Veel durfden ook gewoon niet meer terug te komen hè. Ze kunnen ook totaal niet meer met elkaar communiceren. Je staat er min of meer alleen voor. Je kunt niet om 'backup' vragen wanneer je in gevaar verkeerd, en velen hadden er al zo'n 50 uur non-stop opzitten.quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:19 schreef Keromane het volgende:
Die plunderende politie.. sjesis. 20% van de politie zou al niet zijn op komen dagen bij hun shift.
Wow, die is me even pissed...quote:Op zaterdag 3 september 2005 04:13 schreef le_knightclub_soda het volgende:
En ook respect voor Kanye West:
http://sr1.mytempdir.com/142865
-edit- Even nagekeken, dit was het fragment ja.quote:
Je bedoelt steden met een rijkere en vooral meer blanke bevolking?quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
waarom kon dit in andere steden wel?
Geweldig.. wat een reporterquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:11 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
http://www.zippyvideos.co(...)-looting-in-walmart/
Iemand dit al gezien ???
Meld je het ook even als we er weer uit mogen?quote:Op zaterdag 3 september 2005 06:19 schreef Mikrosoft het volgende:
Welkom in Concentration Camp USA een rampgebied!
Kun je zien hoeveel BS de officiele kanalen, politici, overheden en woordvoerders, vertellen.quote:
The big disconnect on New Orleans
The official version; then there's the in-the-trenches version
NEW ORLEANS, Louisiana (CNN) -- Diverging views of a crumbling New Orleans emerged Thursday, with statements by some federal officials in contradiction with grittier, more desperate views from the streets.
CNN: conflicting views
Nou, waar zijn toch die bussen waar hij het steeds over heeft.quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:49 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Respect voor Nagin.
Ik denk niet dat ze nog allemaal te gebruiken zijn.quote:Op zaterdag 3 september 2005 08:06 schreef CeeJee het volgende:
[..]
Nou, waar zijn toch die bussen waar hij het steeds over heeft.
[[url=http://img363.imageshack.us/img363/3328/buses0kg.th.jpg]afbeelding][/URL]
Misschien hadden deze schoolbussen afgelopen weekend opdracht van Nagin kunnen krijgen wat te doen.
Nu niet meer nee. Maar wat deden ze voor de hurricane ?quote:Op zaterdag 3 september 2005 08:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze nog allemaal te gebruiken zijn.
Toen stonden ze geparkeerd, zo te zien in een veilige zone voor wind. Die overstroming kwam pas later he...quote:Op zaterdag 3 september 2005 08:25 schreef CeeJee het volgende:
[..]
Nu niet meer nee. Maar wat deden ze voor de hurricane ?
quote:Op zaterdag 3 september 2005 08:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jep, Hotlinken mag niet idd.. maar wat een typefouten zeg.. in dat stukje.. zelft ik zie ze
Ze hadden op zaterdag en zondag die duizenden mensen kunnen evacueren nadat Nagin dat bevolen had.quote:Op zaterdag 3 september 2005 08:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Toen stonden ze geparkeerd, zo te zien in een veilige zone voor wind. Die overstroming kwam pas later he...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |