Ze heeft het helemaal in zich om ver te komen oke ze moet nog iets veranderen van karakter maar goed je weet nooit wat BB allemaal voorkauwt natuurlijkquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:38 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik denk het niet. Bijna niemand in het huis neemt haar serieus en als ze een verhaal wil beginnen is er niemand die luistert. Die gaat zeker weer stemmen krijgen..quote:Op zondag 18 september 2005 16:16 schreef kluivie het volgende:
[..]
Ze heeft het helemaal in zich om ver te komen
Grote neusquote:Op zondag 18 september 2005 16:25 schreef stijgende_ster het volgende:
Kleine wenkbrauwtjes.
Gelukkig maakt dat niet uit hè... Ook al wordt ze iedere week genomineerd.quote:Op zondag 18 september 2005 16:22 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Bijna niemand in het huis neemt haar serieus en als ze een verhaal wil beginnen is er niemand die luistert. Die gaat zeker weer stemmen krijgen..
Dat hangt af van de combinatie van genomineerden lijkt me..quote:Op zondag 18 september 2005 18:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gelukkig maakt dat niet uit hè... Ook al wordt ze iedere week genomineerd.
Voor Ralph geldt hetzelfde.
Daar zit wat in. Komende keer zou het wel eens Lieske, Ralph en Roel kunnen zijn.quote:Op zondag 18 september 2005 18:35 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
Dat hangt af van de combinatie van genomineerden lijkt me..
quote:
Dusdanig oprecht dat ze haar domheid niet weet te maskeren.quote:Op maandag 19 september 2005 01:03 schreef scanman01 het volgende:... Van de meiden verreweg de leukste en meest oprechte.
quote:Op maandag 19 september 2005 01:43 schreef PLAE@ het volgende:
Gewoon een lekker sletje en het oog wil ook wat.
Hier kijk ik liever nog een paar maanden tegenaan dan een Chantal, Linda oid`
quote:Op maandag 19 september 2005 01:55 schreef Goelie het volgende:
Het is echt vaag om bijna iedereen hier te zien geilen op een ex klasgenoot van me...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |