mijne kruisen.
Ik heb er ook weer van genoten ja..quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dag J, het was weer lekker BeFfen vanavond
Tuurlijkquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:29 schreef Jaguarized het volgende:
Blijven er nog mensen over?
Ik denk eerlijk gezegd dat elk levend wezen sterftquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:29 schreef Janetje het volgende:
[..]
Welterusten R.
Wanneer dat gebeurt zullen de vogels buiten opleven en de bloesems weder in bloei geraken...
teiltje opzoekt...
Trusten!!
Dáár gaat het om! Geven en nemen, iedereen moet er een voldaan gevoel aan overhouden!quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:29 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik heb er ook weer van genoten ja..
Ach.. als hij en ik maar blijven leven... dan is alles in orde...quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat elk levend wezen sterft
Ging jij niet slapen?quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach.. als hij en ik maar blijven leven... dan is alles in orde...![]()
brrr...
fijn, toen had ik mezelf echt misselijk gemaakt![]()
Ze proberen me allemaal weg te jagen.. maar ja ik ga alquote:
En daar komt dan een nieuw Superras uit voort?quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach.. als hij en ik maar blijven leven... dan is alles in orde...![]()
brrr...
fijn, toen had ik mezelf echt misselijk gemaakt![]()
Ik slaap eens uit voor de verandering.quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:34 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ach, moet er morgen om 10.00 pas uit. Dat kan ik wel volhouden![]()
Nou.quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:37 schreef rompompom het volgende:
Menschjesch, ook ik geef er momenteel de brui aan, het was een gedenkwaaldige avond
Tja, helaas kan ik dat niet... Maargoed, geld verdienen is ook leukquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:35 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik slaap eens uit voor de verandering.![]()
Dat doet de IBG al voor mij.quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:40 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Tja, helaas kan ik dat niet... Maargoed, geld verdienen is ook leuk![]()
En ik moet weer een keer op zoek naar nieuw werk.quote:
Ach, en dan heb je ook weer wat te doen ja...quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:49 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En ik moet weer een keer op zoek naar nieuw werk.
Doeg!quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:58 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ach, en dan heb je ook weer wat te doen ja...
Ik ga trouwens slapen... Tot morgen![]()
En welk schepsel heb je een oor aangenaaid?quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:49 schreef leolinedance het volgende:
Het was even vroeg eruit, maar het resultaat mag er wezen!
![]()
Heb mijn auto verkocht voor een zeer respectabel bedrag![]()
Een zeeuws stel.quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
En welk schepsel heb je een oor aangenaaid?
Verkeerde topic.quote:
Smilieposts mogen hier wel ja.quote:
hier wel jaquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:21 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Smilieposts mogen hier wel ja.
Waterhole?quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:23 schreef saaw het volgende:
[..]
hier wel ja
een smilie is vaak toch uit duidelijk genoeg?
ik ga zo bierenfrituur komt later vanavond pas denk ik
quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Waterhole?
Ja nu ken ik die tent van naam he.
Oh dat is die kraakplek?quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:24 schreef saaw het volgende:
[..]yeah denk het wel
misschien naar het magazijn
kzie wel
quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:21 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Smilieposts mogen hier wel ja.
nee dat is te occiiquote:
wellicht dat wij nog even gaan bieren in de knikkerbak na het bowlen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:25 schreef saaw het volgende:
[..]
nee dat is te occii
maar daar is niks interessants vanavond geloof ik
ohja je gaat bowlenquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
wellicht dat wij nog even gaan bieren in de knikkerbak na het bowlen.
21.00 en het is vet duur. 6,83 euro per 2 uur per persoon.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:27 schreef saaw het volgende:
[..]
ohja je gaat bowlen
hoelaat?
ik moet mijn vrienden ook maar overtuigen om weer eens te gaan bowlen
wil je er over praten?quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
21.00 en het is vet duur. 6,83 euro per 2 uur per persoon.![]()
zet maar in de SC of mail maar, ik ben zo weg.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:32 schreef saaw het volgende:
[..]jij wint
ohja foto's, ff kabeltje zoeken
ze ze wel in mn fobo, dan zie je ze vast wel een keertjequote:Op zaterdag 3 september 2005 20:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
zet maar in de SC of mail maar, ik ben zo weg.![]()
![]()
ohja dat kan ook ja.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:37 schreef saaw het volgende:
[..]
ze ze wel in mn fobo, dan zie je ze vast wel een keertje
ballenquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:41 schreef Jaguarized het volgende:
ik ben richting bowlingbaan, daar kan je óók bier drinken
AMSTEL 1870!quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:01 schreef Knikkerputje het volgende:
Bier!
Heeft er iemand knikkers meegenomen? Of kaarten?
tis niet druk hierquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:06 schreef Knikkerputje het volgende:
[..]
Klinkt in Ordnung..
Om uit te delen of is het te weinig?
*hand opsteekt en spiedend naar bier kijkt..quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:09 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
tis niet druk hier
kan wel ronddelen
enkele sixpakcs
vertel s wat over jezelfquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:35 schreef Fallacy het volgende:
Ben ik hier ook welkom?
Met een cheil userticon als dat welquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:35 schreef Fallacy het volgende:
Ben ik hier ook welkom?
Fallacy is de nick.quote:
Ik wou dat ik hetzelfde van de jouwe kon zeggen..quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Met een cheil userticon als dat wel
en waarom :quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:50 schreef Fallacy het volgende:
[..]
Fallacy is de nick.
Ik ben niet dol op bushokjes.
Tieten posten doen we niet aan.
Bier heerst..
Echt, ik erger me mateloos aan het taalgebruik hier. Ik lurk nu al een hele tijd, maar dit was echt de druppel!quote:
de druppel uit je knuppel?quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:11 schreef Kniesoor het volgende:
[..]
Echt, ik erger me mateloos aan het taalgebruik hier. Ik lurk nu al een hele tijd, maar dit was echt de druppel!
Fijn, nog zo'n zeikwijf op fok!, precies wat we nodig hadden.quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:11 schreef Kniesoor het volgende:
[..]
Echt, ik erger me mateloos aan het taalgebruik hier. Ik lurk nu al een hele tijd, maar dit was echt de druppel!
*eensquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:23 schreef Fallacy het volgende:
[..]
Fijn, nog zo'n zeikwijf op fok!, precies wat we nodig hadden.
Wat een kansloos antwoord.quote:
Hij zei conflictenquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:37 schreef Kniesoor het volgende:
[..]
Wat een kansloos antwoord.
De verloedering van de taal is de verloedering van de maatschappij. Men is verleerd het normale Nederlandse woord fatsoenlijk te hanteren. Ga maar eens kijken hier op Fok!; er komt haast geen bericht voorbij zonder een woord dat vanuit het Engels gejat is. En dan heb ik het nog niet eens over het taalgebruik op internet van de zogeheten "breezers". De tranen staan bij het pogen-tot-ontcijferen in mijn ogen en niet van ontroering of van het lachen. Het is de ondergang van het belangrijkste communicatiemiddel in onze samenleving. Daarom is het niet verbazend dat het met die samenleving zo slecht gaat op dit moment. We kunnen elkaar niet meer normaal duidelijk maken wat we bedoelen, hetgeen leidt tot onbegrip met als gevolg onnodige conflicten.
Ik voel me een eenzaam strijder.
Dat is ook zo iets. Het selectief lezen van berichten en in een antwoord de rest van de boodschap achterwege laten. Het staat niet voor niets in één bericht; het vormt één geheel. Het dient dan ook als zodanig ge-interpreteerd te worden en niet als losgeslagen zinnen, laat staan woorden, dame. Selectiviteit zorgt er ook voor dat boodschappen niet begrepen worden. En ja, onbegrip werkt kwaad in de hand.quote:
Blablabla..quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:51 schreef Kniesoor het volgende:
[..]
Dat is ook zo iets. Het selectief lezen van berichten en in een antwoord de rest van de boodschap achterwege laten. Het staat niet voor niets in één bericht; het vormt één geheel. Het dient dan ook als zodanig ge-interpreteerd te worden en niet als losgeslagen los staande zinnen, laat staan woorden, dame. Selectiviteit zorgt er ook voor dat boodschappen niet begrepen worden. En ja, onbegrip werkt kwaad in de hand.
Staan hier ook nog namen in van overbekende taalmisbruikers die lachstuipen bij u opwekken?
Ik merk dat het spelen met taal bij u in het bloed zit. Het is bedroevend om te zien dat u het misbruikt.quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:57 schreef Fallacy het volgende:
[..]
Blablabla..
Nee niet echt, maar als ik willekeurige letters hier uit neem kan ik wel namen vormen als:
Braun
Pool
Misschien zelfs dirkh.
Dat is niet de bedoeling? Of wel?
Dude! Ik heb nog nooit zoveel zefgeschreven tekst in één post in BeF gezien als in die posts van jou!quote:Op zondag 4 september 2005 00:00 schreef Kniesoor het volgende:
[..]
Ik merk dat het spelen met taal bij u in het bloed zit. Het is bedroevend om te zien dat u het misbruikt.
Eenschquote:Op zondag 4 september 2005 00:12 schreef cerror het volgende:
Wat doet al dat geouwehoer hier?
Als je een serieuze discussie wilt ga je maar ergens anders heen.
Daar hebben we nog zo'n heerschap die de maatschappij aan het ondermijnen is. Maar vrees niet, mijn waarde, ik probeer slechts te waarschuwen tegen de gevaren die u zelf blijkbaar niet inziet.quote:Op zondag 4 september 2005 00:12 schreef cerror het volgende:
Wat doet al dat geouwehoer hier?
Als je een serieuze discussie wilt ga je maar ergens anders heen.
quote:Op zondag 4 september 2005 00:29 schreef Kniesoor het volgende:
[..]
Daar hebben we nog zo'n heerschap die de maatschappij aan het ondermijnen is. Maar vrees niet, mijn waarde, ik probeer slechts te waarschuwen tegen voor de gevaren die u zelf blijkbaar niet inziet.
Wat voor gevaren?quote:Op zondag 4 september 2005 00:29 schreef Kniesoor het volgende:
[..]
Daar hebben we nog zo'n heerschap die de maatschappij aan het ondermijnen is. Maar vrees niet, mijn waarde, ik probeer slechts te waarschuwen tegen de gevaren die u zelf blijkbaar niet inziet.
Arm schaap.quote:Op zondag 4 september 2005 00:34 schreef cerror het volgende:
[..]
Wat voor gevaren?
Mensen in rolstoelen of zenders in m'n bier?
Taalverloedering?quote:Op zondag 4 september 2005 00:39 schreef Kniesoor het volgende:
[..]
Arm schaap.
Als u de moeite neemt een klein stukje tekst wat ik eerder heb getypt in deze topic door te nemen, begrijpt u vast wat ik bedoel. Hopelijk schijnt het licht op de zaken, waardoor u gaat beseffen wat u moet verbeteren aan u zelf om deze wereld beter te maken.
Whehe, wat een flapdrol! Ik zou zeggen dat hij wat meer bier moet drinken en frituur moet eten. BIER!quote:Op zondag 4 september 2005 00:41 schreef cerror het volgende:
[..]
Taalverloedering?
Het zal mij de anus oxideren.
Trouwens, waarom kan het jou ene ruk schelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |