Mooi zo, dan mag je mijn plaatje van een plaatje raden.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:05 schreef Z het volgende:
Present.
Buup!quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:07 schreef Z het volgende:
Is dat dan je nieuwe coupe?
Wat spelbederver? De bedoeling is toch dat je de persoon raadt/herkent?quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:10 schreef Tokay het volgende:
[..]
Buup!![]()
Spelbederver!![]()
Eva Longoria, uit Desperate Housewives, it is.
En volgende week begint het nieuwe seizoen. Jeuj!![]()
Dat meende ik niet hoor!quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:13 schreef Bupatih het volgende:
Wat spelbederver? De bedoeling is toch dat je de persoon raadt/herkent?
Maar ben ik nu dan?!
Het was ook gewoon veeeeeels te makkelijk, Took.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:17 schreef Tokay het volgende:
[..]
Dat meende ik niet hoor!Nou ja, een beetje dan! Je moet het plaatje raden inderdaad, maar liever niet zo snel, want daarmee geef je aan dat het een veeeeels te makkelijke opgave was. Of zoiets.
Nou ja, doet er niet toe; ja hoor, jij mag nu een plaatje posten als je wilt! Ga je gang...
Het is geen Jim Carrey. Wel in de buurt.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:28 schreef Tokay het volgende:
Hmmmmm. De enige die ik zo gestoord acht, is Jim Carrey.
(Maar zeker weten doe ik het niet...)
Is dat een verklede hond, trouwens?
Sinds wanneer is dat een beroepsidioot?quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:46 schreef Tokay het volgende:
Die andere beroepsidioot dan, die getrouwd is met Courteney Cox... eh, Arquette, David Arquette?
Uhuh.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:52 schreef Tokay het volgende:
Kijk Buup, en dit is dus een goed plaatje, want best wel moeilijk.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:54 schreef Tokay het volgende:
En nu we een beetje door onze mogelijke acteurs op zijn, is het de bedoeling dat jij (heel voorzichtig) gaat hinten...
Duh. Dat zei je net al!quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:56 schreef Bupatih het volgende:In het echt geen snor.
Beroepsidioot van het niveau Jim Carrey en Ben Stiller
Euh...nog een hint...euh...quote:
Da's toch Ben Stiller?!quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:05 schreef Tokay het volgende:
Wacht, wacht, There Is Something About Mary??
Ja maar, ja maar, die andere dude dan?quote:
Ja, maar die andere dude speelt de hoofdrol niet...quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:09 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, die andere dude dan?![]()
O ja, da's waar ookquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:10 schreef Bolkonsky het volgende:
Ja, maar die andere dude speelt de hoofdrol niet...
Sluit niet uit dat je alsnog gelijk kunt hebben.quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:14 schreef Tokay het volgende:
[..]
O ja, da's waar ook.
Ik word er gewoon wanhopig van, Bolko!![]()
Zit ik me net ook te bedenken, het kan wel degelijk Matt Dillon zijn.quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:16 schreef Bolkonsky het volgende:
Sluit niet uit dat je alsnog gelijk kunt hebben.
Ik lach.quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:21 schreef Z het volgende:
Is dat dan je nieuwe kapsel Tokay?
[afbeelding]
Insgelijks!quote:
Jep.quote:
Tssk. Partypooper.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |