SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And there was much rejoicing.
quote:Op zondag 4 september 2005 12:53 schreef SuperSiem het volgende:
Na drieënhalf jaar eindelijk deel 2.![]()
Ik las dat er in seizoen 5 ook een nieuw personage mee gaat spelen in enkele afleveringen:Ik ken geen Spike...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben nu aflevering 19 te kijken van seizoen 4... die met die gast met de groene stralen waar je vergeetachtig van wordt...
'Hoi wie ben ik?'![]()
Any way, ik was een beetje sceptisch over het Lois Lane karakter, maar de casting crew heeft het uitstekend gedaan... deze meid is de leukste Lois ooit.![]()
Leuke aflevering jaquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:52 schreef Skimmer het volgende:
[..]
Ik ken geen Spike...
ik ben nu aflevering 19 te kijken van seizoen 4... die met die gast met de groene stralen waar je vergeetachtig van wordt...
'Hoi wie ben ik?'![]()
Any way, ik was een beetje sceptisch over het Lois Lane karakter, maar de casting crew heeft het uitstekend gedaan... deze meid is de leukste Lois ooit.![]()
iddquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:48 schreef Wytze het volgende:
Kristin was zo cute op het einde met Clark
Ja, hij moest zelfs terug komen voor de zon onder ging... en nou weet ik niet op welk halfrond zijn fortress zich bevind (noordpool?), maar als het daar licht was toen hij er weg ging, dan gaat de zon daar pas over een paar maanden onder. Hij heeft dus nog tijd zat om terug te gaan naar Jor El.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:49 schreef Karina het volgende:
Spannende aflevering, ik snapte alleen niet hoe Clark op het eind opeens zijn krachten kwijt was, ik heb volgens mij niet gehoord of gezien dat Jarel ze "afpakte", alleen dat Clark terug moest komen om zijn training af te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet iemand trouwens of Smallville flink meer budget heeft gekregen trouwens? Special effects zijn echt prima namelijk.And there was much rejoicing.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:13 schreef SuperSiem het volgende:
Tweede aflevering was ook prima:2 dingen over de volgende aflevering (numero 3) (eerste is niet zo erg als je dat weet):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet iemand trouwens of Smallville flink meer budget heeft gekregen trouwens? Special effects zijn echt prima namelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en de volgende spoiler is een stuk groter (je bent dus gewaarschuwd):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:11 schreef Mordreth het volgende:
[..]
2 dingen over de volgende aflevering (numero 3) (eerste is niet zo erg als je dat weet):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en de volgende spoiler is een stuk groter (je bent dus gewaarschuwd):Follow up spoiler... NIET LEZEN!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:09 schreef Skimmer het volgende:
[..]
Follow up spoiler... NIET LEZEN!En nog een spoiler.. wees gewaarschuwdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:30 schreef Mordreth het volgende:
[..]
En nog een spoiler.. wees gewaarschuwdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je het zeker?![]()
Damn... dit had ik eigenlijk niet willen lezen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: