abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 maart 2006 @ 19:24:54 #151
16082 Wytze
...Confidential
pi_35999698
quote:
Op zondag 5 maart 2006 18:48 schreef scanman01 het volgende:
Lex mag er van mij eigenlijk meteen uit.... en zijn vader ook. Dat die twee telkens weer in de afleveringen worden geschreven vind ik jammer. Afleveringen waarin Lex centraal staat mogen ze helemaal wel skippen wat mij betreft.
Jij bent duidelijk een goedzak
Lex is juist cool, evil met een zachte twist
"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
  dinsdag 14 maart 2006 @ 15:15:20 #152
16701 scanman01
Today's a good day
pi_36024072
quote:
Op maandag 13 maart 2006 19:24 schreef Wytze het volgende:

[..]

Jij bent duidelijk een goedzak
Lex is juist cool, evil met een zachte twist
Bad guys moeten wat mij betreft bijrolletjes blijven spelen. En Lex heeft te vaak een hoofdrol.
Dat hoeft voor mij niet zo. Zijn relaties met zijn vader en die strijd om het bedrijf kan me al helemaal niet boeien. Voor mij zijn Clark en Chloe de twee leukste figuren uit de serie.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_36099609
Ik heb de laatste tijd seizoen 4 afgekeken, en seizoen 5 tot de huidige episode(15). Ik vind ook dat het niveau wat omlaag gaat. Misschien komt dit ook wel omdat ik het veel achter elkaar heb gekeken, maar ik heb het een beetje gehad met hun standaardopbouw. De eerste 4 minuten zitten vol actie, er is iets geks ergens aan de hand. Dan krijg je even pauze d.m.v. de titelsong ed. Dan gaat Clark op onderzoek uit, ziet iets. Dan gaat hij naar Chloe die met haar computer meer opzoekt, en vervolgens gaan ze het probleem oplossen. Wanneer het opgelost is(rond 3/4 van de episode, of 30 minuten(zonder reclame)) krijgen we nog even een stukje van de algemene verhaallijn (stukje Lionel ofzo). Verder wel een hele toffe serie, anders had ik het ook niet allemaal gekeken, maar toch wel wat herhaling voor mijn gevoel.
pi_36129164
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 22:02 schreef Aibmi het volgende:
Ik heb de laatste tijd seizoen 4 afgekeken, en seizoen 5 tot de huidige episode(15). Ik vind ook dat het niveau wat omlaag gaat. Misschien komt dit ook wel omdat ik het veel achter elkaar heb gekeken, maar ik heb het een beetje gehad met hun standaardopbouw. De eerste 4 minuten zitten vol actie, er is iets geks ergens aan de hand. Dan krijg je even pauze d.m.v. de titelsong ed. Dan gaat Clark op onderzoek uit, ziet iets. Dan gaat hij naar Chloe die met haar computer meer opzoekt, en vervolgens gaan ze het probleem oplossen. Wanneer het opgelost is(rond 3/4 van de episode, of 30 minuten(zonder reclame)) krijgen we nog even een stukje van de algemene verhaallijn (stukje Lionel ofzo). Verder wel een hele toffe serie, anders had ik het ook niet allemaal gekeken, maar toch wel wat herhaling voor mijn gevoel.
Jij hebt idd teveel achter elkaar gekeken want dan ga je dit soort dingen opmerken. Volgens mij hebben veel series een soortgelijke opbouw met bijv. filler episodes enzo.
  maandag 20 maart 2006 @ 20:31:56 #155
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_36211389
Nieuwtje: de Aquaman-spinoff van SV gaat Mercy Reef heten. Ja, ze moeten natuurlijk wel in het plaatsnamenstramien blijven he!
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_36215420
Ik begin nu wel erg flauw te worden van Lana. Dat eeuwige huilerige, gekwelde toontje. Dat eeuwige geneuzel tussen Lana en Clark. Het sleept zich maar voor en ze herhalen zich voortdurend. Dat eeuwige begripvolle is al even erg. Praktisch nooit is ze kwaad en neuken.....ho maar. Altijd maar wachten op Clark, terwijl ze iedere vent kan krijgen.
Ik zeg: Weg ermee!
pi_36222024
Ja, ik heb het ook wel gehad met Lana. Ze is eigenlijk de laatste afleveringen nauwelijks veranderd. Zij lijkt een van de enige hoofdpersonen te zijn die totaal niet verandert. In seizoen 4 was ze nog wel leuk omdat zo nu en dan de heks in haar de macht had. Maar nu, is ze alleen een zeurpiet zonder inhoud.
pi_36751885
Tsss beetje Lana lopen afzeiken

Wanneer gaat Clark vliegen, met de benenwagen naar Honduras is zooo lame
  vrijdag 7 april 2006 @ 22:15:57 #159
16701 scanman01
Today's a good day
pi_36752520
Er is weer een nieuwe aflevering en deze schijnt weer behoorlijk goed te zijn.
  zaterdag 8 april 2006 @ 12:34:49 #160
16082 Wytze
...Confidential
pi_36762646
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 21:55 schreef Ogala het volgende:
Tsss beetje Lana lopen afzeiken

[afbeelding]

Wanneer gaat Clark vliegen, met de benenwagen naar Honduras is zooo lame
Lana z iet er zo lief uit op die foto
  zaterdag 8 april 2006 @ 12:37:15 #161
16082 Wytze
...Confidential
pi_36762709
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 22:15 schreef scanman01 het volgende:
Er is weer een nieuwe aflevering en deze schijnt weer behoorlijk goed te zijn.
Mwauh ik vond hem niet echt speciaal. Beetje junkie mode.
Ze stagneren de storyline teveel. Ze moeten zich focussen op honduras etc, maar ipv d aarvan gaan ze telkens van die niet boeiende storylines voor een aflevering bedenken.

Ik vond Lex wel weer heel erg bikkel "The beauty of expensive cars is that they come with GPS tracking"

en

-So what did you mom say
"That she's proud of the man I am becomming"

Lex = Bikkel
pi_36762911
Lex is inderdaad écht geweldig neergezet. Verder vind ik dat Lionel óók een zeer interessant personage (aan het worden) is. Niemand merkt eigenlijk hoe veel macht hij nog heeft. Verder zijn zijn beweegredenen niemand bekend.
  zaterdag 8 april 2006 @ 13:41:19 #163
16701 scanman01
Today's a good day
pi_36764399
Lex mag er van mij meteen uit worden geschreven. Bij iedere scene waar Lex in zit heb ik zoiets van 'ja, skippen maar... volgende scene graag'. Lionel mag er ook meteen uit. Ook de scenes waar hij in zit boeien me voor geen meter.

Dus Lex eruit en Lionel eruit en Smallville is helemaal top. Ik vond de aflevering van donderdag wél geweldig trouwens. En magnifiek gespeeld door Kristin Kreuk
  zaterdag 8 april 2006 @ 19:18:35 #164
16082 Wytze
...Confidential
pi_36772930
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 13:41 schreef scanman01 het volgende:
Lex mag er van mij meteen uit worden geschreven. Bij iedere scene waar Lex in zit heb ik zoiets van 'ja, skippen maar... volgende scene graag'. Lionel mag er ook meteen uit. Ook de scenes waar hij in zit boeien me voor geen meter.

Dus Lex eruit en Lionel eruit en Smallville is helemaal top. Ik vond de aflevering van donderdag wél geweldig trouwens. En magnifiek gespeeld door Kristin Kreuk
Van mij mag Clark er direct uit Ik vind hem alleen bikkel als die onder invloed is van Red Kryptonite
  zaterdag 8 april 2006 @ 22:31:29 #165
16701 scanman01
Today's a good day
pi_36778441
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 19:18 schreef Wytze het volgende:

[..]

Van mij mag Clark er direct uit Ik vind hem alleen bikkel als die onder invloed is van Red Kryptonite
Voor jou zou "luthorville' een leuke serie zijn. Laat mij maar lekker kijken naar Smallville over CLARK KENT.
  zaterdag 8 april 2006 @ 22:49:13 #166
32402 s0k
..............................
pi_36779069
Wat is een superman verhaal nou zonder een standaard badguy? Als je lex weghaalt verdwijnt juist het hele idee
..................................................................................................................................................
  zaterdag 8 april 2006 @ 23:05:21 #167
16701 scanman01
Today's a good day
pi_36779526
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 22:49 schreef s0k het volgende:
Wat is een superman verhaal nou zonder een standaard badguy? Als je lex weghaalt verdwijnt juist het hele idee
We hebben bad guys genoeg gehad in Smallville. Daar is Lex niet voor nodig. Ik vind hem gewoon niet ineterssant in de serie. Ze kunnen genoeg leuke karakters schrijven die dan 1 of hooguit 2 delen meedoen. Lijkt me genoeg.
Maar ik weet dat de meesten Lex wel leuk vinden, dus ik sta vrij alleen in deze mening
  vrijdag 21 april 2006 @ 21:27:51 #168
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_37171401
Laatste ep was wel vet. Rip-off van Saw, maar toch tof.

Clark vs. Lionel?
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_37200278
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 21:27 schreef Zhenar het volgende:
Laatste ep was wel vet. Rip-off van Saw, maar toch tof.
Idd, echt een superaflevering!

Maar wat gebeurde er nou precies op het eind?

(megaspoiler, niet uit automatisme selecteren)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_37200347
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 23:51 schreef Nevermind het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo is dat een spoiler dan? Je stelt gewoon een vraag. Maar goed, ik zal het antwoord ook in spoilers zetten:
SPOILER
  zondag 23 april 2006 @ 10:33:48 #171
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_37205597
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 23:51 schreef Nevermind het volgende:

[..]

SPOILER
Dat idee had ik ook. Vooral omdat...
SPOILER
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_37206281
Laatste ep was inderdaad meesterlijk. Even geen gezeik over de relatie tussen Lana en Clark.
  zondag 23 april 2006 @ 13:51:00 #173
16082 Wytze
...Confidential
pi_37211158
Het einde was heel bizar, ik snapte er niets van
Ik denk dattie weer overgenomen wordt door Jarell

Ik vind Clark echt een boer, met zijn primitieve emoties. Hij denkt nooit aan iets groots, maar alleen aan obelangrijke dingen.
pi_37219044
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 23:54 schreef F_N het volgende:

[..]

Hoezo is dat een spoiler dan? Je stelt gewoon een vraag.
Ik stel een vraag over de cliffhanger van de laatste aflevering. Denk niet dat mensen die het nog niet gezien hebben dat willen weten
pi_37220046
quote:
Op zondag 23 april 2006 17:43 schreef Nevermind het volgende:

[..]

Ik stel een vraag over de cliffhanger van de laatste aflevering. Denk niet dat mensen die het nog niet gezien hebben dat willen weten
Ik weet tegenwoordig niet meer hoe het werkt. In het '24' topic mag op de dag van de uitzending alles geplaatst worden wat er gebeurd is. Hier mag dat blijkbaar niet. Verwarrend allemaal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')