van postzegels tot formaat 120 x 120 grindtegelsquote:Op maandag 19 september 2005 12:53 schreef Browneye het volgende:
Fijn, ik vertek over een paar weken naar Ghana! Had dat nou niet gezegd! Nee, maar serieus, is het echt zo erg daar? En welk formaat?
Have I got a story for you...quote:Op maandag 19 september 2005 12:53 schreef Browneye het volgende:
Fijn, ik vertek over een paar weken naar Ghana! Had dat nou niet gezegd! Nee, maar serieus, is het echt zo erg daar? En welk formaat?
quote:Op maandag 19 september 2005 14:05 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
..............
Ik krijsend proberen op te staan (ik zat dus onder een tafel). Gevolg: alles zeilt van die tafel af en een poot van het dressoirtje begeeft het. Voor een fokking spin...
Ik denk niet dat die mensen mij nog een keer uitnodigen...![]()
Die van ons is dapperder dan zijn baasjequote:Op maandag 19 september 2005 14:21 schreef Marietje_34 het volgende:
Mijn katten zijn bang voor grote spinnen
Koop een bulldogquote:Op maandag 19 september 2005 14:21 schreef Marietje_34 het volgende:
Mijn katten zijn bang voor grote spinnen
hij is een hagedisje aan het opetenquote:Op maandag 19 september 2005 20:12 schreef Dafje33 het volgende:
Iemand nog een koekje?
![]()
Wat zit die spin nu te eten, eigenlijk?
kijk het filmpje die beesten zijn echt grootquote:Op dinsdag 20 september 2005 05:56 schreef Uhmmie het volgende:
die foto is alleen beetje flauw
dat is een april foolsday grap van een stel amerikanen geweest
en handig gefotografeerd zodat ze HUGE lijken
maar let maar eens op de mouw rechts in beeld.. die is ook HUGE
ze zijn stiekum heel stuk kleiner
als het serieus is niet nee schurft is geen pretje wat voor spin was hetquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:53 schreef Schonedal het volgende:
Ik heb eens een kanjer van een spin overz`n koppie geaaid, deed net of ik hem lief vond.
De volgende dag had ik schurft op mijn handen gekregen, na jaren is het nog niet over.
Leuk he?
ikheb nog nooit gehoord van spinnen met schurftquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:27 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
als het serieus is niet nee schurft is geen pretje wat voor spin was het![]()
Waar ik mij dan weer zorgen over maak is dat als je zo'n beestje thuis hebt en hem/haar even uit haar bak haalt (met wat voor reden dan ook). Ze je bijt en je als automatische schrikreactie het diertje een zwieper geeft.... als ze op hun rug vallen kan het toch "breken" ? ( en sterven ze)quote:Op zondag 25 september 2005 10:34 schreef dimage het volgende:
Ben 4 weken geleden tijdens het schoonmaken van koekie's haar terrarium ook gebeten. Madam klom steeds om mijn arm en per ongeluk was ik even te ruw. Direct azijn erover en niets aan de hand daarna
[afbeelding]
de achterkant van hun lichaam is inderdaad het zwakste punt. Maar je moet gewoon rustig aandoen met dit soort dieren. En die schrik reactie heb ik niet meer. Ben nu al zovaak gebetenquote:Op zondag 25 september 2005 10:51 schreef Mirage het volgende:
[..]
Waar ik mij dan weer zorgen over maak is dat als je zo'n beestje thuis hebt en hem/haar even uit haar bak haalt (met wat voor reden dan ook). Ze je bijt en je als automatische schrikreactie het diertje een zwieper geeft.... als ze op hun rug vallen kan het toch "breken" ? ( en sterven ze)
ze zijn er nog niet helemaal uit hoe dat werkt tho.. dat is best grappigquote:Op zondag 25 september 2005 11:03 schreef beestjuh het volgende:
Er lopen hier ook weer aardig wat achtpootjes in huis. Van mij mogen ze allemaal blijven, enkel de hele grote enge die ik niet 's nachts tegen wil komen zet ik lekker buiten in de tuin.
Gister zat er een grote kruisspin aan de buitenkant van het raam een prachtig web te bouwen, wat een schitterend gezichtNet alsof hij geroutineerd een haakwerkje aan het maken was, eerst met het ene pootje een draadje uit zich trekken, dat vervolgens met het andere pootje tegen de andere draad drukken en weer een stapje verder. Telkens evenredige afstanden, onvermoeibaar doorgaand tot het web helemaal naar zijn (haar) smaak was. Fascinating
![]()
volgens mij si dat al een paar keer gezegdquote:Op zondag 25 september 2005 22:47 schreef Take_A_Picture het volgende:
Maar... je wordt dus weleens gebeten door zo'n tarantula, dimage? Dat is dus niet dodelijk dan zoals ze altijd doen vermoeden enzo... klinkt misschien heel suf en stom maar ik dacht dus altijd dat hun gif hartstikke slecht was.
quote:Op zondag 25 september 2005 13:26 schreef Uhmmie het volgende:
[..]
ze zijn er nog niet helemaal uit hoe dat werkt tho.. dat is best grappig
ze hebben ook onderzoek gedaan met drugs
om te kijekn wat er gebeurd als ze onder invloed zijn
dan krijg jedus ineens hele rare patronen en gaten in het web
ik ook.. maar dat neemt niet weg dat ik het wel onthou op zichquote:Op maandag 26 september 2005 22:34 schreef Take_A_Picture het volgende:
Eensch!
Nou, da's dus niet helemaal waar. Deze spinnen staan bekend om hun bijzonder gemene beten.quote:Op zondag 25 september 2005 09:40 schreef Uhmmie het volgende:
als je je enigzins zou verdiepen in het beestje.. zou dat ineens niet zo raar zijn
en die vent had gewoon even naar een dokter moeten gaan
dan was er gewoon geen probleem geweest
maar nee.. in de naam van "de wetenschap" moet het uitgetest worden en moeten de plaatjes online
Lezen! het gaat hier over de "Brown recluse spider", en daar zijn nog wel veel gruwelijker plaatjes van te vinden.quote:Op woensdag 28 september 2005 07:17 schreef Uhmmie het volgende:
KAN ja
en daarom word elke keer als het over spin gaat... exact DAT plaatje erbij gehaald
"zie je wel dat je er dood van gaat"
nahja.. overdrijven is ook een vak hoor
Zei ik dat dan?quote:Op woensdag 28 september 2005 20:28 schreef Uhmmie het volgende:
en dus zijn alle spinnen eng?
Eigenlijk vind ik spinnen diep in mijn hart wel mooiquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:42 schreef Schonedal het volgende:
Eigenlijk vind ik spinnen ook wel lief.
Het zijn erg nuttige beestjes.
Ze eten insecten.
Insecten vind ik eng.
Die bijten en brengen ziekten over.
Laatst was er een mug die me stak, ik kreeg een bult waarvoor ik op mijn tenen moest staan om er over heen te kunnen kijken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |