Whahaha idd....quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:13 schreef rubinio het volgende:
Dat dit nou een van de eerste dingen moet zijn die die BB baby moet aanhoren
Ja zag het vanmiddag ook al, toen was het al voorspelbaarquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:15 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Voorspelbaar die middelvinger
Zal wel eens tijd worden, Bart en Sabine hadden allang de reputatie van Sabine vastgelegd.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:15 schreef diamondvoodoo het volgende:
En nu???????????? Gaan ze neuken?
Ik heb vooral respect voor de mensen die het aanzienquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:15 schreef CartWOman het volgende:
Scan, Joost is ook niet bepaald mijn favoriet, maar hier kan ik wel respect voor opbrengen.
Dat hij hier zoveel tijd in heeft gestoken....![]()
Nee hoor... dat heeft ook even geduurdquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:17 schreef rubinio het volgende:
[..]
Zal wel eens tijd worden, Bart en Sabine hadden allang de reputatie van Sabine vastgelegd.![]()
Shut upquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor... dat heeft ook even geduurd
Menno ziet Linda niet zo zitten denk ik dus die combi zal niet gaan gebeuren denk ik.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:21 schreef diamondvoodoo het volgende:
Dat denk ik ook the vulture.... Menno is wel zo iemand en Linda is er niet vies van denk ik
Linda lijkt me meer sexverslaafd, maar die weet zich wijselijk veel meer te beheersen en wacht nog effe af.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Menno ziet Linda niet zo zitten denk ik dus die combi zal niet gaan gebeuren denk ik.
Het is wel jammer dat ze een sexverslaafd persoon in het huis hebben gezet in de vorm van Linda, maar dat juist haar 'vorm' kut is![]()
Dat is idd waar.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:16 schreef Wokkel het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt maar die Joost doet wel zijn best om er wat van te maken met de groep. Jammer dat hij zo onderdanig is naar Rob toe, een beetje ruzie zou hem goed staan
Ze ging gister toch nog met Rikkert?quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:24 schreef Wokkel het volgende:
Die Lieske is wel een klein kind zeg...Roel mag wel oppassen dat ze hem geen pedo gaan noemen.
Ach de sexuele spanning na zoveel dagen verdoezelt die vorm welquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Menno ziet Linda niet zo zitten denk ik dus die combi zal niet gaan gebeuren denk ik.
Het is wel jammer dat ze een sexverslaafd persoon in het huis hebben gezet in de vorm van Linda, maar dat juist haar 'vorm' kut is![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:25 schreef Falco het volgende:
[..]
Linda lijkt me meer sexverslaafd, maar die weet zich wijselijk veel meer te beheersen en wacht nog effe af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |