De grap mislukt een beetje in je fotoboek.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dude.
Ik heb niet voor niets deze quote van jou in mijn fotoboek.
Welterusten.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:24 schreef babette21 het volgende:
en nu ga ik eindelijk écht slapen....... [zoals ik 'n uur geleden al zei]
goodnight, sleep tight![]()
Lijkt me leuk, Diesquote:Op dinsdag 20 april 2004 11:04 schreef Dizer het volgende:
Beste Mensen,
Zijn er mensen geinterseeerd in een meeting (Efteling, Sixflags...)
Ik ga geen uitgebreide ideen neerzetten als er niet genoeg mensen reageren.
Ik zag wel eens bij andere afdelingen op deze forum dat die ook een afdelingsmeeting hadden.
Zijn er mensen geinterseerd?
Wat grap?quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
De grap mislukt een beetje in je fotoboek..
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Behalve als hij er niet is natuurlijk..
Doe ff normaalquote:Op woensdag 12 mei 2004 14:46 schreef BVO het volgende:
Ze zouden weer zo'n kutnewbie-tournament moeten doen, _bigmac_ zou winnen![]()
.
Berend dit gaat dus gewoon te verquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:25 schreef pberends het volgende:
Mijn ode aan kanker
Die naam van de TS.
Alive and kickingquote:
Waarom? Ik ben het niet. Ik denk dat het iemand is met kanker die heel cynisch is geworden. Daar kun je alleen maar respect voor hebben.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:28 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Berend dit gaat dus gewoon te ver![]()
In je fotoboek valt het niet op dat het een reply is op Marks quotequote:Op zaterdag 3 september 2005 18:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat grap?![]()
En deze natuurlijk:
[..]
Volgens mij ben ik niet de enigequote:Op zaterdag 3 september 2005 18:30 schreef Bupatih het volgende:
Sven, je bent irritant met je gequote uit gedateerde topics.
Je PIquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:29 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom? Ik ben het niet. Ik denk dat het iemand is met kanker die heel cynisch is geworden. Daar kun je alleen maar respect voor hebben.
Beter een kapotte prostaatquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:31 schreef pberends het volgende:
* pberends is playing Bassie & Adriaan - Alles Is Voor Bassie.mp3
Hoezo? Zag je weer een groepje gillende meiden om iemand heen staan?quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:33 schreef PeRi het volgende:
Ik zag gister iemand die ergens wat van jou weghad Bu. Je was niet gisteravond 9 uur in Rotterdam neem ik aan?
Hij wilde aan de verkeerde kant uitstappen in de metro, het perron was aan de andere kantquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoezo? Zag je weer een groepje gillende meiden om iemand heen staan?
Maar wat heb ik te zoeken in Rotterdam?
Ah. That would be me.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:36 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hij wilde aan de verkeerde kant uitstappen in de metro, het perron was aan de andere kant
Net alsof ik er irl uitzie als op mijn Zoolander-foto's.quote:Nee maar dat dacht ik al, hij leek ook maar een beetje op je. Ik moest lachen want hij deed me denken aan je Zoolander foto's
Jaaaaa daarom dacht ik al dat jij het niet was.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:39 schreef Bupatih het volgende:
Net alsof ik er irl uitzie als op mijn Zoolander-foto's.
Whehequote:Op zaterdag 3 september 2005 18:43 schreef PeRi het volgende:
[..]
Jaaaaa daarom dacht ik al dat jij het niet was.
En jij zou mij herkend hebben denk ik. Iig niet gedacht hebben dat ik je uitlachte omdat ie verkeerd stond, want hij liep verontwaardigd de deur uit toen ie zag dat ik lachte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |