Mooi zo, dan mag je mijn plaatje van een plaatje raden.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:05 schreef Z het volgende:
Present.
Buup!quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:07 schreef Z het volgende:
Is dat dan je nieuwe coupe?
Wat spelbederver? De bedoeling is toch dat je de persoon raadt/herkent?quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:10 schreef Tokay het volgende:
[..]
Buup!![]()
Spelbederver!![]()
Eva Longoria, uit Desperate Housewives, it is.
En volgende week begint het nieuwe seizoen. Jeuj!![]()
Dat meende ik niet hoor!quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:13 schreef Bupatih het volgende:
Wat spelbederver? De bedoeling is toch dat je de persoon raadt/herkent?
Maar ben ik nu dan?!
Het was ook gewoon veeeeeels te makkelijk, Took.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:17 schreef Tokay het volgende:
[..]
Dat meende ik niet hoor!Nou ja, een beetje dan! Je moet het plaatje raden inderdaad, maar liever niet zo snel, want daarmee geef je aan dat het een veeeeels te makkelijke opgave was. Of zoiets.
Nou ja, doet er niet toe; ja hoor, jij mag nu een plaatje posten als je wilt! Ga je gang...
Het is geen Jim Carrey. Wel in de buurt.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:28 schreef Tokay het volgende:
Hmmmmm. De enige die ik zo gestoord acht, is Jim Carrey.
(Maar zeker weten doe ik het niet...)
Is dat een verklede hond, trouwens?
Sinds wanneer is dat een beroepsidioot?quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:46 schreef Tokay het volgende:
Die andere beroepsidioot dan, die getrouwd is met Courteney Cox... eh, Arquette, David Arquette?
Uhuh.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:52 schreef Tokay het volgende:
Kijk Buup, en dit is dus een goed plaatje, want best wel moeilijk.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:54 schreef Tokay het volgende:
En nu we een beetje door onze mogelijke acteurs op zijn, is het de bedoeling dat jij (heel voorzichtig) gaat hinten...
Duh. Dat zei je net al!quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:56 schreef Bupatih het volgende:In het echt geen snor.
Beroepsidioot van het niveau Jim Carrey en Ben Stiller
Euh...nog een hint...euh...quote:
Da's toch Ben Stiller?!quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:05 schreef Tokay het volgende:
Wacht, wacht, There Is Something About Mary??
Ja maar, ja maar, die andere dude dan?quote:
Ja, maar die andere dude speelt de hoofdrol niet...quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:09 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, die andere dude dan?![]()
O ja, da's waar ookquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:10 schreef Bolkonsky het volgende:
Ja, maar die andere dude speelt de hoofdrol niet...
Sluit niet uit dat je alsnog gelijk kunt hebben.quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:14 schreef Tokay het volgende:
[..]
O ja, da's waar ook.
Ik word er gewoon wanhopig van, Bolko!![]()
Zit ik me net ook te bedenken, het kan wel degelijk Matt Dillon zijn.quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:16 schreef Bolkonsky het volgende:
Sluit niet uit dat je alsnog gelijk kunt hebben.
Ik lach.quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:21 schreef Z het volgende:
Is dat dan je nieuwe kapsel Tokay?
[afbeelding]
Insgelijks!quote:
Jep.quote:
Tssk. Partypooper.quote:
Maar Ben Stiller ken je wel?quote:
Omdat ik net naar Katja als zomergast heb gekeken en ze Ben Stiller als fragment had. Kende eerst die hele vent nietquote:
Hmm, daarom schrok ik dus toen jij, tong80, Ben Stiller noemde.quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Omdat ik net naar Katja als zomergast heb gekeken en ze Ben Stiller als fragment had. Kende eerst die hele vent niet
Foto!!!!!!!!quote:
Ach ja.....quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:27 schreef pyl het volgende:
[..]
Foto!!!!!!!!![]()
![]()
Het is trouwens Hintjens.......
quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:58 schreef Tokay het volgende:
Leuke choker.![]()
Meneer is een acteur, gok ik.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:10 schreef pyl het volgende:
Tsssssss...............die meneer met zijn chokertje is ooit eerder geplaatst, en wel door iemand die nu het antwoord niet weet..........![]()
Ik noem verder geen namen, behalve dan L. Ron Hubbard..................
quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:10 schreef pyl het volgende:
Tsssssss...............die meneer met zijn chokertje is ooit eerder geplaatst, en wel door iemand die nu het antwoord niet weet..........![]()
Ik noem verder geen namen, behalve dan L. Ron Hubbard..................
Jij kunt dus ook je eigen paaseieren verstoppen ?quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:30 schreef Tokay het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
M'n Korsakov speelt weer eens op, pyl.
Dat krijg je, van al die kersenbonbons.
Sorry TGV, ik ben zo van mijn apropos dat ik je opmerking even niet vat.quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:32 schreef Treinhomo het volgende:
Jij kunt dus ook je eigen paaseieren verstoppen ?
O! Ik snap hem. Hahaha!quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:32 schreef Treinhomo het volgende:
Jij kunt dus ook je eigen paaseieren verstoppen ?
Helemaal goed, Tokay!quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:23 schreef Tokay het volgende:
Goed idee, Bolko!
David Carradine?
Welterusten, tong!
Ik ben bang dat niemand hem raadt....quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:24 schreef fotoloog het volgende:
Waarom een tussendoorplaatje,ik ben nog wakker!
Is goed, maar het punt is al vergeven aan Tokay.quote:David Carradine?
Nee, geen Jannes.quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:47 schreef dolle_hond het volgende:
bolkonsky: jannes?
Puinzooi.quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:50 schreef Bolkonsky het volgende:
Zo gebeurt er een uur niks en nu is het weer een complete chaos.![]()
Nee, 'Romeo and Juliet' sloeg op Claire Danes, of heb ik dat nu weer mis?quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:53 schreef Tokay het volgende:
[..]
Puinzooi.Die van jou lijkt vaag op Tiësto, maar dat rijmt dan weer niet met 'Romeo & Julliet'...
(of was dat geen hint?)
Verkeerde sport.quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:56 schreef wyccie het volgende:
Is het een roeier?
Polsstokwerper!!quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:58 schreef Tokay het volgende:
Rens Blom, die polsstokwerper?
Nee, Romeo & Juliet is niet de film.quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:56 schreef Bolkonsky het volgende:
Nee, 'Romeo and Juliet' sloeg op Claire Danes, of heb ik dat nu weer mis?
Tiësto is het niet; Wyccie heeft gelijk: het is een sporter.
Claire Danes heeft toch in Romeo & Juliet gespeeld?quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, Romeo & Juliet is niet de film.
Dat zeker, maar er wordt naar een andere film gezocht.quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:09 schreef Bolkonsky het volgende:
[..]
Claire Danes heeft toch in Romeo & Juliet gespeeld?
Huh, hoezo?quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:12 schreef Bolkonsky het volgende:
Tokay, even voor de zekerheid, hè: dat polsstokwerpen, dat was een grapje, toch??
Nee, hij is geen acteurquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:17 schreef wyccie het volgende:
Was die niet gisteren ook al gevraagd? Raimi Sambo toch?
Met een polsstok is het de bedoeling dat je zo hoog mogelijk springt, dus heet de sport polsstokhoogspringen. Het andere is speerwerpen, waarbij een speer zo ver mogelijk gegooid wordt. Een polsstok gooi je niet even 80 a 90 meter verder.quote:
Je bent lief.quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:22 schreef Bolkonsky het volgende:
Met een polsstok is het de bedoeling dat je zo hoog mogelijk springt, dus heet de sport polsstokhoogspringen. Het andere is speerwerpen, waarbij een speer zo ver mogelijk gegooid wordt. Een polsstok gooi je niet even 80 a 90 meter verder.![]()
Recentere foto:quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:20 schreef dolle_hond het volgende:
vaag bekend B
quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:27 schreef Bolkonsky het volgende:
Burgemeester van New Orleans, Nagin.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:28 schreef Bolkonsky het volgende:
Goedenavond nog, ga even tv kijken.![]()
Toe, wees niet boos, Bolko.quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:25 schreef Bolkonsky het volgende:
Ik voel me beetgenomen. Aaargghh.....![]()
Hij is!quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:27 schreef Bolkonsky het volgende:
Burgemeester van New Orleans, Nagin.
Nee hoorquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:43 schreef Tokay het volgende:
Is het, by any chance, papá Zorreguietta?
Je kunt rijmen!quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:49 schreef pyl het volgende:
Hmmmmmmmmmmmm................dan maar een rondje met het hondje.............![]()
Woehoe!!!quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:53 schreef Tokay het volgende:
Erik Hazelhoff Roelfzema?
Nee, kijk jij nooit Oprah?quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:59 schreef Tokay het volgende:
Ken ik niet. Het zijn vast soapies.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:06 schreef Tokay het volgende:
Sporadisch, hoewel ik het best grappig vind!
O, wacht.
Die linker komt me vaag bekend voor.
Is dat niet die interieur-adviseur, Nate, ofzo?
Die is leuk!
Die andere ken ik niet.
Ah, bijna-fonetisch-familie. * Berkery heeft Berkers als achternaamquote:
Als ie tijd over heeft mag hij bij mij op de zolder aanpakkenquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:15 schreef Tokay het volgende:
Hij mag mijn huiskamer ook wel opnieuw in komen richten.
Nee hoor; dezelfde beroepsgroep als Michael Caine.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:30 schreef wyccie het volgende:
Is het een politicus? Zo ja, dan kruip ik weer onder een steen
Nee; 't is niet Richard Mulligan uit 'Empty nest'.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:34 schreef wyccie het volgende:
Speelt hij een dierenarts in een comedy serie?
Ha, bedankt! Ik wist al heel lang niet meer hoe die serie heette. Ik kan me ook nog die rare secretaresse, Laverne, nog herinneren.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:34 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nee; 't is niet Richard Mulligan uit 'Empty nest'.
Dat was inderdaad toch wel de vleesgeworden trailer trash.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:38 schreef wyccie het volgende:
Ha, bedankt! Ik wist al heel lang niet meer hoe die serie heette. Ik kan me ook nog die rare secretaresse, Laverne, nog herinneren.
Maar ze was wel lief toch?quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:39 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dat was inderdaad toch wel de vleesgeworden trailer trash.
Nope. Wel ongeveer dezelfde leeftijd en dezelfde nationaliteit...quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:39 schreef wyccie het volgende:
Albert Finney toen hij nog wat lichter was?
Daar twijfel ik niet aan.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:39 schreef wyccie het volgende:
Maar ze was wel lief toch?
Ja; het is niet Michael Gambon.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:43 schreef wyccie het volgende:
Het is niet Michael Gambon he?
Nope. 'Neck'.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:48 schreef wyccie het volgende:
Ik zag al dat hij Ier was, en hij lijkt er ook niet op eigenlijk.
Dropkick Murphys ?
quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:49 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nope. 'Neck'.
Zit tussen DKM en Flogging Molly in...en die laatste ga ik 8 November weer zien. In mijn geliefde 013...
DKM is Amerikaans, overigens.
'k denk dat FM jou 't meeste aan zal spreken. Da's de minst harde van de drie...quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:52 schreef wyccie het volgende:
Oeps, nou ja ik weet er niet zoveel van, is wel duidelijk. Niet mijn soort muziek. Alhoewel ik ze 1 keer een mooi nummer heb horen zingen, maar dat was gewoon omdat het een mooi Iers liedje was.
Hmmm, bij nader inzien was het Flogging Molly en niet DKM, geloof ik.
Als ik iets Iers wil, dan maar gelijk panfluiten en tin whistles.quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:55 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k denk dat FM jou 't meeste aan zal spreken. Da's de minst harde van de drie...
Da's een beetje waarquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:55 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jij weet ook niet wat je wilt...![]()
Dan moet je 's op zondagmiddag naar hotel/café 'Terminus' in Den Bosch gaan; zitten ze aan een lange tafel voluit te tingel-tangelen...quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:58 schreef wyccie het volgende:
Als ik iets Iers wil, dan maar gelijk panfluiten en tin whistles.![]()
Kan ik best wel doen, ik heb toch een weekend-OV. En het is maar een half uurtje reizen. Hebben ze daar ook croissants?quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:00 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dan moet je 's op zondagmiddag naar hotel/café 'Terminus' in Den Bosch gaan; zitten ze aan een lange tafel voluit te tingel-tangelen...
Dat zou ik niet durven zeggen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:03 schreef wyccie het volgende:
Kan ik best wel doen, ik heb toch een weekend-OV. En het is maar een half uurtje reizen. Hebben ze daar ook croissants?![]()
'k weet wel wat goed voor je is...quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:05 schreef wyccie het volgende:
Oh en ik zie dat het vlakbij het station is, helemaal fijn!
aaaah, je bent zo liefquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:07 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k weet wel wat goed voor je is...
Allicht; als knuffelbeer ben ik dat aan m'n stand verplicht.quote:
Z'n films zijn niet zo heel erg bekend. Meneer is vooral bekend vanwege een (2e helft van de) jaren '80 TV-serie, waarin-ie een soort engel der wrake speelde die mensen te hulp schoot die door boeventuig onheus bejegend waren.quote:De man komt me bekend voor, maar dat is omdat hij op Michael Cain lijkt. In welke films speelde hij?
Da's goed bedoeld...quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:12 schreef sooty het volgende:
Ik bedoel Edward Woodward.
Dat was bob Woodward, inderdaad.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:15 schreef wyccie het volgende:
Okee, de serie ken ik niet. Maar zijn achternaam wel. Was dat niet een van de journalisten in het Watergate schandaal?
Da's helemaal fout!quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:23 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Oh sorry; ik had natuurlijk eerst 'Paolo Conte ?' moeten gokken ?
Je neemt me in de maling. Dat had elke debiel kunnen bedenken.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:35 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Zie je wel; jij bent helemaal niet dom...![]()
'k kan 't ook nooit goed doen, hè ?quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:37 schreef wyccie het volgende:
Je neemt me in de maling. Dat had elke debiel kunnen bedenken.![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:38 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k kan 't ook nooit goed doen, hè ?![]()
Monkey see, monkey do...quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:39 schreef wyccie het volgende:
Gaan we hier nou met z'n tweeën zitten huilen?
quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:46 schreef Treinhomo het volgende:
Veni, vidi, vagina...
Veel plezier met de drol van wyccie,quote:
Kwade dronk, Sooty? Of is het weer 'die' tijd van de maand?quote:Op zaterdag 3 september 2005 04:05 schreef sooty het volgende:
Veel plezier met de drol van wyccie,
Aarzel niet om zelf een nieuwe te plaatsen.
Volgens mij is 't bij sooty 'die tijd van z'n leven'...quote:Op zaterdag 3 september 2005 09:41 schreef pyl het volgende:
Kwade dronk, Sooty? Of is het weer 'die' tijd van de maand?![]()
Mens?quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:59 schreef Modus het volgende:
Man?
Ook.quote:
quote:Amerikaan?
Geen films, TV.quote:Welke film?![]()
Jazeker.quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:21 schreef Tokay het volgende:
Is hij behalve acteur ook muzikant, ofzo?
quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:50 schreef Berkery het volgende:
Steve 'Little Steven' Van Zandt?
U is op dreef, Heer Berkery...quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:17 schreef Berkery het volgende:
Ikke Ikke & De Rest Kan Stikke!
quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:26 schreef Tokay het volgende:
Ik sta achter het fornuis, maar werp hier af en toe een blik... (gezeefde tomaten)
Close! Macaroni.quote:
Klinkt lekker. 'k zie in je profiel dat je in Noord-Brabant woont. Da's niet zo ver van hier.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:00 schreef Tokay het volgende:
Close! Macaroni.
Maar met verse tomaten hoor. En veel champignons, uien, paprika, wat knoflook, Italiaanse kruiden... Mmmmmmh.![]()
Doe jij ook maar 's een handvol hintjes omtrent die drol van jou...quote:
Nope...quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:10 schreef mr_anonimous het volgende:
FLC?
jij gaat echt naar elke band geloof ik.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:12 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nope...
Die ga ik overigens zien: 28 September.
Nee hoor; ik ga NIET naar Nightwish, bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:14 schreef mr_anonimous het volgende:
jij gaat echt naar elke band geloof ik.
En nooit meer naar The Wu.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:15 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nee hoor; ik ga NIET naar Nightwish, bijvoorbeeld.
One-hit-wonder.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:15 schreef Tokay het volgende:
Meestal ben ik niet zo bekend met de bands die jij plaatst...
Geef eens een hint, please?
Inderdaad; da's het grote voordeel van festivals; dan kun je erachter komen waar je absoluut niet naar toe wil.quote:
The Shorts?quote:
Ph-D?quote:
Da's redelijk anno nu, geloof ik.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:18 schreef wyccie het volgende:
En de foto is van hoe ze er toen uitzagen of van hoe ze er nu uitzien?
quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Ph-D?
Ben 2 keer naar ze geweest plus ook nog de concerten van de individuele leden gezien. Waren alle wel goed. Tegenwoordig maken ze een beetje volgevreten indruk.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:17 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Inderdaad; da's het grote voordeel van festivals; dan kun je erachter komen waar je absoluut niet naar toe wil.
Ultravox?quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:19 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dit zijn submoffen Oostenrijkers.
'k kreeg op Werchter het idee dat ze liever lui dan moe waren.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:20 schreef mr_anonimous het volgende:
Ben 2 keer naar ze geweest plus ook nog de concerten van de individuele leden gezien. Waren alle wel goed. Tegenwoordig maken ze een beetje volgevreten indruk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |