abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30204892

wat begon als de jonge jaren van Clark Kent, en verwacht werd als een prequel van de films is inmiddels uitgegroeid tot een volledige remake van het superman universum.

Het vijfde seizoen begint eind deze maand, met een aflevering waarin Clark bezoekt krijgt van Kryptonians.

Linkje naar deel 1: Het grote Smallville topic

[ Bericht 13% gewijzigd door Skimmer op 02-09-2005 16:24:20 ]
pi_30205024
En ik wilde alleen maar een TVP plaatsen...
pi_30206052
Hier een site waar erg veel informatie is te vinden over smallville (spoilers, muziek, intervieuws, enz enz).
pi_30255283
Na drieënhalf jaar eindelijk deel 2.

Ik las dat er in seizoen 5 ook een nieuw personage mee gaat spelen in enkele afleveringen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And there was much rejoicing.
pi_30332598
quote:
Op zondag 4 september 2005 12:53 schreef SuperSiem het volgende:
Na drieënhalf jaar eindelijk deel 2.

Ik las dat er in seizoen 5 ook een nieuw personage mee gaat spelen in enkele afleveringen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ken geen Spike...

ik ben nu aflevering 19 te kijken van seizoen 4... die met die gast met de groene stralen waar je vergeetachtig van wordt...

'Hoi wie ben ik?'

Any way, ik was een beetje sceptisch over het Lois Lane karakter, maar de casting crew heeft het uitstekend gedaan... deze meid is de leukste Lois ooit.
pi_30407209
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 20:52 schreef Skimmer het volgende:

[..]

Ik ken geen Spike...

ik ben nu aflevering 19 te kijken van seizoen 4... die met die gast met de groene stralen waar je vergeetachtig van wordt...

'Hoi wie ben ik?'

Any way, ik was een beetje sceptisch over het Lois Lane karakter, maar de casting crew heeft het uitstekend gedaan... deze meid is de leukste Lois ooit.
Leuke aflevering ja . Vind die Onyx ook erg erg goed. Micheal Rosenbaum zet Lex Luthor meesterlijk neer. Ik moet wel zeggen dat ik Perry uit "the adventures of lois en clark" VEEL beter vind (die vent is trouwens overleden ).
pi_31013721
Is iedereen wakker? Ziet iedereen er klaar voor?

nog 2 dagen
  vrijdag 30 september 2005 @ 09:26:29 #8
16082 Wytze
...Confidential
pi_31050697
We have lift off people.

Downloading
"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
pi_31092610
*gekeken heeft*
Leuk begin tot nu toe.. zelf heb ik al een beetje van de spoilers gelezen (zie post van mij wat verder bovenaan voor de site).. en zoals ik begrijp gaat het er alleen maar beter op worden
pi_31093572
Ik Wacht alweer op de 2e episode
Was weer leuk met Kristen
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 19:48:43 #11
16082 Wytze
...Confidential
pi_31094235
Kristin was zo cute op het einde met Clark
"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
pi_31094848
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 19:48 schreef Wytze het volgende:
Kristin was zo cute op het einde met Clark
idd . Zit te wachten totdat er iets meer groeit tussen lois en clark .. altijd toffe sarcasme tussen hun.
pi_31095644
Jeeej, geweldige aflevering. Die 'fortress of solitude' was echt heel tof gedaan.

En de gevangenis waar de twee kryptonians in opgesloten werden was ook een leuke verwijzing naar de films.

[ Bericht 22% gewijzigd door Skimmer op 01-10-2005 21:33:15 (never mind :)) ]
pi_31122051
De eerste aflevering was weer super.
Hopelijk heeft de rest van het seizoen hetzelfde niveau.
pi_31122422
Kristin is zoiezo de enigste reden waarom ik dit kijk/
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  Licht Ontvlambaar zondag 2 oktober 2005 @ 20:09:13 #16
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_31148862
Prima eerste aflevering. Zeker voor televisie geen verkeerde special effects. Ze hebben de openingstune ook veranderd, zag er ook goed uit. Laat de rest van het seizoen ook maar zo goed blijven.
  Moderator donderdag 6 oktober 2005 @ 13:49:32 #18
9859 crew  Karina
Woman
pi_31228970
Spannende aflevering, ik snapte alleen niet hoe Clark op het eind opeens zijn krachten kwijt was, ik heb volgens mij niet gehoord of gezien dat Jarel ze "afpakte", alleen dat Clark terug moest komen om zijn training af te maken.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_31231121
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 13:49 schreef Karina het volgende:
Spannende aflevering, ik snapte alleen niet hoe Clark op het eind opeens zijn krachten kwijt was, ik heb volgens mij niet gehoord of gezien dat Jarel ze "afpakte", alleen dat Clark terug moest komen om zijn training af te maken.
Ja, hij moest zelfs terug komen voor de zon onder ging... en nou weet ik niet op welk halfrond zijn fortress zich bevind (noordpool?), maar als het daar licht was toen hij er weg ging, dan gaat de zon daar pas over een paar maanden onder. Hij heeft dus nog tijd zat om terug te gaan naar Jor El.
  Licht Ontvlambaar donderdag 6 oktober 2005 @ 20:12:01 #20
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_31238501
wie heeft een samenvating van de laatste aflevering?

heb die namelijk gemist
pi_31255158
Tweede aflevering was ook prima:
SPOILER
Weet iemand trouwens of Smallville flink meer budget heeft gekregen trouwens? Special effects zijn echt prima namelijk.
pi_31256789
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 15:13 schreef SuperSiem het volgende:
Tweede aflevering was ook prima:
SPOILER
Weet iemand trouwens of Smallville flink meer budget heeft gekregen trouwens? Special effects zijn echt prima namelijk.
2 dingen over de volgende aflevering (numero 3) (eerste is niet zo erg als je dat weet):
SPOILER
en de volgende spoiler is een stuk groter (je bent dus gewaarschuwd):
SPOILER
pi_31268042
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 16:11 schreef Mordreth het volgende:

[..]

2 dingen over de volgende aflevering (numero 3) (eerste is niet zo erg als je dat weet):
SPOILER
en de volgende spoiler is een stuk groter (je bent dus gewaarschuwd):
SPOILER
Follow up spoiler... NIET LEZEN!
SPOILER
pi_31268608
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 22:09 schreef Skimmer het volgende:

[..]

Follow up spoiler... NIET LEZEN!
SPOILER
En nog een spoiler.. wees gewaarschuwd
SPOILER
pi_31269110
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 22:30 schreef Mordreth het volgende:

[..]

En nog een spoiler.. wees gewaarschuwd
SPOILER

Weet je het zeker?

Damn... dit had ik eigenlijk niet willen lezen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')