van nature agressief.. althans deze soort. de vrouwtjes staan bekent om hun tameloze agressie. en dat maak ik elke dag meequote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:23 schreef Abigail het volgende:
Waarom is Koekie zo agressief? Is dat gewoon het soort spin?
Of is ze boos dat ze in een bak zit?![]()
nee je meet van voor tot achterpoot en dan kom je uit op 30cm in gestrekte vorm het lichaam is dan een 18 a 20cm groot wat nog steeds groot is hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:02 schreef Nonneke het volgende:
wat een monsters
![]()
Hoe meet je een spin eigenlijk ? Alleen zn lichaampje of via (gestrekte) pootjes ? Want een Spin van 30cm als je via zn pootjes meet valt opzich nog te doen, maar als alleen zn lichaam al 30 cm wordtWel stoer zeg
![]()
Dat je het durft![]()
Ja das zeker nogsteeds grootquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:25 schreef dimage het volgende:
[..]
van nature agressief.. althans deze soort. de vrouwtjes staan bekent om hun tameloze agressie. en dat maak ik elke dag meeze valt zonder enige vorm van angst mijn handschoen aan als ik in haar hok kom
[..]
nee je meet van voor tot achterpoot en dan kom je uit op 30cm in gestrekte vorm het lichaam is dan een 18 a 20cm groot wat nog steeds groot is hoor
Iieeughhhquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:25 schreef dimage het volgende:
nee je meet van voor tot achterpoot en dan kom je uit op 30cm in gestrekte vorm het lichaam is dan een 18 a 20cm groot wat nog steeds groot is hoor
want ?? ik woon in nederland en niet in een latijnsland en dit verstaat elke nederlanderquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:27 schreef NiteSpeed het volgende:
Man, wat een prutser ben je. Je gebruikt toch geen Nederlandse benamingen voor je dieren als je professioneel er mee bezig bent.
Texaanse vogelspin, mijn reet. Zeg dan gewoon Aphonopelma Anax.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |