als de nood aan de man was geweest haden de amerikanen wel meegedaan maar ikdacht dat de britten het zelf niet wilden vanwege trots enzoquote:Op zondag 18 september 2005 01:25 schreef freako het volgende:
[..]
Tijdens de Falkland-oorlog heeft de NAVO anders weinig gedaan. Was ook Brits grondgebied.
waardoor dr phil ons boycot omdat ze nu hun tijd verdoen met redden van zwarte amerikanen in louisianaquote:Op zondag 18 september 2005 16:49 schreef sp3c het volgende:
die zijn dr al, ze zoeken naar knappe blonde amerikaanse meisjes
De Amerikanen vonden het ook onzinnig om oorlog te voeren om een paar winderige rotsen, en ze waren ook goede vrienden met Argentinië. Bovendien konden ze zich verschuilen achter het NAVO-handvest, waarin volgens mij iets staat in de richting van: het bondgenootschap geldt alleen in het Noord-Atlantische gebied.quote:Op zondag 18 september 2005 19:55 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
als de nood aan de man was geweest haden de amerikanen wel meegedaan maar ikdacht dat de britten het zelf niet wilden vanwege trots enzo
het enige wat de vs had hoeven te doen was een vliegdekschip sturen en dreigen kruisraketten af te vuren de vs kon het zich niet veroorloven tov de russen om de hele engelse vloot te verliezenquote:Op zondag 18 september 2005 20:00 schreef freako het volgende:
[..]
De Amerikanen vonden het ook onzinnig om oorlog te voeren om een paar winderige rotsen, en ze waren ook goede vrienden met Argentinië. Bovendien konden ze zich verschuilen achter het NAVO-handvest, waarin volgens mij iets staat in de richting van: het bondgenootschap geldt alleen in het Noord-Atlantische gebied.
Je vergis je in nog een nulletje. En je vergis je in de koers, het is geen euros maar Arubaanse guldens.quote:Op zondag 18 september 2005 19:23 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Je vergist je in een nulletje. Volgens de cijfers die door hem gegeven zijn (die ik overigens niet gecontroleerd heb maar bij deze maar aanneem) kom je uit op 366 miljoen (euro per jaar, BBP van 2004).
Oud nieuws.quote:Op zondag 17 december 2006 04:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
http://www.telegraaf.nl/binnenland/article54439711.ece
Ik zou er gewoon even 2 uit de lucht knallen![]()
Of Nederland koopt Vlaanderen, zijn ze van dat gezeik daar af.quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:02 schreef Ole het volgende:
Misschien kunnen we Limburg wel verkopen aan België.
ik wist niet dat venezuela f16`s hadquote:Op zondag 17 december 2006 04:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
http://www.telegraaf.nl/binnenland/article54439711.ece
Ik zou er gewoon even 2 uit de lucht knallen![]()
Ja, zijn alleen niet te vergelijken met de Nederlandse F-16's. Aangezien de VS een verbod op het verkopen van onderdelen voor F-16's aan venezuela heeft ingesteld zijn de toestellen niet up to date.quote:Op zondag 17 december 2006 18:16 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ik wist niet dat venezuela f16`s had![]()
dat zou wel de grap zijn ja hij de antillen aanvallen en wij aan de haal gaan met hun olie reservesquote:Op vrijdag 22 december 2006 10:40 schreef Kadesh het volgende:
VenezuelaLaat ze maar komen, we bombarderen ze terug naar het stenen tijdperk, vallen het land binnen en pikken hun olievelden in. I love it when a plan come;s together.
Oh en die President, hoe heet ie ook alweer? Dat irritante kereltje met die grote bek, die sturen we naar ome Bush. Eens kijken of ie dan nog zo hoog van de toren blaast.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |