quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:59 schreef Posdnous het volgende:
Smack my Bitch Up.
Vertel ook 's een beetje waarom, alsjeblieft?quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:05 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Klein Orkest - Later is al lang begonnen.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:59 schreef Posdnous het volgende:
Smack my Bitch Up.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:16 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
wat zou je dan zeggen van "beck - loser"??
quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:38 schreef cafca het volgende:
[..]
kee, jij was eerder
kan beter zeggen : Jackson Browne - Doctor, my eyes
Jaaa, diequote:Op vrijdag 2 september 2005 14:42 schreef Robar het volgende:
Always look on the bright side of life. (monthy python ja!)
De titel van het lied zegt genoeg en heeft geen uitleg nodig denk ik!
Misschien had ik moeten zeggen, ik heb geen lijflied en ik wil er ook geen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:16 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
wat zou je dan zeggen van "beck - loser"??
Hoeft ook niet persé alleen qua tekst bij je te passenquote:Op vrijdag 2 september 2005 16:05 schreef Markoe het volgende:
Ik weet geen lied wat met tekst op mij slaat ofzo...
Gefeliquote:Maar mijn favo lied ooit is Time And Time Again van Papa Roach...
Vanaf nu mijn lijflied
Maar heeft het ook betrekking op jezelf? Daar gaat het om in dit topic.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:33 schreef The_Viper het volgende:
Youssou N'Dour & Neneh Cherry - 7 Seconds
Als ik dit liedje hoor kun je me naderhand wel van de vloer dweilen zo mooi.....![]()
![]()
![]()
Jazeker.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:39 schreef fratsman het volgende:
[..]
Maar heeft het ook betrekking op jezelf? Daar gaat het om in dit topic.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:58 schreef Berkery het volgende:
Herman Brood - Never Be Clever
quote:Sometimes I park in the handicapped spaces
While handicapped people
Make handicapped faces
I'm an asshole
(he's an asshole, what an asshole)
I'm an asshole
(he's a big fucking asshole)
Is hij ook niet van 1 oorlog tegelijk?quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:58 schreef Foo_niks het volgende:
't Leven is kut
Jeroen van Merwijk
Tekst en muziek: Jeroen van Merwijk
Ja, die voelen wel lijfliederig idd.quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:38 schreef SevenWonders het volgende:
Don't Stop - Fleetwood Mac en (welliswaar in andere context als het lied over gaat): Go you own way (eveneens van FM).
Tòch zeggen!quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:07 schreef PekingDuck het volgende:
Verder zijn er een paar klassieke stukken die ik ontzettend mooi vind... maar ik denk niet dat ik daarmee hier op de goede plek ben.
Da's inderdaad een verrekte mooi nummer !quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:28 schreef la-nina het volgende:
The Orb - Little Fluffy Clouds
What where the skies like when you were young? They went on forever, we lived in Arizona, and the skies always had little fluffy clouds in them. And they were long and clear and there were lots of
stars at night. And when it would rain they would all turn . . . They were beautiful, the most beautiful
skies as a matter of fact. The sunsets were purple and red and yellow and... on fire.
And the clouds would catch the colors everywhere. That's unique, 'cause I used to look at them all
the time. You don't see that...![]()
![]()
![]()
Dat breekbare, krakerige van die stem en hoe die beat erin huppelt![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |