Uhuhquote:
Maar..maar...maar...er was ook/ooit een andere Fok!ker met zo'n avatarquote:
Ik heb al 3 verschillende email adressen ingevuld, en die drie verschillende emailadressen blokkeren allemaal dezelfde mensenquote:Op zondag 4 september 2005 13:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Niet volgens dat programma hoor!!! Nou, daar klopt dus geen flikker van, dat programma
Ik bedoelde ook eigenlijk gewoon een nieuwe Kristin Davis-avatarquote:Op zondag 4 september 2005 13:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar..maar...maar...er was ook/ooit een andere Fok!ker met zo'n avatar
Nee, het is ook niet waar.quote:Op zondag 4 september 2005 13:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Niet volgens dat programma hoor!!! Nou, daar klopt dus geen flikker van, dat programma
Ja, dat hadden ze wel even mogen vertellen, dat ze iedereen een mailtje sturenquote:Op zondag 4 september 2005 13:19 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee, het is ook niet waar.
Maar ik kreeg een mailtje.
Wat? Dat ik een nieuwe KD-avatar moet nemen?quote:Op zondag 4 september 2005 13:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook eigenlijk gewoon een nieuwe Kristin Davis-avatar
Ja het komt nog al uhhhh raar over.quote:Op zondag 4 september 2005 13:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat hadden ze wel even mogen vertellen, dat ze iedereen een mailtje sturen.
3 e-mail adresen van jezelfquote:Op zondag 4 september 2005 13:16 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik heb al 3 verschillende email adressen ingevuld, en die drie verschillende emailadressen blokkeren allemaal dezelfde mensen.
Tijd geleden gezienquote:
Nou hup, aan het werk dan.quote:Op zondag 4 september 2005 13:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat? Dat ik een nieuwe KD-avatar moet nemen?
Hmm, misschien niet zo'n slecht idee.
Uhuh. Die gast is érg ad rem.quote:Op zondag 4 september 2005 13:31 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Tijd geleden gezienHeel leuk om zijn verhalen en antwoorden te horen. Heel adrem, gevat en grappig
Zo lelijk is ze nietquote:Op zondag 4 september 2005 13:36 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]'
Waarom is die lelijke doos zo populair?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |