Heb ooit welles op de barbeque tent op m,n werk idd een hooiwagen met een spin zien knokken.quote:Op zondag 11 september 2005 12:41 schreef bonke het volgende:
deze, [afbeelding]
eten deze, [afbeelding]
duss deze, [afbeelding]
mogen blijven
Bdoel je dan echt een hooiwagen (zoals op die foto) of een spin? Want die hooiwagens zijn volgens mij niet echt butchquote:Op maandag 12 september 2005 18:36 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Heb ooit welles op de barbeque tent op m,n werk idd een hooiwagen met een spin zien knokken.
Dat was wel een bizar gezicht.
maar wel giftig voor andere spinnenquote:Op maandag 12 september 2005 20:08 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Bdoel je dan echt een hooiwagen (zoals op die foto) of een spin? Want die hooiwagens zijn volgens mij niet echt butch![]()
Is dat zo? Want ze kunnen niet bijten, slechts spuiten geloof ik met irriterend sap.quote:Op maandag 12 september 2005 21:00 schreef bonke het volgende:
[..]
maar wel giftig voor andere spinnen
Langpootspinnen/trilspinnen, ja. Hooiwagens (die insecten) niet.quote:Op dinsdag 13 september 2005 09:03 schreef Jumparound het volgende:
Ze kunnen volgens mij wel bijten, maar zijn hun tanden te kort om de menselijke huid te penetreren () en is hun gif te zwak om ons wat te kunnen maken
Oh, dan had ik dat verkeerdquote:Op dinsdag 13 september 2005 09:20 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Langpootspinnen/trilspinnen, ja. Hooiwagens (die insecten) niet.
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 13 september 2005 09:30 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Oh, dan had ik dat verkeerd
Maar wth, ik ben toch jarig vandaag!!
hmm klopt halfquote:Op dinsdag 13 september 2005 09:03 schreef Jumparound het volgende:
Ze kunnen volgens mij wel bijten, maar zijn hun tanden te kort om de menselijke huid te penetreren () en is hun gif te zwak om ons wat te kunnen maken
nee dat is niet waarquote:Op dinsdag 13 september 2005 09:45 schreef Uhmmie het volgende:
[..]
hmm klopt half
idd zijn de tanden te kort
maar hun gif is de potentste (wat een woord) onder alle spinnen
Tnx!quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:13 schreef Bluezz het volgende:
Jumparound wat een mooie foto's, en gefeliciteerd![]()
Ik heb ze ook. Bijna wekelijks momenteel.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:56 schreef Sopherian het volgende:
Dit meen je nietheb jij dit in je huis
OMG wat een horror huis heb je dan zeg
Maar dat is mijn fout nietquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:24 schreef Bluezz het volgende:
Vind je het goed als ik de TT iets algemener maak?
Het gaat niet alleen meer om huisspinnen namelijk
quote:Firefighters managed to extinguish the blaze and save the neighboring house, which sustained broken windows and some charring. The spokesman estimated the total cost of the damage at well over 100,000 euros. No one was hurt.
"The family have had to look for somewhere else to stay," he said. "The spiders are gone though -- that problem was solved."
Je moet ze zien te pakken krijgen voordat ze zich voortplanten: http://www.arachnoboards.com/ab/showpost.php?p=341495&postcount=7quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:00 schreef Dafje33 het volgende:
Heb vandaag weer lekker gestofzuigd, eerst het plafond (ik heb spachtelputz, dus met een ragebol veeg je alles in de gaten)
Ben net zoveel tijd kwijt met de vloer als met de muren en het plafond.
Oogst: +/- 30 trilspinnen (wekelijks!) Ik heb een verschrikkelijk aantrekkelijk huis voor spinnen, ik ken bijna niemand die zoveel spinnen in zijn huis heeft als ikJa, de buren!
![]()
mja bij mythbusters zeggen ze ook dat de beest van zo'n spin pijn doetquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:00 schreef bonke het volgende:
[..]
nee dat is niet waar
was laatst op discovery bij mythbusters
daar dachten ze ook dat die spinnen het giftigste gif van allemaal hadden
toen ze gingen vergelijken met een black widow bleek die dus de giftigste te zijn
ze moesten wel ff 400 van die langpoten melken tegeonover 1 black widow
deden ze trouwens met behulp van een microscoop
Iiiih, langpoten melkenquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:00 schreef bonke het volgende:
[..]
nee dat is niet waar
was laatst op discovery bij mythbusters
daar dachten ze ook dat die spinnen het giftigste gif van allemaal hadden
toen ze gingen vergelijken met een black widow bleek die dus de giftigste te zijn
ze moesten wel ff 400 van die langpoten melken tegeonover 1 black widow
deden ze trouwens met behulp van een microscoop
gadverdfamme kijk hoe GROOT dat beest is enorm...quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:26 schreef Napalm het volgende:
[..]
Ik heb ze ook. Bijna wekelijks momenteel.
[afbeelding]
Spinnen... hoe kom ik er van af?!
Bakje erover en dan een A4tje er tussen en je kan ze zo buiten zetten. Heb nog niets van snelheid gemerkt.
als er een spin in me kamer zit kan ik echt niet slapen ik probeer het beesje tevermoorden met bijvb deo met aansteker erbijquote:Op woensdag 14 september 2005 12:46 schreef Take_A_Picture het volgende:
Jumparound, nog gefeliciteerd!!!![]()
Er zit op dit moment een trilspin in mn kamer maar nu ik m'n klamboe heb kan ie toch niet bij me komen en kan ik toch lekker slapen![]()
Verstandelijk gezien beseffen wij arachnofoben (opiliofoben in mijn geval) dit echt wel. Helaas verzanden we in de praktijk steevast in hysterisch armwapperen, spastische dansjes, ongearticuleerde kreten en deobussenquote:Op woensdag 14 september 2005 14:32 schreef Uhmmie het volgende:
nou bedenk je dan even.. dat ze erg nuttig zijn
en dat er bovendien nog veel meer zitten dan die ene die je ziet
Nog nooit één in je oor gehad?quote:Op woensdag 14 september 2005 14:40 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Verstandelijk gezien beseffen wij arachnofoben (opiliofoben in mijn geval) dit echt wel. Helaas verzanden we in de praktijk steevast in hysterisch armwapperen, spastische dansjes, ongearticuleerde kreten en deobussen![]()
Alle normale spinnen mogen wat mij betreft op mijn schoot zitten. Langpoten mot ik niet, howeverquote:Op woensdag 14 september 2005 15:03 schreef Doderok het volgende:
[..]
Nog nooit één in je oor gehad?![]()
Ik wel, nadat ik in het gras geslapen had. Hoorde af en toe een vreemd gebrom/gezoem... ik had geen idee wat er aan de hand was, tot ik iets voelde kriebelen aan de buitenkant van mijn oor. Een spinnetje van hooguit 2 millimeter![]()
En vergeet niet, je bent nooit meer dan 1,5 meter van een spin verwijderd.
mja i know.. anders was het "foob" niet van toepassing geweestquote:Op woensdag 14 september 2005 14:40 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Verstandelijk gezien beseffen wij arachnofoben (opiliofoben in mijn geval) dit echt wel. Helaas verzanden we in de praktijk steevast in hysterisch armwapperen, spastische dansjes, ongearticuleerde kreten en deobussen![]()
Weet je he, die langpoten zijn jachtspinnen. Die gaan dus lopen. 's Nachts...quote:Op woensdag 14 september 2005 16:14 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik spuit heel vaak ook wel met m'n deobus om zo'n spin te vermoorden, maar de spin die nu in mn kamer zit is vrij ver weg en kan echt niet bij me komen. Dat is voor mij al een veilig genoeg gevoel. Als die klamboe er niet geweest had had ik mn moeder gevraagd m weg te halen.
Strakjes als ik weer bij mn vader ben ga ik eerst mn kamer verkennen om te kijken of er spinnen rondlopen en dan pas ga ik slapen
Zo hooiwagens zoals een hooiwagen een hooiwagen kan zijn ja.quote:Op maandag 12 september 2005 20:08 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Bdoel je dan echt een hooiwagen (zoals op die foto) of een spin? Want die hooiwagens zijn volgens mij niet echt butch![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 16:17 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Weet je he, die langpoten zijn jachtspinnen. Die gaan dus lopen. 's Nachts...![]()
Je hebt gelijk hoor, was je een beetje aan het stangenquote:Op woensdag 14 september 2005 23:53 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]Hoeft niet perse, heb al een aantal keer gezien dat ik wakker werd en de spin op precies dezelfde plek zag zitten.
Overigens ben ik nu bij mn vader's huis en in mn kamer geen spin gezien
We gaan gezellig op spin safari in Ghana.quote:Op donderdag 15 september 2005 08:18 schreef Take_A_Picture het volgende:
Lol, weer een plek die van de lijst 'te bezoeken landen' gaat
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |