abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30705349
quote:
Op zondag 18 september 2005 01:25 schreef freako het volgende:

[..]

Tijdens de Falkland-oorlog heeft de NAVO anders weinig gedaan. Was ook Brits grondgebied.
als de nood aan de man was geweest haden de amerikanen wel meegedaan maar ikdacht dat de britten het zelf niet wilden vanwege trots enzo

over die exocet het hele goalkeepersysteem is na de falklands ontwikkeld juist omdat soor aanvallen af te weren
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_30705465
quote:
Op zondag 18 september 2005 16:49 schreef sp3c het volgende:
die zijn dr al, ze zoeken naar knappe blonde amerikaanse meisjes
waardoor dr phil ons boycot omdat ze nu hun tijd verdoen met redden van zwarte amerikanen in louisiana
  zondag 18 september 2005 @ 20:00:05 #153
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_30705496
quote:
Op zondag 18 september 2005 19:55 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

als de nood aan de man was geweest haden de amerikanen wel meegedaan maar ikdacht dat de britten het zelf niet wilden vanwege trots enzo
De Amerikanen vonden het ook onzinnig om oorlog te voeren om een paar winderige rotsen, en ze waren ook goede vrienden met Argentinië. Bovendien konden ze zich verschuilen achter het NAVO-handvest, waarin volgens mij iets staat in de richting van: het bondgenootschap geldt alleen in het Noord-Atlantische gebied.
pi_30706354
quote:
Op zondag 18 september 2005 20:00 schreef freako het volgende:

[..]

De Amerikanen vonden het ook onzinnig om oorlog te voeren om een paar winderige rotsen, en ze waren ook goede vrienden met Argentinië. Bovendien konden ze zich verschuilen achter het NAVO-handvest, waarin volgens mij iets staat in de richting van: het bondgenootschap geldt alleen in het Noord-Atlantische gebied.
het enige wat de vs had hoeven te doen was een vliegdekschip sturen en dreigen kruisraketten af te vuren de vs kon het zich niet veroorloven tov de russen om de hele engelse vloot te verliezen
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
  Moderator zondag 18 september 2005 @ 23:42:35 #155
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_30713346
afaik hebben de Britten de NATO nooit om steun gevraagd ivm de Falklands, omdat de Argrentijnen alleen konden winnen als de Britten ze hun gang zouden laten gaan ... dat was niet het geval en dus zijn de Argentijnen van de eilanden afgetrapt.
zelfde geld voor de Antillen, als Chavez ze wil hebben dan kan dat alleen maar als Nederland niet besluit ze te heroveren en als je naar de reacties in dit topic kijkt wordt dat met de dag waarschijnlijker
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_30713772
quote:
Op zondag 18 september 2005 19:23 schreef ItaloDancer het volgende:

[..]

Je vergist je in een nulletje. Volgens de cijfers die door hem gegeven zijn (die ik overigens niet gecontroleerd heb maar bij deze maar aanneem) kom je uit op 366 miljoen (euro per jaar, BBP van 2004).
Je vergis je in nog een nulletje. En je vergis je in de koers, het is geen euros maar Arubaanse guldens.

Aruba ontvangt iets minder dan 37 miljoen Arubaanse guldens per jaar aan ontwikkelings hulp. Dat is minder dan 20 miljoen euro uit NL naar Aruba op jaar basis. In 2009 ontvangt Aruba geen ontwikkelings hulp van NL en is het eiland financieel onafhankelijk.

INTERNATIONAL MONETARY FUND
KINGDOM OF THE NETHERLANDS—ARUBA
Staff Report for the 2005 Article IV Consultation
Prepared by Staff Representatives for the 2005 Consultation with Aruba
Approved by Alessandro Leipold and Martin Fetherston
April 8, 2005

Aruba, which is part of the Kingdom of the Netherlands, is a small Caribbean island with about
96,000 inhabitants (Box Table). The economy is highly dependent on tourism, mainly from the
United States, which generates about 43 percent of GDP in export revenues. Strong legal
institutions, good governance, and openness have brought the country stability and rapid
development since it gained autonomy (status aparte) in 1986. Aruba’s per capita GDP
($21,200) is one of the highest in the region and similar to that of the lower-income
Mediterranean members of the EU (Table 3). The overall level of social development is also
high compared with other Caribbean countries, but in some areas, Aruba lags behind its high income comparators (Figure 3). Aruba’s development fund receives official aid from the
Netherlands, amounting to about ¾ percent of GDP in 2003. Reflecting Aruba’s success, net
immigration to the island has been sizable since 1986, mostly from poor countries in the region,
while net emigration to the Netherlands has been negligible.
pi_30716328
Nee, ik vergis mij nergens in, ik baseer mij zoals gezegd op het percentage van het BBP dat eerder gegeven werd door diegene in dit topic, waar ik dus niet van wist of dat juist of onjuist was, maar alleen mee gerekend hebt. Dat heb ik ook gezegd. Ik heb werkelijk geen idee wat Nederland uitgeeft aan Aruba. (Nu dus wel, dank daarvoor )
pi_44500006
http://www.telegraaf.nl/binnenland/article54439711.ece

Ik zou er gewoon even 2 uit de lucht knallen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 17 december 2006 @ 06:26:44 #159
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_44500630
quote:
Op zondag 17 december 2006 04:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Oud nieuws.
The Internets, I needs it..
pi_44508511
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 17:02 schreef Ole het volgende:
Misschien kunnen we Limburg wel verkopen aan België.
Of Nederland koopt Vlaanderen, zijn ze van dat gezeik daar af.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_44513765
quote:
Op zondag 17 december 2006 04:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

ik wist niet dat venezuela f16`s had
pi_44623827
Venezuela heeft trouwens splinternieuwe Sukhoi S-30MK2 gekocht. De eerste zijn net geleverd, Samen met een paar helicopters en 100.000 kalashnikovs
  donderdag 21 december 2006 @ 12:14:52 #164
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_44624024
Mag Den Helder er ook bij? Dat is toch eigenlijk al Antillen. Moet de Marine wel even verplaatst worden naar Ijmuiden ofzo.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_44638471
quote:
Op zondag 17 december 2006 18:16 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

ik wist niet dat venezuela f16`s had
Ja, zijn alleen niet te vergelijken met de Nederlandse F-16's. Aangezien de VS een verbod op het verkopen van onderdelen voor F-16's aan venezuela heeft ingesteld zijn de toestellen niet up to date.
pi_44638519
Nederlandse pilotemn schieten die krotten natuurlijk zo uit de lucht. En de marineschepen ook nog wel
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 22 december 2006 @ 10:40:48 #167
121830 Kadesh
The Protectors of the Garden
pi_44652151
Venezuela Laat ze maar komen, we bombarderen ze terug naar het stenen tijdperk, vallen het land binnen en pikken hun olievelden in. I love it when a plan come;s together. Oh en die President, hoe heet ie ook alweer? Dat irritante kereltje met die grote bek, die sturen we naar ome Bush. Eens kijken of ie dan nog zo hoog van de toren blaast.
For thirteen generations we have protected it from the unclean
pi_44660253
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 10:40 schreef Kadesh het volgende:
Venezuela Laat ze maar komen, we bombarderen ze terug naar het stenen tijdperk, vallen het land binnen en pikken hun olievelden in. I love it when a plan come;s together. Oh en die President, hoe heet ie ook alweer? Dat irritante kereltje met die grote bek, die sturen we naar ome Bush. Eens kijken of ie dan nog zo hoog van de toren blaast.
dat zou wel de grap zijn ja hij de antillen aanvallen en wij aan de haal gaan met hun olie reserves
Een betere ruil is er niet
  Moderator vrijdag 22 december 2006 @ 21:24:32 #169
8781 crew  Frutsel
pi_44668095
als Chavez werkelijk wat doet...met welk topic gaan we dan verder

deze, of deze Aanval van Venezuela op de Nederlandse Antillen ? Deel2

[ Bericht 22% gewijzigd door Frutsel op 22-12-2006 22:52:04 ]
pi_44670087
-aangepast-

[ Bericht 97% gewijzigd door SlimShady op 22-12-2006 22:53:47 ]
  Moderator vrijdag 22 december 2006 @ 22:52:30 #171
8781 crew  Frutsel
pi_44670487
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 22:38 schreef SlimShady het volgende:

[..]

is dezelfde dude
oops..
aangepast
pi_44670502
Isla Magarita is wel een leuk oord voor neuk vakanties
  Moderator zaterdag 23 december 2006 @ 18:33:22 #173
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_44687220
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')