Jij bent duidelijk een goedzakquote:Op zondag 5 maart 2006 18:48 schreef scanman01 het volgende:
Lex mag er van mij eigenlijk meteen uit.... en zijn vader ook. Dat die twee telkens weer in de afleveringen worden geschreven vind ik jammer. Afleveringen waarin Lex centraal staat mogen ze helemaal wel skippen wat mij betreft.
Bad guys moeten wat mij betreft bijrolletjes blijven spelen. En Lex heeft te vaak een hoofdrol.quote:Op maandag 13 maart 2006 19:24 schreef Wytze het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk een goedzak
Lex is juist cool, evilmet een zachte twist
Jij hebt idd teveel achter elkaar gekekenquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:02 schreef Aibmi het volgende:
Ik heb de laatste tijd seizoen 4 afgekeken, en seizoen 5 tot de huidige episode(15). Ik vind ook dat het niveau wat omlaag gaat. Misschien komt dit ook wel omdat ik het veel achter elkaar heb gekeken, maar ik heb het een beetje gehad met hun standaardopbouw. De eerste 4 minuten zitten vol actie, er is iets geks ergens aan de hand. Dan krijg je even pauze d.m.v. de titelsong ed. Dan gaat Clark op onderzoek uit, ziet iets. Dan gaat hij naar Chloe die met haar computer meer opzoekt, en vervolgens gaan ze het probleem oplossen. Wanneer het opgelost is(rond 3/4 van de episode, of 30 minuten(zonder reclame)) krijgen we nog even een stukje van de algemene verhaallijn (stukje Lionel ofzo). Verder wel een hele toffe serie, anders had ik het ook niet allemaal gekeken, maar toch wel wat herhaling voor mijn gevoel.
Lana z iet er zo lief uit op die fotoquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:55 schreef Ogala het volgende:
Tsss beetje Lana lopen afzeiken![]()
[afbeelding]
Wanneer gaat Clark vliegen, met de benenwagen naar Honduras is zooo lame
Mwauh ik vond hem niet echt speciaal. Beetje junkie mode.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:15 schreef scanman01 het volgende:
Er is weer een nieuwe aflevering en deze schijnt weer behoorlijk goed te zijn.
Van mij mag Clark er direct uitquote:Op zaterdag 8 april 2006 13:41 schreef scanman01 het volgende:
Lex mag er van mij meteen uit worden geschreven. Bij iedere scene waar Lex in zit heb ik zoiets van 'ja, skippen maar... volgende scene graag'. Lionel mag er ook meteen uit. Ook de scenes waar hij in zit boeien me voor geen meter.
Dus Lex eruit en Lionel eruit en Smallville is helemaal top. Ik vond de aflevering van donderdag wél geweldig trouwens. En magnifiek gespeeld door Kristin Kreuk
Voor jou zou "luthorville' een leuke serie zijn. Laat mij maar lekker kijken naar Smallville over CLARK KENT.quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:18 schreef Wytze het volgende:
[..]
Van mij mag Clark er direct uitIk vind hem alleen bikkel als die onder invloed is van Red Kryptonite
We hebben bad guys genoeg gehad in Smallville. Daar is Lex niet voor nodig. Ik vind hem gewoon niet ineterssant in de serie. Ze kunnen genoeg leuke karakters schrijven die dan 1 of hooguit 2 delen meedoen. Lijkt me genoeg.quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:49 schreef s0k het volgende:
Wat is een superman verhaal nou zonder een standaard badguy? Als je lex weghaalt verdwijnt juist het hele idee
Idd, echt een superaflevering!quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:27 schreef Zhenar het volgende:
Laatste ep was wel vet. Rip-off van Saw, maar toch tof.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GTA San Andreas Multiplayer: Las Venturas Playground Doe mee met FOK! Whatpulse en typ FOK! naar de 1e plaats!!
quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:51 schreef Nevermind het volgende:
[..]
Idd, echt een superaflevering!
Maar wat gebeurde er nou precies op het eind?
(megaspoiler, niet uit automatisme selecteren)Hoezo is dat een spoiler dan? Je stelt gewoon een vraag. Maar goed, ik zal het antwoord ook in spoilers zetten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:51 schreef Nevermind het volgende:
[..]
Idd, echt een superaflevering!
Maar wat gebeurde er nou precies op het eind?
(megaspoiler, niet uit automatisme selecteren)Dat idee had ik ook. Vooral omdat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Ik stel een vraag over de cliffhanger van de laatste aflevering. Denk niet dat mensen die het nog niet gezien hebben dat willen wetenquote:Op zaterdag 22 april 2006 23:54 schreef F_N het volgende:
[..]
Hoezo is dat een spoiler dan? Je stelt gewoon een vraag.
Ik weet tegenwoordig niet meer hoe het werkt. In het '24' topic mag op de dag van de uitzending alles geplaatst worden wat er gebeurd is. Hier mag dat blijkbaar niet. Verwarrend allemaalquote:Op zondag 23 april 2006 17:43 schreef Nevermind het volgende:
[..]
Ik stel een vraag over de cliffhanger van de laatste aflevering. Denk niet dat mensen die het nog niet gezien hebben dat willen weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |