Waarom heb je er geen foto van gemaakt?quote:
Ik kan toch moeilijk mn telefoon op hem richten, zodat er twee tellen later een apenlachje klinkt en zo t risico te lopen door een verwarde Bupatih wannabe in elkaar geslagen te worden?quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarom heb je er geen foto van gemaakt?
quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:53 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik kan toch moeilijk mn telefoon op hem richten, zodat er twee tellen later een apenlachje klinkt en zo t risico te lopen door een verwarde Bupatih wannabe in elkaar geslagen te worden?
Ze hebben een boek over je geschreven.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:52 schreef BVO het volgende:
Hoi..
En doei..
* BVO is weg voor komende 20 uur..
quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:59 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding] [[url=http://www.marmarisonline.be/Pizza-Hawai1.jpg]afbeelding][/url]
zaterdag
het leven is zo slecht nog nietquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:03 schreef Svensational het volgende:Ik heb net een stuk pizza en een saucijzenbroodje op, en naast mij staat een glas rosé.
Nee, dat heb je zó vaak gezegd in SC dat ik het niet weet.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:04 schreef Svensational het volgende:
Wist jij wel dat ik af en toe rosé drink, Bupatih?
Ik luister naar Clouseau - Zie me graag.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
het leven is zo slecht nog niet
En noem me geen "Bupatih". Helemaal in combinatie met die "quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:04 schreef Svensational het volgende:
Wist jij wel dat ik af en toe rosé drink, Bupatih?
Zie je welquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, dat heb je zó vaak gezegd in SC dat ik het niet weet.
Que?quote:
Ha, je ontkent weer, net als met bar_delquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Que?
Dus omdat ik weet dat jij wel eens rosé drinkt, ben ik Svensational_met_een_i ??
Dude, heel veel weten dat jij rosé drinkt
Misschien niet zo'n heel goed voorbeeld.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ha, je ontkent weer, net als met bar_del!
Die pizzaquote:
je raakt aan de schijt van pizza's??? how sadquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Die pizza
Ik raak er van aan de schijt![]()
Wel van die pizzaquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
je raakt aan de schijt van pizza's??? how sad
Thanks for the information, Mark.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:49 schreef mark_03 het volgende:
Ik heb net lasagne gehad en zit ook alles bij elkaar te ruften.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |